Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 868
Hei

Jeg fikk et pc spill jeg hadde bestilt fra e-bay for et par dager siden. Da jeg skulle prøve det, så står det at cd'n er skittent/ødelagt.. Er det noen her som har opplevd det samme? Noen som vet problemet? Har sjekket cd'n å den er helt blank å fin..
Haha, du ble svindla!
Er nok stor sjanse for at du ble svindla ja

Hva het han du kjøpte spillet av på ebay? Lønner seg å kjøpe ting fra folk som har fått gode tilbake meldinger fra kunder osv
Trådstarter
Var helt nytt da... husker ikke navnet på han, men han sendte med en lapp der det står ting en kan gjøre for å få det til å virke.. han sendte også e-mailen sin..
You dun fucked up now boy.

On-topic: Sjekka om det er mulig å kontakte ebay og om de kan gjøre noe?
Antakelig er det noen som bare har satt en skidrow hack på en cd og solgt det lol
Trådstarter
Nei, men skal sende han fyren en e-mail..
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Send en link til brukern! Så kan vi medfreaks sjekke rundt om han faktisk er pålitelig.
Viktig å se på rating av brukeren.
Du kjøpte faktisk et PC-spill, på en CD, i 2012?
Du får ikke Pc spill på CD'er, du får de på DVD'er
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Du får ikke Pc spill på CD'er, du får de på DVD'er
Vis hele sitatet...
Fff deg *ser bort på spillskapet og henter ett par CDer og smacker deg i trynet med dem*
Du får det ikke LENGRE nei, men retrogamers må fortsatt bruke det.

Sitat av merulz Vis innlegg
Du kjøpte faktisk et PC-spill, på en CD, i 2012?
Vis hele sitatet...
Ikke ALLE spill er digitale, mange som fortsatt er av den eldre generasjonen spillere som må faktisk HANDLE spillene, online, på cd, brukt.
Tenker selvfølgelig på dagens spill jeg da. Har selv noen Pc spill på CD, men de begynner å bli en god del år.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Der har du det ja
Men siden dette ble kjøpt på ebay skal man ikke utelukke at det er ett par år.
ta bilde av cden da?