Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2185
Det har seg altså slik at jeg for tiden tar pisseprøve hver mandag for å overbevise mor&far om at jeg ikke røyker lenger (da de er lei av skiten, og vil gjøre alt de kan for å få meg til å flytte ut hvis de finner ut at jeg fortsatt driver med slikt.). Jeg har bare levert to pisseprøver (sist i dag) og har ikke gjort det på en uke. Er det noen plasser i skandinavia jeg kan bestille sånne cleanere som jeg kan stole på kommer iløpet av uken (ihvertfall før, neste mandag)?? Legen tester om thc nivået i pisset går opp eller ned, ikke om det er negativt eller positivt, fordi jeg har allerede innrømt at jeg brukte det.. Men hvis jeg røyker i dag og drikker masse vann i løpet av uken eller tar en renser på søndag, hva er sjansen for at de oppdager det??

Trenger rimelig kjapt svar... På forhånd, takk :d
original reprint
xaff's Avatar
Det skal vistnok gå ann å bestille falskt urin et sted på nettet også, som et alternativ. Aner ikke hvor. (*hint* google *hint* )
Legen tester om thc nivået i pisset går opp eller ned, ikke om det er negativt eller positivt, fordi jeg har allerede innrømt at jeg brukte det..


Tror du det går an å bestille falskt med så og så høyt nivå ?
Tviler jeg på da
http://www.cleartest.com/
les litt der..
dessuten kan du sikkert finne mye på forumene til grasscity.com f.eks..
mange andre i samme situasjon der..
har heldigvis sluppet å havne i en sånn situasjon selv, så jeg kan ikke garantere noe..
men er det ikke bedre å konfrontere dem med det?
uansett, lykke til
http://www.erowid.org/plants/cannabi...s_thc_calc.exe

Snedig program som lar deg beregne (anslå) hvor lenge THC ligger i kroppen.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Perkele
Legen tester om thc nivået i pisset går opp eller ned, ikke om det er negativt eller positivt, fordi jeg har allerede innrømt at jeg brukte det..


Tror du det går an å bestille falskt med så og så høyt nivå ?
Tviler jeg på da
Vis hele sitatet...
no no no... Jeg e'kke dum og blond lengre... Det jeg mener å spørre om; hvor mye har det å si om jeg tar et par stapp i kveld og tar pisseprøve om en uke, vil de merke det om jeg drikker 100 (merk: overdrivelse) liter vann på en uke? Det jeg satser på er å bestille sånn cleaner fra tyskland, men jeg vet ikke hvor lang tid de bruker på å sende fra der... Er det lovlig i Sverige, eller selges det under disk i Norge noen plass?
n0||i: hvor gammel er du?
hvis du er i utflyttbar alder vil jeg anbefale varmt å slutte å juge til foreldra dine :/
i lengden vil dette være mye bedre..
Helt enig der. Foreldra mine tar det relativt pent, ihvertfall (men dette er vel kanskje individuelt), selv om de ga meg et reint helvete da jeg fortsatt bodde hjemme.
Det tar bare litt tid og overbevisning.
Hvis du klarer å få frem at det ikke er heroin du driver med, fokusere på at alkohol er værre, og få gjennom at det er venneflokken som er avgjørende?
Er ikke så lett det der.. er vel litt mistenkelig hvis pisset plutselig er helt rent neste gang. kan jo rett og slett få noen du kjenner til å pisse for deg. kos å ha det stående på en flaske

Hvis du ikke røyker "for mye" så burde det vel gå an å få aksept hos foreldrene etter hvert og. kommer vel litt an på om du røyker vanlig røyk fast og
Trådstarter
Det er nettop det... Jeg har sagt at jeg bare røykte 2-3 gang etter at jeg slutta (lang story, MÅTTE slutte pga obviose grunner ...) Derfor kan den faktisk være clean på neste prøve da det kan være opptil 3-4 uker siden jeg sist røyka...
Trådstarter
Å da var jeg ikke clean lengre... Ingen i Trondheimsområdet som har en liten cleaner å låne bort midlertidig...? Skal bestille fra Tyskland men må overføre penger til paypal konto først
kan du ikke bare få noen til å pisse for deg? hvor avansert er egentlig den testen?
Trådstarter
Det jeg lurer litt på... Kan noen finne ut om andre har tatt testen før meg? I og med at jeg har levert to prøver fra før? Hvis jeg får en gutt på samme alder som meg til å levere burde det vel gå bra??
Tror det da.
Legen sjekker bare THC-nivået på urinen,noe annet ville vært for mye stress (Merk: Jeg er ikke lege,så jeg kan bare anta)
Hvis du kommer i en situasjon der du kommer til å pisse rødt er det vel like greit å prøve?
Trådstarter
Just MY THOUGHT TO Cleaner blir ikke aktuelt... merkelig hva man får for penger nå til dags (les: piss).
hmm skal jeg komme med en orginal ide som neppe blir godt motatt. ..... hva med å gi faen i å røyke ? :P vet at det ikke er svaret du letet etter, men før eller siden så driter du deg med cleaner el. ( foreldrene dine finner ut av det på en eller annen måte osv. ) _ALLE_ jeg gikk sammen med på 15-16 +/- aldren måtte pisse regelmessig for foreldrene sine. Husker jeg ikke helt feil så dreit de fleste seg opptil flere ganger. En annen positiv ting med å slutte er at du slipper å løpe rundt å bekymre deg over kjiip stemning i familien osv. ( når jeg tenker meg om så er man vel ikke så bekymret når man er høy anyways :P )

men over til operation rescue n0||i ! ting som funker som snus ( har ikke røyket "aktivt" selv, men har lært av folk som røyker ... )
Drikk masse oppvask middel ( zalo )
spis masse c vitamin pulver
kjøp en engangs grill å grill en kåddis. sprøyt litt tennveske på kåddisen å spis den. Da vil du slå ut på temmelig mange andre stoffer. asså man kan jo se om en person går på XX antall stoffer. Så da må du nok ta testen en gang til siden de mest sannsynelig vil tro at det hadde skjedd noe feil ( eks. byttet din test med en med litt mere alvorlige problemer el. ) dette er riktignok ingen permanent løsning men kan kjøpe deg litt tid.

asså jeg har ikke testet det selv å gir ingen garanti på at de funker men folk jeg kjenner har gjort det å sluppet unna en liten stund hvertfall. tror de fleste ble oppdaget etterhvert

hmm ... uryddig post jeg har skrevet.
IKKE drikk hverken zalo eller tennveske.
Dont be a fool, tell your parents

Siden dem vet at du har drevet med det her burde du egentlig kjempe for din rett til å røyke..

Sånn jeg ser det er det hver persons ansvar å passe på sin egen kropp. Det er ingen lov mot å å ikke trene? (selv om det kommer nok snart)
Opprinnelig postet av Orgazmus
Det er ingen lov mot å å ikke trene? (selv om det kommer nok snart)
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Hmm... fikk nettopp en kompis til å pisse for 200 kroner jeg skal ha det til en 'kompis' men jeg skal kjempe senere... jeg må bare sikre annen boplass først, er tross alt nitten