Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3729
halla, jeg har fått utskrevet fentanyl plaster et års tid.
samlet opp 100 stk.(25mikrog/time) brukers mot fibromylagia,osv...
har også en haug med lyrica, og apodorm.
par hundre stk. grei lege/psykiater.
¨går også på subutex, vet ikke om det "minsker rus"
men ja er nok jævla hekta. noen bra måter og ruse seg på disse,
plasterne eventulet mix med noen av de andre medikamentene.
ps: skyter ikke lengre. så håper det er noen andre nice måter,
og få en fin og deilig rus. fikk ganske grei rus med og kutte meg,
opp og sette plaster over sår før. men nå er jeg oppe i 3 plaster,
om dagen. så kjenner ikke noe særlig lengre.
har ikke funnet ut noen andre måter en og skyte,
håper på et posetivt svar. thanks.
sorry ble sikkert "wall of text", tho.
mvh, mann 27.
Fentanyl har lav BA oralt, så det beste er via huden eller snorte( 92% (transdermal) 89% (intranasal)). Vet det selges mye sånne nesesprayer med fentanyl på "deep web". Man skal vite hva man driver med 100% hvis man skal prøve å konvertere plasteret til pille. Subutexen gjør at du ikke skal merke fentanylen, men mulig det er så kraftig at det overgår subben, vet ikke. Fentanyl er 50 ganger sterkere enn heroin, så man skal være JÆVLIG forsiktig med å gå opp i doser. Hvis du ikke får noen særlig rus på det må du enten kutte ut subutex eller ta deg en pause fra fentanylen.

Fentanyl er IKKE noe du vil ta jevnlig over lengre tid, det kommer til å bli et helvete å komme seg av det.
Sist endret av pkk1990; 11. desember 2016 kl. 16:53.
Trådstarter
14 0
alright, det er plaster jeg får. legen min anbefaller det istedenfor oxy,etc.
og det funker bra smertemessig. men det er jo fun og ta seg en "fest" av og til.
men da tror jeg jeg prøver ta en pause på sub, og plaster. siden lyrica funker ganske bra på mine smerter, anyway. om ikke anet er det bare smoke litt bønne.
skal sjekke ut det ved konvertering om det er noe som i det hele tatt er mulig, for meg.
regner med det er utenfor mitt stadie, men sikkert mulig og finne noen som kan gjøre det,,
for det hørtes ganske spennende ut.:P og er fullt klar over det er noe dritt og komme av.
men jeg har vært dophue, og alt for glad i legemiddler til og slutte.
er jævla glad jeg kom av xanor og rivotril, men dette er jo et helt annet stadie, vil jeg tro.
så egentlig gjorde jeg + legen det sikkert bare 100 ganger værre,tho.
uansett, tusen takk for svar. setter pris på det. peace out.
Sitat av kirek Vis innlegg
skal sjekke ut det ved konvertering om det er noe som i det hele tatt er mulig, for meg.
regner med det er utenfor mitt stadie, men sikkert mulig og finne noen som kan gjøre det,,
for det hørtes ganske spennende ut.:P
Vis hele sitatet...
Det er noe som blir gjort av de som selger det ulovlig som piller, men for ditt behov ser jeg egentlig ikke at det skulle være verdt å prøve på noe sånt, siden biotilgjengeligheten skal egentlig være like høy ved plaster, da er det bedre å bare å feste ett til i steden for å prøve og dosere microgram.

Fentanyel er det stoffet det er lettest å dø av, du overdoserer mye letter enn heroin.
Sist endret av pkk1990; 11. desember 2016 kl. 17:34.
Trådstarter
14 0
okay, men den er grei. da gjør jeg heller det. har så mange uansett, så greit og teste ut.
men det stemmer at lyrica booster eller er det en myte? eg har gått på 450-600mg i 5 år.
så må kanskje ha en pause på de også, for og få noe funk.
men da skjønner jeg det er viktig og ikke overdrive verftall.
har hørt en del historier om folk som har tatt heftig overdose av og skyte, eventuelt død.
så tar heller en pause og tar litt et par extra av og til istendenfor.
for litt god rus følelse. husker de første gangene jeg tok de plasterne, det hva jo himmelen.
vet jo den følelsen er umulig og få igjen, pga tolleranse. men litt godfølese i en trist værdag skader ikke en gang i blandt.
takk igjen for god info, og respons.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kirek Vis innlegg
okay, men den er grei. da gjør jeg heller det. har så mange uansett, så greit og teste ut.
men det stemmer at lyrica booster eller er det en myte?
takk igjen for god info, og respons.
Vis hele sitatet...
Hvis du tar enten Neurontin eller Lyrica, da vil du få en boost hvis du tar opiater og vice versa.
Sitat av kirek Vis innlegg
halla, jeg har fått utskrevet fentanyl plaster et års tid.
samlet opp 100 stk.(25mikrog/time) brukers mot fibromylagia,osv...
har også en haug med lyrica, og apodorm.
par hundre stk. grei lege/psykiater.
¨går også på subutex, vet ikke om det "minsker rus"
men ja er nok jævla hekta. noen bra måter og ruse seg på disse,
plasterne eventulet mix med noen av de andre medikamentene.
ps: skyter ikke lengre. så håper det er noen andre nice måter,
og få en fin og deilig rus. fikk ganske grei rus med og kutte meg,
opp og sette plaster over sår før. men nå er jeg oppe i 3 plaster,
om dagen. så kjenner ikke noe særlig lengre.
har ikke funnet ut noen andre måter en og skyte,
håper på et posetivt svar. thanks.
sorry ble sikkert "wall of text", tho.
mvh, mann 27.
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvordan dette påvirkes av subutex. Det som vill være enklest og ha god effekt er å ta en del av plasteret og legge under tunga eller lignende. Da vil virkestoffet taes opp mye raskere, litt på samme måte som at du kutter deg opp. Fentanyl er ekstrem potent så vær forsiktig. Dessuten fucker du opp opplegget ditt og ender opp som enda mer narkoman.
Sist endret av moonlord; 21. desember 2016 kl. 19:04.