Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 758
Har bestilt snus gjennom ei side som heter: www.northener.com
hvor en kjøper den rett fra sverige...lurte på om det er noen som vet om jeg må betale toll/avgift for dette??? Noen som har vært innom noe lignende???
Med mindre du personlig er registert som tobakksimportør, noe jeg sterkt betviler, skal du selvsagt betale toll og avgifter for dette, selv om totalsummen er under den magiske 200kr-grensa. Dette er selvsagt bare gjeldende hvis tollvesenet stopper pakka di, noe som ikke er helt sikkert.
okey...men vist tollerne stopper pakka mi... Får jeg en slags straff også siden jeg har bestil 12 pakker lissom??
Du kan nok regne med straffetoll ja. I tillegg til at de inndrar snusen. Sannsynligheten for at de tar pakka er derimot ikke så veldig stor, med mindre Northener har merka tolldeklareringsseddelen med Innhold:snus. Da er du fucked.