Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1348
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noe nootropic som ikke er lov i norge, men i de fleste andre land i europa.

Er ikke snakk om store mengdene , vil ikke si hva det er for å bli gjenkjent av tollerne. Hva burde jeg forvente? Razzia? Telefon også avhør? Nervøs som faen.

Tok 1 mnd før jeg fikk beskjeden under.

https://imma.gr/104505x836e0
Sannsynligvis skjer det nok ikke noe veldig alvorlig, men for sikkerhets skyld ville jeg ryddet huset for eventuelle ulovligheter inntil videre.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg kjøpte 1000 piller modafinil fikk jeg hjembesøk 2 uker senere, der fant de 500 av dem. De kunne ikke bevise at jeg hadde bestillt dem (?) og derav henlagt
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg kjøpte 1000 piller modafinil fikk jeg hjembesøk 2 uker senere, der fant de 500 av dem. De kunne ikke bevise at jeg hadde bestillt dem (?) og derav henlagt
Vis hele sitatet...
Snakk om 100g Kratom, ikke store mengden, leser her om folk som bestiller alt fra 500-1kg uten noen problemer. Så jeg har hatt jævelig uflaks! Og at de skriver at den er på lager fordi varen er forbudt syns jeg også er rart. Er jo lovlig i mange land, men i norge er jo alt så forbanna rævsydd
Har fått doping middler (pro hormoner spesifikt som selges over the counter i england) og nootropics stoppet flere ganger. Eneste som skjer er at du får et brev om at varene er destruert.

Er ikke redd for å nevne hva som ble stoppet heller, fått halodrol stoppet, epistane, trendione og ultradrol. Har også fått phenibut, ashwagandha stoppet. Dette har skjedd så mange ganger med meg og du blir ikke politianmeldt engang varen bare destrueres. Tollen og politiet er to forskjellige etater er ikke før du bestiller noe som er klart ulovlig at politiet blir blanda inn. Prohormoner og nootropics er forsåvidt gråsone i norge fortsatt. Du har ingenting å være redd for.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 19. august 2021 kl. 19:53.
Kratom er ikke forbudt i Norge, men det er klassifisert som legemiddel. Hvis du på en eller annen måte klarer å få resept på det, er det fullt lovlig å kjøpe i Sverige og ta over grensa. Du kan også bestille til et svensk Postnord-utleveringssted og hente der. Da blir det altså smugling, men hvis du gjemmer det smart, går det vanligvis fint.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakk om 100g Kratom, ikke store mengden, leser her om folk som bestiller alt fra 500-1kg uten noen problemer. Så jeg har hatt jævelig uflaks! Og at de skriver at den er på lager fordi varen er forbudt syns jeg også er rart. Er jo lovlig i mange land, men i norge er jo alt så forbanna rævsydd
Vis hele sitatet...
Det kan du helt sikkert takke NNPF for. Off-topic: PsychedSubstance fra YouTube må ta anabole steorider nå pga. lav testosteron pga. kratom misbruk, 95% sikker at du allerede vet om det bare nevner det ^^
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mallpunk Vis innlegg
Kratom er ikke forbudt i Norge, men det er klassifisert som legemiddel. Hvis du på en eller annen måte klarer å få resept på det, er det fullt lovlig å kjøpe i Sverige og ta over grensa. Du kan også bestille til et svensk Postnord-utleveringssted og hente der. Da blir det altså smugling, men hvis du gjemmer det smart, går det vanligvis fint.
Vis hele sitatet...
Per Insider dokumentaren om fyren fra Kristiansand som smugler DMT så ble han stoppa, men de gjorde ingen ting med DMT'en fordi a) hunden reagerte ikke på det, og b) de har sikkert ikke noe grunnlag for å vite at det er ulovlig, etc, og ikke plantemateriale elns?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Per Insider dokumentaren om fyren fra Kristiansand som smugler DMT så ble han stoppa, men de gjorde ingen ting med DMT'en fordi a) hunden reagerte ikke på det, og b) de har sikkert ikke noe grunnlag for å vite at det er ulovlig, etc, og ikke plantemateriale elns?
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke til saken du nevner, men kratom kan heller ikke fanges opp av hunder. Det er derimot et stoff tollerne kjenner godt.
Og sånn generelt: Norge er et jævla idiotland.