Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1077
Har dere hørt noe om at hvis man sender inn så så mange tomme gothiatek bokser til gothiatek får man sølvboks og/eller joggedress?
Kan noen svare på denne posten? Jeg lurer også veldig på dette nå.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Vil tro at dette er en type vandrehistorie.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
det er så vidt jeg vet en vandre historie, alle har hørt om det men ingen kan nevne en faktisk person som har gjort det.
slutte snuse nå så går det bra ;> prøvd å kontakte gothiatek? de er kryptiske på saken... de ser vel på det som et salgstriks...
Selvsagt er det bullshit. Samma greie som at dersom antall "prikker" i bunnen av en brusflaske i plast var mer enn ti så fikk man en kasse brus gratis eller noe. Andre som har hørt den siste? Hvem i helvette vil ha en General joggedress forresten?
Jeg vil ha en general joggedress. Det hadde jo vært dritkult! Har jo allerede kaps, så mangler jeg bare resten da..
Opprinnelig postet av knusp3r
Selvsagt er det bullshit. Samma greie som at dersom antall "prikker" i bunnen av en brusflaske i plast var mer enn ti så fikk man en kasse brus gratis eller noe. Andre som har hørt den siste? Hvem i helvette vil ha en General joggedress forresten?
Vis hele sitatet...

Ahaha! den var rett og slett TEIT! Alle (?) vet jo at de merkene betyr at den er resirkulert X ganger.
[offtopic2k]
Men hvis du tar smileyene ut av flaska får du til slutt en halvliter...
[/offtopic2k]
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jeg følte en betvingende trang til å få svar på spørsmålet, og sendte inn en mail. her er svaret:

Hej apraksin

Tack för att du kontaktat oss.

Din fråga:
I norge går det en vandrehistorie. historien er at hvis man sender inn en
viss sum snuslokk ( 100 eller mer) får man tilsendt en sølvboks fra dere.
stemmer dette?

Vårt svar:
Denna historien är inte sann, du får inget av oss om du samlar lock eller
askar. Alltså det stämmer inte.

Om du fortfarande undrar över någonting är du välkommen att kontakta oss via
e-post eller på telefon.

Med vänlig hälsning

Konsumentkontakt,
Swedish Match Division Nordeuropa

E-post:
Telefon: Reklamationer: 031-80 86 63
Övriga frågor: 08-658 02 00 (fråga efter konsumentkontakt)
Kjøp heller en, en kompis fikk en tøff en til jul. Er kjølig også, siden det er metall.
hvor fett hadde det ikke vært med en general joggedress? sølvesker selger de jo på stort sett alle tobakk-shappene, men etter min mening er det litt harry.
tore-:de merkene i brusflaska har ingenting med hvor mange ganger den er resirkulering! tror du virkelig at de gidder å lage x-antall merker på flaskene for at vi skal vite hvor mange andre som har drukket av samme flaska? dette er faktisk en vandrehistore dette også! (de hadde om det på newton eller hva det heter for ca et år siden!)
Opprinnelig postet av erlend fs
tore-:de merkene i brusflaska har ingenting med hvor mange ganger den er resirkulering! tror du virkelig at de gidder å lage x-antall merker på flaskene for at vi skal vite hvor mange andre som har drukket av samme flaska? dette er faktisk en vandrehistore dette også! (de hadde om det på newton eller hva det heter for ca et år siden!)
Vis hele sitatet...
Det stemmer det tore- sa. Grunnen er at flaskene blir vasket i så varmt vann at de blir litt mindre for hver gang. Derfor blir merkene svidd inn i bunnen på flasken. Etter X antall ganger er flaskene for små og må kastes.
og hvem har fortalt deg det? en som jobber på coca cola?(han prog. lederen i newton var på coca cola comp.)