Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Vil du ha Bondevik som statsminister?
JA! 3 5,56%
NEI! 46 85,19%
Kunne ikke brydd meg mindre 5 9,26%
Stemmegivere: 54. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  26 2310
Tenker stadig litt over det her,
hvorfor faen er han statsminister.. da tenker jeg liksom, hvor mange vil egentlig ha akkurat han som statsminister
er helt forkastelig spør du meg
Heeeelt ENIG!! Hvorfor i helvete er den tosken statsminister da?
Han har da ingenting fornuftig å si noen gang!
FUCK BONDEVIK!!!! Skrew Him
Jeg vil ikke ha den tulling til å være våres statsminister, fordi:

- Han er jævli stygg...

- Hater KrF politikken

- Det han\partiet hans lover holder de ikke

- Finnes mange andre gode grunner, men skal si i fra når jeg kommer på noe.
Hmm...De fleste partiene klarer som regel ikke å holde det de sier da, men noe klarer de! Men sånn er det med alle parti! Men KRF Sux0r!!!!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Har ikke stemt på Bondevik, og vil absolut ikke ha Bondevik som statsminister, det er det eneste jeg har å si...
Han er imot alt som heter alkohol også, og synes at prisene på alkohol ska gå opp istedenfor å gå ned... FUCK YOU Bondeveik!
Sålenge det ikke er han som gjør at jeg ikke får fastlinje så gir jeg faen i hvem statsministeren er
Trådstarter
bra innstilling zeth
Heller Bondevik enn Pedersen,
Heller Bondevik enn Carl Ivar Haagen

Ikke det at Kjell Magne er slik en frammifrå politiker, men når man ser på alternativene så er jeg glad han er statsminister.

Og det med alkohol, Jo da, prisene må ned, men jeg synes Prisene på de "lettere" alkohol-varene bør mye ned, så kan de sterke sakene ha den prisen de har i dag. Prisen for vin i dette landet er stygg.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Bondevik er prest.
Eg er ikkje no stort fan av relgion av mange grunner. Bl.a fordi at det blir sagt en sak og gjort en annen(høres jo ut som politikk).
Et eksempel.
"Me skal vendja da andra kinnet tæll!"
Med andre ord: Vi skal ikkje støtte USA når dei vil sprenge livksiten ut av Taliban.

Bondevik er en dårlig prest og statsmenister og eg skal drite på den hellige graven hans når han dør.

(... Eg skal også drite på Hagen og Pedersens grav. )
Enig med dem som ikke liker Bondevik.
Han er bare ekkel, makt syk er han også....
Pr kåt er han i allefall!!!!!!!!
Ikke alle som er så ivrige at dem klarer å nekte kapitalistisk Høyre statsminister posten, men han klarte det.

Så forguder han USA og Jøder. Ikke det at jeg er nazist eller noe, men jeg synes det er på tide å gi dem litt kritikk. Dem er ikke noe bedre en palestinere. Sier at palestinere skal arrestere terrorister samtidig som dem bomber hovedkvarteret til politiet dems

Må faktisk si at arbeiderpartiet er det mest fornuftige(etter min mening)... Selv om dem har utrolig mye teit dem og…
Bondevik er en ekkel kristen hykkler.. jeg hater både han og det stygge partiet hans.. Hvorfor fikk ikke høyre statsminister stolen? det var de som hadde flest stemmer av de 2 partiene..
iiiiiii eeeeee staaaaaaaaatsminister, i
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmm......kan tenke meg et par av dere vel syns aslak shira myhre skulle vært statsminister............

menmen, jeg er ingen fan av bondevik
Idiot Foolish! enig med pettersen men IKKE Hagen!!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, eg ser pointet ditt, Apraksin, men la meg då bare få gjere sånn som foolish gjor og lage en liten "heller enn"-greie.


Aslak kan av mange bli sett på som en liten fanatiker. Men han er en fanatiker som meina godt og som seriøst vil prøve å få fram skikkelige forandringa i vårt samfunn, og då ikkje for å gjere norge til et helvete og en krigssone. Nei, Aslak er en av den typen mennesker som gjerne vil sjå at verden blir et bedre og meir rettferdig plass.

Så har vi Bondevik.
*ler lenge*
*tar seg sammen*
Han kan vel også bli sett på som fanatiker fordi at han er en religiøs mann som leda et folk(bin*host*laden*host*)
Og akkurat som bin laden, så følger han ikkje akkurat reglane i regelboka si(bibelen). Som sagt, så vender han ikkje kinnet til.
Og vis en vil gå dypare inn på det så kan det jo nevnast at denne mannen går til frisøren. Han klipper håret på sidene og tar skjegget i kantene. Dette er tydelig en synd ifølge 3. Mosebok 19:27.

Så. Ja. Det var vel det eg hadde å seie om saken.
Heller Aslak en Bondevik, dog også heller Bondevik en Carl og Pedersen.
Trådstarter
var egentlig bare det jeg lurte på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Til dere som ikke er fornøyde med alternativene kan dere stemme på meg ved stortingsvalget i 2005. Jeg vurderer også å stille ved kommunevalget (fredrikstad) i 2003.

Jeg er for tiden medlem av Høyre, men har forøvrig ingen problemer med å gå den veien vinden blåser.

Mine fanesaker er alt som er gøy!

Stem på meg og du er grei!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
eller stemme på meg.

valgløfte: statssubsidiert fleinsopp.

apraksin for president!!!
Trådstarter
Opprinnelig postet av Alexx
Jeg er for tiden medlem av Høyre, men har forøvrig ingen problemer med å gå den veien vinden blåser.
Vis hele sitatet...
jeg det var en spøk
du sier jo at du ikke har egne meninger
Bondevik er en tafatt pusling som er så opptatt med beholde jobben sin, at han slikker ræva til hvem det skal være!
Krigs kåte tullingen!
Har ikke knapt ett eget politisk program engang (nå kan jo det sies om stort sett alle norske politiske parti).....
Til lykke dere som stemmte høyre siden ved valget....
enjoy...
Better than thou.
Må si meg enig med Foolish jeg ja. Heller Bondevik enn Pedersen og Hagen.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Bondevik er en horemann.
Det var debatt på tv2 igår eller noke sånnt.

"nææ-ææh! Da e issje no gale me å vælje orginisasjoner basert på demmes tro! Æ truu-uuu-uuur da bare æ braaaa og at folket oppskatt slike avgjørelsa! Spæssiælt dem som issje har samme trua! Æ trur issje vi træng nøytrale organisasjona!"

Mannen er ikkje god. Værre en meg. Han må brenne!
Det er skremende det er vi og Irian son har en prest som statsoverhode.....
er en liten forskjell mellom norge og iran da.....
men er enig i at det heller skal være sjuke bondevik en kvalme hagen eller gæærne pettersen.

*Aslak Sira Myhre sier nå jeg.....*
hørte en gøy vits på radioen her foreleden dag. Pettersen i USA:

Hello. My name is Pettersen, if thats ok with you.
Bondevik er prest.. Klart dette gjør innvirkning på politikken hans..
Syns det burde vert krav at statsministeren skulle vært ateist
Men så lenge han ikke gjør landet værre, så kan han få sitte for min skyld. Driter i politikk, men vi skulle jo fått Gro tilbake