Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 2721
Er det noen skatere her?

Solgte brettet mitt til en kamerat igår, og endte opp med at vi stakk ut å skatet litt både igår og idag. Er 2-3 år siden jeg rørte brettet sist, men tok både kickflip, 180 kickflip og ikke minst 360 _dobbel_ kickflip, og det var ikke engangstillfelle en gang, tok det maange ganger *stolt*

Er sikkert en eller annen proff skater som kan fortelle meg at det var veldig bra gjort av meg, her
Better than thou.
Ikke det at jeg er proff skater eller har skata på noen år, men det er nicet. GJ
skatet litt før, var bare wannabe, sto litt i rampe, det gikk fint, klarte noe der jeg ikke husker navnet på, klarte ikke å droppe men....

klarte ikke særlige triks heller, men fart digger jeg
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Teller fingerbrett?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Zpeef
Teller fingerbrett?
Vis hele sitatet...
hehe, fingerbrett må være det teiteste noensinne
zeth's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gusto


hehe, fingerbrett må være det teiteste noensinne
Vis hele sitatet...
Det teiteste var lego brettene meg og en kamerat lekte med i 10. klasse
Better than thou.
Fingerboard eier jo. Det lå max respekt å være rå i det liksom.
hvorfor det? små brett? yeah! not
carl rokka jo hart i finger board selvom han har pølse fingre
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Gusto: sier du bare fordi du ikke får det til
Skata litt i fjor sommer....Klarte ikke stort så jeg ga opp
Det eneste jeg fikk til var ollie
Joda Zeth... Ganske bra det, når det er så lenge siden sist *imponert*
Better than thou.
360 dobbel kickflip er jo bra uansett liksom, men du sa ikke noe om at du ikke tok det i fart zethz0r.
jeg skater ikke, men jeg kjører snøfjøl. har kanskje ikke noe i denna threaden å gjøre, men nå er det visst her allikevel. :>
kjørt i fire år nuh. me <3 snøfjøl.
zeth's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
360 dobbel kickflip er jo bra uansett liksom, men du sa ikke noe om at du ikke tok det i fart zethz0r.
Vis hele sitatet...
Shuush, det trenger de ikke vite :P

*redd for fart*
Har skata siden oktober - november, har ikke blitt så mye siden det har vert vinters-tider. Klarer kickflip, heelflip, pop shuv it, boardslide, mesten varial kickflip, også kan jeg ollie Dobbel 360 kickflip, er ikke det det samme som 360 flip?
Savner låven =) Lokale skatehallen på låven til en kompis...
Så leide vi et lokal, og fikk Aasen ramps til og bygge ramper, men det gikk jo konk =( Kjipern!"
zeth's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Ac|d
Dobbel 360 kickflip, er ikke det det samme som 360 flip?
Vis hele sitatet...
Nei..

360 flip = brettet roterer 360 grader samtidig som det går rundt 1 gang.

360 dobbel (kick)flip = brettet roterer 360 grader samtidig som det går rundt 2 ganger.
Tar lett en "360 and open a Coke with my ass"......gammelt Fantis triks.....neida...ga opp skating for sånn 8-9 år siden...ble aldri noe super god heller....råkker vilt i Teck Deck though...
Sjitkult zeth! (det er psychobra triks vi snakker om)

Jeg har begynt å skate igjen nå jeg og
Kjører for det meste ramp jeg da.
Jeg skater... Ante ikke at folk som er her skater, og at det ikke har komt noen "skating suger svar" enda. Jeg henger en del på tacky.no messageboardet og det er helt fucked.
Heihei!!
Visste ikke at det var noen som skatet her!!
über fett d ass!
Jeg har skatet litt, men det funka ikke, men til sommern skal jeg og skate crewet mekke skatepark så det blir brA!

Sk8 or die!
zeth's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Metz
Jeg har begynt å skate igjen nå jeg og
Kjører for det meste ramp jeg da.
Vis hele sitatet...
Det er fett med miniramp, men jeg har ikke turt å kjøre siden jeg dunka huet noe helt sykt jævlig på det ei gang - Droppet, tok en 50-50 grind på andre siden og da jeg skulle ned igjen trynte jeg så sinnsykt, var sikkert vondere enn å hoppe ned med huet først fra toppen av en vert ramp liksom

Bor nok en liten freestyle entustiast inni meg, slik "old-school" tricks er evig kule *digge mullen*
Skating? Bortkastet tid.
bortkasta tid? ja for slasker og latinger så
zethz0r: du må begynne å kjøre ræmp igjen da er så kult, har begynt å sette litt nye triks igjen og, det er så fett.. må få safa 'nosestand to 180' så blir det enda kewlere. mullen er så nær en gud som det går ann å bli.

aatne: tacky boardet suger fælt, heng heller sammen med meg og andre folk på http://sandefjordbrett.com/forum ..

det gjelder deg og zeth
Opprinnelig postet av dfs
bortkasta tid? ja for slasker og latinger så
Vis hele sitatet...
Nå skal du vel ikke begynne å nevne slasker? heh.
kommunen lagde en "skatepark" her i byen, stod ferdig i går. det var egentlig vi som skulle stå for prosjektet, men da vi spurte hadde de ikke penger til oss, og nå har de gått og gjort prosjektet uten oss .. og det har gjort det ræva! det har brukt 200 000 på en liten flekk med asfalt, en funbox og noen grindekanter. vi hadde planer om en hall, med ramper og shiz.. men men. det er hvertfall det første som kommer til å stå fast.
Better than thou.
Koster endel mer enn 200k å leie hall, bygge funbox'er, grindstenger, miniramps ++ og drifting, vakt etc..
ungdomsetaten lagde for lenge siden en skatepark , men det kom en vannlekasje og satte seg mugg i alt av ramper, box osv..
zeth's Avatar
Trådstarter
De har bygd et par skateparker i Kristiansand også, uten å høre med dem som faktisk skal bruke dem. Er jo rimelig irriterende at dem sløser vekk pengene på dritt som såvidt kan brukes.
Opprinnelig postet av zeth


