Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2556
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min samboer prøvde Molly for noen år tilbake, men hun fikk en nedtur så hard at hun ikke fant det verdt det. Nå, hun savner de øyeblikkene det en sitter og snakker om alt og ingenting, og samtidig har den litt kosete følelsen, og da lurte jeg på om der er noen mindre ekstreme alternativer hun kanskje kunne prøvd? Eg prøver og finne ut om ting rundt Ibogaine, kratom, etc men vet ikke hvor det er i terrenget.

Det trenger for all del ikke være like ekstremt som Molly med tanke på opplevelse, bare det gir en litt koselig sosial følelse der en har lyst til og prate om ting
Har ikke testet selv, men mulig GHB kan være noe å prøve. Doseringsmessig er saltet å foretrekke
Vel, en flaske vin og litt ost og kjeks? Eventuelt det å prøve å komme seg dit uten rus?

2c-b, muligens - hvis en absolutt skal ha noe kraftige droger.
Er det mulig hun tok en veldig heftig dose da hun prøvde sist? Om dette var en «prøvd på fest» type ting, så er ofte ikke riktig dosering tilstede, kanskje hun kan prøve igjen med mindre dose.

Eventuelt er jo som nevnt cannabis for mange noe koselig og sosialt.
Jeg får den samme pratetrangen av en liten dose amfetamin eller psykedelika.
En lavere dose vil jeg tro er beste alternativet, har prøvd det meste og ingenting ligner på Molly.
Ville fått tak i noe gode og reine MDMA-krystaller og følge dosering helt nøyaktig etter kroppsvekt, Kalkulator. Ville anta at hun tok altfor stor dose sist? Det skal være ganske greit å unngå særlig til nedtur hvis man følger tips og triks som man finner her inne.

Ellers så har jeg opplevd at psykedelia i små doser kan gjøre noe lignende, men igjen langtfra like virkningsfullt som MDMA.
Nedturen på mdma er lett håndterbar hvis man tar riktig dosering. Noe ala 125mg

Desverre finnes det ingen mainstream drugs som kan sammenliknes. Selvom man blir pratsom av amfetamin så blir man ikke kosete av det.
Sist endret av Superspurv; 6. oktober 2021 kl. 18:02.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rødvin og hverdagsromance brur
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nedturen på mdma er lett håndterbar hvis man tar riktig dosering. Noe ala 125mg

Desverre finnes det ingen mainstream drugs som kan sammenliknes. Selvom man blir pratsom av amfetamin så blir man ikke kosete av det.
Vis hele sitatet...
Altså hvis damen hans veien 50 kg så er anbefalt dose 75 mg, da er det overhengende fare for at hun opplever det samme som sist. Ikke bare sleng ut tall please
De rusmidlene som står MDMA nærmest er 6-APB (mindre forced eufori og greiere nedtur enn MDMA), mefedron (4-MMC) og metafedron (3-MMC). Kan ikke si noe om nedturen når det kommer til to sistnevnte, men utifra hvordan de utøver sin virkning, vil jeg tro at nedturene er langt fra milde.

Amfetamin er nok det som passer best til deres formål, lettere å få tak i enn 6-APB også. Nesten ingen nedtur hvis dere passer på å ikke overjustere, spise og drikke tilstrekkelig og lar være å gå våken i over 2 døgn.

Amfetamin + GHB er en fin kombo, men litt farlig i den forstand at det er lettere å innta for mye GHB med amf i systemet.
Sist endret av Stray Wanderer; 6. oktober 2021 kl. 18:13.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mefedron.
2c-i eller små doser sopp
Sitat av Jorg Vis innlegg
Altså hvis damen hans veien 50 kg så er anbefalt dose 75 mg, da er det overhengende fare for at hun opplever det samme som sist. Ikke bare sleng ut tall please
Vis hele sitatet...
Der kom selvfølgelig den worst case scenarioen som satt meg opp i et hjørne uten at jeg klarer å forsvare meg. Der jenta veier 50kg som er veldig representativt for norske damer...

