Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1165
Som kallenavnet sier så er jeg sykt hekta på OxyContin,fått store mengder i 8 år og ofte flere hundre piller i måneden,legen har trappet meg ned 50% fra 1 måned tilbake da han plutselig ble stengt,og tar 20 mg OxyContin og morgenen og 20 mg om kvelden når jeg har lite.

men når jeg har mye så tar jeg aldri mindre enn 350-400 mg knust depot. Har måttet røyke heroin 2 ganger pga jeg får så sinnsyke abstinenser på kun 40-50 mg om dagen,hater å måtte røyke heroin men jeg gjør det KUN når jeg absolutt må,og ikke noe jeg liker engang,smaker og lukter dritt,og jeg får fra en bra kontakt.

Men en ting er bra som gjør at jeg ikke skal ha dette som en vane er at det ikke gir meg noe rus,jeg kan røyke teknikken og trekker super dypt og trekker ned med sigg,og holder lenge,

men en kvarting gir meg ingen rus og blir såvidt frisk av abstinens fra OxyContin selvom jeg har 40 mg men det er jo 10 ganger så lite som vanlig,er det bedre å sniffe heroinen?

Eller skal jeg bare røyke? Er ikke ute etter å få mest rusvirkning,men en måte å bli lettest frisk på.
Håper virkelig jeg klarer å fordele medisiner bedre neste gang,så folkens HOLD DERE UNNA OXYCONTIN OG OXYNORM,er som heroin abstinenser og man blir FORT HEKTA. Men jeg har planer om å trappe ned rolig over 1-2 år,og hvis jeg ikke klarer det selv så drar jeg på avrusning.

Men tror det skal gå om jeg gjør det rolig i eget tempo,for vil virkelig ikke bli registrert som narkoman av statspapirer.

Kan jeg bli fysisk avhengig av heroin når jeg er hekta på OxyContin i store mengder? Jeg føler at 40-60 mg OxyContin gir mye mere rus og euforisk effekt,varme og velvære følelse og bli den skravlebøtta,,men heroin ser jeg på som skittent og ekkelt,men dessverre bomma med dato på medisiner så jeg burde spare 60-80 mg om dagen neste resept,så jeg unngår den søpla som kalles heroin. Røyka det 3 ganger og da 5 ganger om dagen spredt over 14 dager
Ikke noe erfaring selv, men lest at mange påstår at de ikke liker heroin i starten, og tror at de har kontroll, for så en måned seinere inse at de har vært avhengig i 2 måneder alerede.
Lykke til.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler heller at du sniffer. Varer lengre og du vil ikke få denne kroniske impulsen til å redosere hele tiden. Rusen er også annerledes.
Heroin er oppskrytt og er veldig utblandet her i landet. Ja, Oxycontin eller Heroin er egentlig bare en smakssak. Ingen av avhengig hetende er noe bedre eller verre. Nei det er ingen ny fysisk avhengighet du kan få av heroin siden du allerede er fysisk avhengig av Oxycontin eller opiater generelt.
Anbefaler at du tar det rolig om du prøver å sniffe, fordi det er fult mulig du har gjort noe galt når du røyket heroinen.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes å sniffe er bedre enn å røyke av samme grunn som skrevet over her, men dette vil det nok være delte meninger om.

Heroin og Oxy er ikke to forskjellige avhengigheter, men nøyaktig den samme, det er derfor du blir frisk av heroin. Du er avhengig av opioider,så hjernen din vet fint lite om du bytter ut heroin med oxy eller omvendt. Når det er sagt så er det mye bedre for deg og ta Oxy, nettopp for det det er legemiddel. Med bedre så mener jeg selvsagt bedre for kroppen, for avhengigheten har det ingenting å si, men du slipper å få i deg all dritten som heroinen er blandet ut med
Rektalt, har jeg hørt skal være det nest beste
Rektalt skal visst ha best opptak etter IM(i muskel eller skinka) og IV (i åra). Men sånn hvis du ikke har lyst å putte det i rumpa så er det røyking det som gir best rush, mens sniffing gir lengst funk om du ikke liker nåler av min erfaring... Har ikke putta det opp bak, føler liksom ikke noe behov for det. Men ser her og på flere forum at folk sverger til at stumpen er ei gullgruve av opptak for folk som har nåleskrekk, noe jeg har selv.