Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 565
Hei,
postet en låt som jeg hadde lagd for en liten stund siden så jeg tenkte at dere freaks kunne gi meg litt tilbakemelding.
http://www.youtube.com/watch?v=P-tUe5iQtDk
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Først og fremst så likte jeg ikke bassen, for det andre midt i sangen ca. så høres det ut som en dunge sprengte elementer som prøver å gi fra seg et siste skrik før spolen går fulstendig i oppløsning. men eller ok
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av cos Vis innlegg
Først og fremst så likte jeg ikke bassen, for det andre midt i sangen ca. så høres det ut som en dunge sprengte elementer som prøver å gi fra seg et siste skrik før spolen går fulstendig i oppløsning. men eller ok
Vis hele sitatet...
Det er jo den eneste gode delen.
Vel introen høres kul ut men builden opp til droppen er rimelig hulter til bulter. og good lord så mye distortion du har på droppen. den vil bli mye hardere om du kutter ut det. veldig random greier, en del kule breaks der inne men vil vel ikke akkurat kalle det en låt. heller enmix up av forskjellige ideer