Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2305
God kveld alle sammen,

Jeg har en TCL flatskjerm tv som bruker Chromecast.

For meg som bare er erfaren og vandt med Apple-Tv så blir alt fra interfacen til hvordan man installerer andre apper på tv-en ekstremt gresk, ikke det at jeg nødvendigvis har vært noe Sokrates på teknologiske duppeditter fra før av heller, men..

Har noen peil på hvordan jeg kan se filmer som ikke er tilgjengelig på andre streaming servicer som Netflix, Viaplay og HBO?

Har en eldre film jeg veldig lyst til å se, om noen er nysgjerrige så er det ‘the Basketball Diaries’ jeg referer til.

Jeg vet den er på ‘ulovlige’ streaminger nettsider og det har jeg prøvd, men hver gang har jeg bare blitt videreført til forskjellige nettsider med damer som er 45km unna og har lyst til å knulle, eller gambling sider og da går det ikke an å trykke på tilbake knappen for å komme meg tilbake igjen så jeg må gjøre hele søket fra Google på nytt igjen, kun for å så bli spammet med masse pupp og fitte på skjermen når jeg egentlig bare har lyst til å se basketball film

Vet noen om noen steder jeg kan se denne filmen, eller hvertfall installere en reklameblokker av noe slags?

Er veldig nub på det her og hvor man kan se filmer uten å bli bombardert av de jævla fitte-reklamene, literally.

Takk for alle råd og svar i forkant
BRAND ∞ STRONG
Last den ned og se?
Sjekket 3 forskjellige torrent sider. Den er tilgengelig på alle.
Hvis du er på pc/Mac kan du caste Google chrome.
https://support.google.com/chromecas...form%3DDesktop

Det finnes også en extension for dette som et alternativ.

Denne funker for nedlastede filmer.
https://chrome.google.com/webstore/d...okfelagl?hl=no
Sist endret av EzreaL; 18. juli 2021 kl. 11:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.