Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2771
Er bare nyskjerrig: Hvor mye er det vanlig å kjøpe på en gang?

Jeg pleier f.eks. å kjøpe 5 gram med hasj om gangen.

Jeg lurer på om dette er mer eller mindre enn gjennomsnittet, da jeg ikke vil være kjip og få dealeren min til å møte meg for småtterier. Samtidig gidder jeg ikke kjøpe for mye, da jeg ikke røyker så ofte.

Hvor mye pleier dere å handle om gangen?
Anonym bruker
"Lilla Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-2 gram er vanlig hvis man er yngre og ikke røyker hver dag men bare skal ha til fest og sånn for eksempel. 5 gram er vanlig hvis man er litt eldre og enten røyker daglig eller ikke gidder å møte dealeren hver helg når man skal spille FIFA og røyke joint.

Det er forskjell på dealere, de fleste selger smått som grammere og femmere. En som hadde solgt kiloer hadde ikke giddet å treffe kunder for en femmer men for de fleste er det helt normal mengde.
Det er ikke akuratt følelsene til dealeren din du skal tenke på, men egen økonomi. For din egen del kan det lønne seg å kjøpe 20 eller 100 gram av gangen og dele det med en eller flere kompiser om dere røyker mye, siden større mengder blir billigere. Det at det lønner seg økonomisk for deg betyr at det ikke lønner seg like mye økonomisk for dealeren og smådealere har ikke engang tilgang på mye av sånne mengder men kjøper for eksempel 100 gram i måneden for å selge ut som enere og femmere. Hvordan dealer dealeren din er vet ikke jeg men fem g er hvertfall helt vanlig
Anonym bruker
"Løpende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før kjøpte jeg kun en bag med grønt, 2,5-3,0 gram, men nå hender det at det blir to bagger.
Pleide å handle 10 G brus annen hver onsdag til eget bruk.

Pleide å bruke opp mandag, så kom suget på tirsdag, onsdag kl 09 var jeg på tur for å hente
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som regel det jeg trenger.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri mindre enn 50 billigere å varer ei stund
Anonym bruker
"Lilla Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri mindre enn 50 billigere å varer ei stund
Vis hele sitatet...
Blir fort innrøyka på samme typen da
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid 10g, holder en stund for meg. Kunne ha kjøpt mer men prøver å unngå å ha mye i huset.
Jeg og kompisen min kjøper ei plate om gangen. Billigere og lettere.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min dealer har alltid MINST 3sorter så kjøper ca15 av hver så blir ikke innrøyka
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10KG 10 ulike typer!
Anonym bruker
"Arg Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mellom 10 og 50g. Er det knallvare og god pris drar jeg til med 50.
Hasj: henter 15-20 av gangen. Blir vesentlig billigere

Speed: 10G av gangen

Lsd: 5-10 biter
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En plate som regel.
Pleier og kjøpe mellom 10-15g brunt, når jeg først handler. Røyker ikke så mye. Så da har jeg får en god stund fremover.

Brunt pleier jeg og kjøpe fra 10-20 g. Da har jeg for en god stund framover. Dealer har bare en type, så man blir fort innrøyket.
Sist endret av Progmetal; 27. september 2021 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.