Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1720
Hei! Hvilken effekt tenker dere jeg kommer til å få med disse forskjellige.
Setter pris på svar!
Anonym bruker
"Lett Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor langt er et tau?

Må nesten vite vekta di, mengden du har tenkt å ta, over hvor lang tid du har tenkt å ta dette og litt om toleranse og erfaring før vi kan komme med noe halvveis fornuftig tilbakemelding.
Har brukt sovepiller noen ganger, (Imovave og stilnoct). Så jeg har litt efraring med disse.
Sobril fikk jeg først resept på forrige uke. Har 10mg og prøver å finne en fin dosage med de
Alkoholen er vel mest øl, tenkte ikke ble helt fucked.
Med hasj tenkte jeg et par Joints, ikke mer enn 1g
Har du noe erfaring med disse forskjellige? Hvordan tror du det blir.
Tenker six pack, 2-3 stilnoct, 4 sobril 10mg og tre 1'ere i joints
Sobril og zopiklon vil ha mer eller mindre den samme rollen. Ville spart det til forskjellige anledninger hvis du ikke har fett med tilgang.

Zopiklon er definitivt det mest underholdende av de to imo. Du trenger ikke mer enn maks en eller to øl for å bli ganske loka med de innabords, men effekten varierer fra person til person. Har blitt sittende i 30 sekunders diskusjonsloop med kompis fordi vi glemte alt vi sa, irriterte dritten ut av de vi hang med som ikke hadde spist zopiklon. Har gitt en stk zopiklon til en person som var ganske på fylla og vedkommende fulgte etter meg og sang resten av kvelden.

Hasjen funker stort sett likt uansett og påvirker ikke de andre stoffene forsåvidt. Du veit selv hvor mye du tåler eller orker. Kan hende du orker å røyke mer enn vanlig før du får noia med sobril innabords siden det demper angst, som gjerne er det man får når man røyker for mye
Sist endret av Bothrops; 12. september 2021 kl. 17:11.
Jeg ville blitt greit rusa med disse tinga der med de dosene individuelt. 1g jointer? Whaaaat.

Blir det dags cocktailen framover eller blir dette en spesiell anledning?
Sitat av Tor Svendsen Vis innlegg
Har brukt sovepiller noen ganger, (Imovave og stilnoct). Så jeg har litt efraring med disse.
Sobril fikk jeg først resept på forrige uke. Har 10mg og prøver å finne en fin dosage med de
Alkoholen er vel mest øl, tenkte ikke ble helt fucked.
Med hasj tenkte jeg et par Joints, ikke mer enn 1g
Har du noe erfaring med disse forskjellige? Hvordan tror du det blir.
Tenker six pack, 2-3 stilnoct, 4 sobril 10mg og tre 1'ere i joints
Vis hele sitatet...
Stilnoct er ikke Zopiclone, riktinok, men Zolpidem. Imovane er Zopiclone.

Det å blande zopiclone og alkohol gjør deg veldig sårbar for blackout, samt det å tekste folk og si teite ting. Det samme gjelder sobril. Sobril, kombinert med zopiclone og alkohol øker sjansene for dette. Også er det en risiko der for respirasjonssvikt, ved at du blir ukritisk og drikker mer, tar flere piller, og sovner og dør som følge av pustestans. Min erfaring med hasj og alkohol er at jeg enkelt blir svimmel, og eller sovner. Det virker ærlig talt ikke som noen god kombinasjon i det hele tatt.