Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 989
Hello people! prøver å leke meg litt som dj for tiden og gikk til anskaffelse av en pioneer ddj sr kontroller i juli.
Har holdt på ganske jevnt siden da å funnet ut at dette er noe jeg trives godt med og gjerne vil fortsette med.
har desverre ikke fått noe annet enn kompiser og bekjente sine tilbakemeldinger på diverse mixer jeg har recorda, eller spilt på vors osv..
Så da hadde det vært veldig hyggelig om noen hadde giddet å tatt seg litt tid til en lytt og muligens gitt meg noen tilbakemeldinger.. gjerne konstruktiv kritikk! liker å kjøre en litt mørk og dypere stil, er litt spaca greier noe av det så meget forståelig om det ikke er for alles ører 😊

har som sagt holdt på siden juli så er nok ingen sven vath for å si det slik, så setter stor pris på om det finnes noen med litt erfaring i faget, (eller hvem som helst for den sags skyld) som kunne gitt mit litt feedback, både ros og ris mottas med ett stoort takk =)

https://soundcloud.com/d-h-c-3/vintermix