Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3076
Heisann, Freak.
Nå som sommeren nærmer seg merker jeg det begynner å bli tid for en harrytur eller fem.
Problemet mitt er at jeg sitter uten bil, i Oslo, og har heller ikke god økonomi for tiden.

Noen som sitter på kunnskap om billige måter å komme seg tur retur Oslo/Sverige til en rimelig pris?
http://fcturistbusser.no/shoppingturer/ er én mulighet. Tror jammen jeg skal ta en sånn tur selv, når skattepenga kommer.
All in!
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
http://fcturistbusser.no/shoppingturer/ er én mulighet. Tror jammen jeg skal ta en sånn tur selv, når skattepenga kommer.
Vis hele sitatet...
Ja, er liksom akkurat dette jeg har tenkt meg, men finnes det virkelig ingenting rimeligere enn 280kr hver vei? Får jo bare gjøre det sånn om det ikke er noen annen måte, men håpet det kunne være mulig å få det til enda billigere.
Om det blir billigere tror jeg ikke, men hvis du har 4 andre kompiser å dra med over grensa for å handle "gull", ville jeg vurdert nabobil.no
Turen blir friere,og vil si at det er morsommere å kjøre en gjeng sammen i bil med musikk og prat, fremfor busstransport. De som ikke kjører kan jo også kose seg med varene på vei hjem til Norge igjen
Jeg forsto det som at hele turen (3 timer i Charlottenberg) kosta 280, jeg?
Du har ikke noen kompiser i Oslo som joiner da? Finnes vel sikkert mange andre som bor i Oslo også som sikkert skal til Sverige samtidig om du etterspør det..
Sist endret av xghost; 9. april 2018 kl. 21:38.
Du skulle nesten bodd i trondheim, her er det gratis for buss til sverige
All in!
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Jeg forsto det som at hele turen (3 timer i Charlottenberg) kosta 280, jeg?
Vis hele sitatet...
Mye mulig jeg missforsto. I så fall er det jo dette en veldig grei pris!

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Du skulle nesten bodd i trondheim, her er det gratis for buss til sverige
Vis hele sitatet...
Ja, dette jeg kom over også. Hadde jo vært perfekt om det var noe lignende her i Oslo, men virker ikke sånn dessverre.