Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 987
Anonym bruker
"Parallell Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt det er vanskelig å spise på amfetamin. Velger da å tro dette er på doser en får betydelig rus. Skal nå ta 20-30mg for å studere. Kommer jeg til å slite med å spise? Lurer på dette da jeg bulker i forbindelse med trening og vil helst ikke miste matlyst
20-30 mg bør ikke fucke med matlysten så mye. Men hvis det et første gangen din kan det tenkes at du trenger eller kommer til å vente i forhold til når du vanligvis ville spist. 20-30 mg? Er du sikker på at den er så ren at du får effekten?
merker det at det er litt værre å spise selv på "medisinske" doser,men går helt fint å få noe ned, men kan være litt vanskelig å få en hel dag med bulking muligens
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange sier det er vanskelig å spise når man har tatt amfetamin. Jeg bruker det bare en sjelden gang, 5-10 ganger i året kanskje. Sultfølelsen forsvinner ganske mye, men har til tross for det aldri hatt noen problemer med å spise. Kan lett spise en god middag selv om jeg er speeda. Har jo hørt om folk som går uten mat i dagevis når de tar amfetamin, skjønner ikke helt greia med det. Det går fint an å spise selv om man ikke føler seg sulten.
Anonym bruker
"Parallell Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
20-30 mg bør ikke fucke med matlysten så mye. Men hvis det et første gangen din kan det tenkes at du trenger eller kommer til å vente i forhold til når du vanligvis ville spist. 20-30 mg? Er du sikker på at den er så ren at du får effekten?
Vis hele sitatet...
Rundt 70% renhet, så ganske potent. 20-30mg er medisinsk dose. Har ikke mål å åpna rus i dag.
Selv en tablett med ritalin eller noen mg elvanse tar matlysten fra mange, spesielt frem til man får litt toleranse. Det er bare å tvinge det i seg. Gatorade, sjokolademelk, bananer, nøttemiks osv er lettere å få i seg enn enkelte andre ting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rundt 70% renhet, så ganske potent. 20-30mg er medisinsk dose. Har ikke mål å åpna rus i dag.
Vis hele sitatet...
Første gangen antar jeg? Prøv med 10-15 mg først du
Opplever bare problem med spising på amf om jeg tar doser sånn at jeg går 1-2 dager våken. Ellers kan jeg få skikkelig matkick også på små doser.
Er da helt individuelt dette. Noen kan helt fint spise på 20-30 mg, noen liker det ikke. Ingen her kan svare deg på det. Skal du finne ut dette så må du prøve selv.

Blir litt som å spørre andre om jeg liker banan.
Sist endret av Downers; 30. september 2021 kl. 18:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.