Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 507
Hei

Jeg prøvde å installere Notes på macbooken min i dag og har støtt på et problem når jeg prøver å starte clienten, får bare feilmeldingen:

"Unable to acces data directory "/users/XXX/Libary/Application Support/Lotus Notes' using preference file '/Users/XXX/Libary/Preferences/Notes Preferences'

Må jeg kopiere over notes id før jeg starter programmet? Isåfall til hvilken mappe? Må sies at dette er notes 7.0.2 og det funker egentlig ikke på Leopard så jeg måtte modifisere bort versjons sjekkinga av OS'et i installasjonscriptet uten at det burde ha alt for mye å si.

Noen som har opplevd lignende før?

Plis: Hjelp meg fort slik at jeg kommer meg til Hemsedal til masse nysnø, damer og pils :)

edit: prøvde å opprette dette emnet på mac1 men hver gang jeg prøvde å poste fikk jeg ugyldig et eller annet svada spesifisert, så om noen har noen tips til hvordan man poster der?

edit:2
whoooo, der funka det gitt, måtte bare patche opp notes til 7.0.3, for de spessielt interiserte så ligger denne patchen her:

http://www-1.ibm.com/support/docview...id=swg24017252
Sist endret av voktern; 30. november 2007 kl. 12:56.