Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 646
Hei alle sammen
Jeg har masse tekst/sanger men ingen mulighet for studio og dårlig med cash. Tragisk i know. Noen som vet om et ok/bra gratis music software? Der man både kan produsere, legge inn beats man laster ned og spille inn teksten? Vær så snill svar, jeg setter veldig stor pris på alle tips. Jeg vil prøve meg ut å utforske selv om det er et gratisprogram. Man må starte et sted.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
FL studio er vel decent, er et man må kjøpe, men finnes sikkert på bukta
Jeg bruker REAPER. Det funker fjell for meg!
Det er gratis, og etter en måned eller så får du kun opp en boks som sier at de gjerne vil ha betalt, men det er bare å klikke den bort!
Trådstarter
7 2
Takk Ja det gjør vel det, men installeringer fra programmer lasted ned fra piratbay er så vanskelig å få til. Dessverre bare middelmådig - på data Kom bare med flere tips..

Blooddrunk har du link så er du en engel? No homo.
Sitat av RH90 Vis innlegg
Takk Ja det gjør vel det, men installeringer fra programmer lasted ned fra piratbay er så vanskelig å få til. Dessverre bare middelmådig - på data Kom bare med flere tips..

Blooddrunk har du link så er du en engel? No homo.
Vis hele sitatet...
http://www.reaper.fm/
Trykk på ''download'' oppe til høyre!