Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1156
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beginner i alt, ikke bare bong. Spiller str noe å si? Er mindre lettere?
Anonym bruker
"Snill Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Please ikke kjøp i plast, kjøp glass..

alle mine bonger har smakt mega dritt og jeg har bare kjøpt den billigste plastikk vannbongen jeg fant... legg heller bitte litt penger i det.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Please ikke kjøp i plast, kjøp glass..

alle mine bonger har smakt mega dritt og jeg har bare kjøpt den billigste plastikk vannbongen jeg fant... legg heller bitte litt penger i det.
Vis hele sitatet...
Vurderte denne: https://www.shady.no/products/hello-...glassbong-25cm

Ser den grei ut?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den burde fungere fint den der
Anonym bruker
"Snill Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
den ser fin ut den... kan demonteres for lett vask.. i glass.... og helt OK pris.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Masse billige bonger fra Wish.com, har selv bestilt og mottatt bong derifra. Lang ventetid da
Er ikke wish bare plastic?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Er ikke wish bare plastic?
Vis hele sitatet...
Um nei? Du ser jo glass bonger i butikker og de er jo laget i kina. Wish produkter er jo også laget i kina?

Kjønner ikke helt hvordan du kan tro dette.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Er ikke wish bare plastic?
Vis hele sitatet...
Masse bra fra Wish, kjøpte bongen min der selv. Alt annet av røykeutstyr som grinder, vekt osv. har jeg kjøpt fra AliExpress da jeg personlig syntes de er tryggere å handle fra, men de har ikke mye av bonger der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Masse bra fra Wish, kjøpte bongen min der selv. Alt annet av røykeutstyr som grinder, vekt osv. har jeg kjøpt fra AliExpress da jeg personlig syntes de er tryggere å handle fra, men de har ikke mye av bonger der.
Vis hele sitatet...
Er ikke så lurt å kjøpe de billigste glassbongene man finner heller. De kan knuse/sprekke imens man bruker de hvis kvaliteten er laber på fabrikken i Kina når din blir produsert. Liker best å handle litt bedre når jeg først skal gjøre investeringen

Denne ifra black leaf (som er en velkjent og god produsent innen røyketilbehør) er en veldig god bong til prisen. Salg på den er det også akkurat nå til 329,-, men den er definitivt verdt normal prisen som er 400,- også vil jeg si: https://www.shady.no/products/black-leaf-glassbong-30cm
Sist endret av Vasken; 5. oktober 2021 kl. 02:21.