Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1720
Farlig det? Eller no eg kan gjør igjen? ps dette var en god stund siden
høres ikke helt bra ut. hva er vekten og høyden din
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av JEHB Vis innlegg
høres ikke helt bra ut. hva er vekten og høyden din
Vis hele sitatet...
Var rundt 52-55 kg å litt mindr en 170 høy. Må også legge til at det ikke var samtidig, at eg doserte halvt gram først, å .25 etterpå
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Var rundt 52-55 kg å litt mindr en 170 høy. Må også legge til at det ikke var samtidig, at eg doserte halvt gram først, å .25 etterpå
Vis hele sitatet...
Ganske grove doser, burde holde deg til max 2mg/kg heldt ikke mer en 150mg, dog du har nok sluppet unna med varige men men ikke godt å si, men til nestegang doser riktig og ikke monsterdoser, bare fucker mer med "hjernen" det
Sitat av JEHB Vis innlegg
høres ikke helt bra ut. hva er vekten og høyden din
Vis hele sitatet...
Av ren nysgjerrighet: har høyden noe å si for dosering av mdma?
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Ganske grove doser, burde holde deg til max 2mg/kg heldt ikke mer en 150mg, dog du har nok sluppet unna med varige men men ikke godt å si, men til nestegang doser riktig og ikke monsterdoser, bare fucker mer med "hjernen" det
Vis hele sitatet...
Ja skjønne har kompis som e heilt fritert av mdma. Tror eg blir å holde meg til vanlig dose vær tre månde vis eg ikke holder meg rusfri
0,75mg er ingen ting, 0,75g er noe helt annet og er en heftig overdosering.

Siden du er bekymret ville jeg anta du mener 0,75g. Hva mener du med «en stund»? Hvor lenge er det siden? Har det gått noen dager bør du være safe så lenge du ikke har etterhvirkninger.. Eneste måten å være sikker på er en legesjekk.
Veldig viktig å ta en lengre pause etter en slik dose. Hadde du holdt deg til anbefalt doser så ville jeg sagt 3 måneder var en fin pause, men når du er oppe i slike tall så ville jrg holdt meg vekke i nærmere ett halvt år
Anonym bruker
"Uenig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leser jeg riktig, du var 13 år og tok mdma?

Det stoffet er ikke for barn uansett hvor høy og stor en er!
Når du er tretten år så er hjernen og kroppen din langt mer mottakelig for alvorlige langvarige skadevirkninger av mdma. Du burde absolutt holde deg langt unna dette til du er minst 18, helst 20. Jeg vet at det er en liten evighet til, men faren er at du blir noe hjerneskada (dum), og at du har svidd av alle reseptorer som lager lykkestoffer i hjernen, slik at du muligens sitter igjen med en enorm depresjon som ingenting kan hjelpe deg med å fikse.

For det andre så er det jo en enormt stor dosering. Vanlig dosering for voksne menn ligger på 100-130mg. En rimelig drøy overdosering vil være på 250mg, men 750mg er ute av bane. Så for å besvare spørsmålet ditt: i helvete nei om du bør gjøre dette igjen!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Bare brems hele dritten, du skal ikke ta det der som 13 åring.
Iskald makkapikk
Å ta slike stoffer når du er så ung er å trygle etter en livslang karriere med psykiske problemer
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
0,75mg er ingen ting, 0,75g er noe helt annet og er en heftig overdosering.

Siden du er bekymret ville jeg anta du mener 0,75g. Hva mener du med «en stund»? Hvor lenge er det siden? Har det gått noen dager bør du være safe så lenge du ikke har etterhvirkninger.. Eneste måten å være sikker på er en legesjekk.
Vis hele sitatet...
tokk det i november, holdt meg unna stoff siden januar.

Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Å ta slike stoffer når du er så ung er å trygle etter en livslang karriere med psykiske problemer
Vis hele sitatet...
Jaja leve bar engang, hva no jwla gøy da, heilt eksplosjon av efori
Sist endret av sunnny01; 17. april 2021 kl. 13:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Jaja leve bar engang, hva no jwla gøy da, heilt eksplosjon av efori
Vis hele sitatet...
Nettopp, make it count. Ikke sløs det på å overdosere på plastikknark.
Sist endret av Relevant; 17. april 2021 kl. 13:55.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lever bare en gang ja. Så kjipt om man skal bruke hele sitt voksne liv på å kjempe seg gjennom angst og depresjon.