Vil tippe gjennomsnittet eller medianen av norske kvinner er nærmere det dobbelte enn hva du presenterte her. Har man ikke fått noe informasjon om personen er det kanskje mer vanlig å anta gjennomsnittet enn worst case scenario.
Sist endret av Superspurv; 9. oktober 2021 kl. 16:53.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Der kom selvfølgelig den worst case scenarioen som satt meg opp i et hjørne uten at jeg klarer å forsvare meg. Der jenta veier 50kg som er veldig representativt for norske damer...

Vil tippe gjennomsnittet eller medianen av norske kvinner er nærmere det dobbelte enn hva du presenterte her. Har man ikke fått noe informasjon om personen er det kanskje mer vanlig å anta gjennomsnittet enn worst case scenario.
Vis hele sitatet...
Gjennomsnittsvekten av norske kvinner er nærmere 100 kg??
Sist gang jeg leste på tall om dette så var gjennomsnittsvekten noe sånt som 70 kilo for kvinner. Men jeg tar jo ikke det som utgangspunkt når jeg skal illustrert hvor uheldig dine tall kan være dersom anbefalt til feil person. Vekt er en viktig faktor når det kommer til dosering av MDMA, det er dette jeg ville frem til og det kan vel ikke benektes?

Kan beklage min noe skarpe formulering i tidligere innlegg. Opplevd litt for mye folk som stapper damer full av MDMA uten å ha et begrep på hva fornuftige doser innebærer og at de ikke burde ha det samme som menn
Anonym bruker
"Særegen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slår ett lite slag for 2c-i eller 2c-b. Men uansett langt ifra vanlig mdma. Ganske like opptur vell og merke.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Gjennomsnittsvekten av norske kvinner er nærmere 100 kg??
Sist gang jeg leste på tall om dette så var gjennomsnittsvekten noe sånt som 70 kilo for kvinner. Men jeg tar jo ikke det som utgangspunkt når jeg skal illustrert hvor uheldig dine tall kan være dersom anbefalt til feil person. Vekt er en viktig faktor når det kommer til dosering av MDMA, det er dette jeg ville frem til og det kan vel ikke benektes?

Kan beklage min noe skarpe formulering i tidligere innlegg. Opplevd litt for mye folk som stapper damer full av MDMA uten å ha et begrep på hva fornuftige doser innebærer og at de ikke burde ha det samme som menn
Vis hele sitatet...
Jeg trodde du var ute etter å kverulere, men jeg skal gi meg her.

Angående vekt og kvinner.
Gjennomsnittshøyden for norske kvinner er ca 167 cm. Hvis man tar høyden minus hundre så får man en passelig vekt for omtrent alle høyder. Også får man en normalvekt. Mao ei dame på 167 og veier 67 kg er normalvektig.

Så leser man jo i avisen ofte "4 av 5 er overvektige". "Overvekten øker blandt voksne" osv. Jeg er usikker på hva avisene definerer som overvektig( om det er over 25 eller over 30 i bmi, men lat som det er 30 her). Da begynner jo den norske gjennosnittskvinnen å bikke 90kg++.

Som den mdmahora jeg er så vet jeg jo tommelfingerreglene med vekt+50mg eller 1,5mg per kilo for kvinner eller 2mg per kilo kroppsvekt for menn.
My two cents.
4-mmc eller 3-mmc kan være helt sjukt magisk. Men trangen for å redosere både en, to og ti ganger mer enn planlagt er så ufattelig fort gjort dessverre. Rusen er ganske kortvarig, men sinnsykt digg. Og ja, man får nedtur (spesielt hvis man har redosert for mange ganger).
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjipt at din samboer har fått en førstegangs opplevelse på mdma som er dårlig.

Det kan jo såklart være noe med doseringen å gjøre, men også at hun var i en kjip dagsform som påvirket mdma trippen/ opplevelsen.

Kanskje gi det et nytt forsøk, mdma er ikke kjent for å gi folk dårlige opplevelser. Prøve noe som er svakere så må det være weed/ hasj eller alkohol.
Ingen timg klarer og slå molly men metamfetamin er det stoffet jeg syntes ligner mest. Eller føles mest likt, bortsett fra at på meta vet du hva du holder på med. Og er i den rette sinnstilstand