Det er fett med miniramp, men jeg har ikke turt å kjøre siden jeg dunka huet noe helt sykt jævlig på det ei gang - Droppet, tok en 50-50 grind på andre siden og da jeg skulle ned igjen trynte jeg så sinnsykt, var sikkert vondere enn å hoppe ned med huet først fra toppen av en vert ramp liksom

Bor nok en liten freestyle entustiast inni meg, slik "old-school" tricks er evig kule *digge mullen*
Vis hele sitatet...
Mullen er sjefen sjøl innen skating mener i allefall jeg! Liker ikke ramp .no særlig, street skating er det beste!
Vi (ungdomsrådet) var ifjor med å støtta bygging av skatehall her i Skien.. den blir drevet privat nu 'tho. men der er det folk hele tia, og den er visstnok veldig bra åsånt. digg for alle skaterne her i skien, som det er ENDEL av ;D
I Førde fins det en helt rå hall som Asgeir Ljøen med kamerater står for. De har ikke fått et øre av kommuna så de har punga ut og bygd alle elementa sjøl. Hallen har de rappa av noen bønder og nå vil kommuna rive helle greia. Er ikke det skittent så vet ikke jeg!
kommmunen tenker politikk og økonomi. de liker sikkert ikke at de har "rappa" hallen av noen bønder. :P
mia:
jeg har ikke fått testa den enda, veit du om den er no raw? noen av de samme elementene som var i porsgrunnshallen hørte jeg rykter om (?)

aatne:
det sucks
Opprinnelig postet av mia\
Vi (ungdomsrådet) var ifjor med å støtta bygging av skatehall her i Skien.. den blir drevet privat nu 'tho. men der er det folk hele tia, og den er visstnok veldig bra åsånt. digg for alle skaterne her i skien, som det er ENDEL av ;D
Vis hele sitatet...
Det er bra å se at det er flere som er med i ungdopmsråd her..
well done.
Jeg er også med i ungdomsråd og der fikk vi midler til å mekke sk8 park, så det blir full mekkings til sommer'n.
Opprinnelig postet av Carlo
Koster endel mer enn 200k å leie hall, bygge funbox'er, grindstenger, miniramps ++ og drifting, vakt etc..
Vis hele sitatet...
klart, men kommunen har lagt av over 1 mill til slike ting, men det er et satans helvete å få de penga
Opprinnelig postet av freakboy

Jeg er også med i ungdomsråd og der fikk vi midler til å mekke sk8 park, så det blir full mekkings til sommer'n.
Vis hele sitatet...
just wondering.. du sitter i ungdomsrådet, og søkte selv om midler til å starte skatepark? sånn som -vårt- u.råd funker, er det slik at ungdommer/band/grupper/organisasjoner for ungdom sender inn søknader til oss (vi sitter på 100k hvert år), som vi behandler og vedtar om vi vil vedta eller avslå søknaden. vi gir ikke midler til oss selv, m.a.o.. kanskje jeg feiloppfatta det du sa, men sånn du skreiv det virka det som at du hadde gitt midler til ditt eget råd for å starte skatepark :>

btw, hvilket ungdomsråd?

Opprinnelig postet av Metz
mia:
jeg har ikke fått testa den enda, veit du om den er no raw? noen av de samme elementene som var i porsgrunnshallen hørte jeg rykter om (?)
Vis hele sitatet...
jeg vet egentlig ikke hva som er i den hallen, men såvidt jeg vet, har den ikke noe med porsgrunnshallen å gjøre.. den var vel med skate+bladehall tror jeg (?), men skatehallen i skien er vel kun for skatere, såvidt jeg vet. jeg satt ikke i rådet når det ble bevilga penger.
det jeg har -hørt- er at det er bra der. hva som ligger i det, vet jeg ikke :> kom og prøv ;P og si fra når du kommer
Sist endret av mia; 18. april 2002 kl. 17:09.
Opprinnelig postet av Gusto


hehe, fingerbrett må være det teiteste noensinne
Vis hele sitatet...
det finnes også "fingersykler " teitere enn det skal du lete lenge etter
Opprinnelig postet av Exodus


det finnes også "fingersykler " teitere enn det skal du lete lenge etter
Vis hele sitatet...

hva kan man liksom gjøre med syklene da?` går jo ikke ann å gjøre noe slik jeg ser det
exodus: Burde ikke kanskje du skifte bilde av deg selv? Hvis ikke har jeg mistet all respekt for deg fra denne tid.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
teller det å være god i tony hawk 3? nei, seriøst, skating er fett det, ble bare alldri min greie
skatig er for folk som ikke vet hva de er. de vil være rockere, men hip-hoppere også, men hva faen, de vil være freaks i tillegg.. ja, jeg bllir skater. da har jeg dekning for alt inkl. ungdomsopprør og tagging. kult.

argh! postet av Kamuflash (lillebror=deler data).
Sist endret av Zalderach; 29. april 2002 kl. 23:08.
aatne: Førde er bäjs uansett :P

Har jævla lyst å skate selv, men så bor jo jeg i f3ckings shizzy utkantsnorge...
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Gusto Vis innlegg
hehe, fingerbrett må være det teiteste noensinne
Vis hele sitatet...
Fingerbrett eier når man ikke kan skate ute