Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1187
Hei, folkens.

Var ikke sikker i hvilken thread dette hørte hjemme, men regner med at det er noen her som kan hjelpe meg.

Kan ikke det første om vape, men har lyst til å kjøpe min første.
Hvilken norsk side er best?
Hva er den beste juicen med mye nicotin?

Har slutta med hasj, prøver bare å røyke weed uten tobakk nå for tiden. Har også slutta å sigge, så trenger en grei billig vape og juice med nikotin.

PS; er det mulig å kjøpe herb vape fra forhandler på nett i Norge?

Takk
Har handlet et par ganger fra denne norske siden: https://www.norgessigaretten.com/ind...egory&path=208

Her finner du også juice med nikotin, coiler og batterier.
Det er ikke noen side som er best, men denne butikken er bra. Har handlet litt i lokalet deres i Oslo. Den beste juicen er den du liker best, det er ikke noen fasit på det. Juice kommer ikke med nikotin i Norge. Du må bestille og blande selv, eller høre med en forhandler om de kanskje kan hjelpe deg allikevel.
Sist endret av mentalmelt; 24. juni 2018 kl. 23:22.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er ikke noen side som er best, men denne butikken er bra. Har handlet litt i lokalet deres i Oslo. Den beste juicen er den du liker best, det er ikke noen fasit på det. Juice kommer ikke med nikotin i Norge. Du må bestille og blande selv, eller høre med en forhandler om de kanskje kan hjelpe deg allikevel.
Vis hele sitatet...
Jeg har handlet en del hos Premium og syns de er overpriset og har elendig kundeservice. Stikk heller innom PGVG.NO i Schweigaardsgate.
De har rimelige priser og hjelper deg garantert med nikotin.
PGVG er å anbefale, absolutt!