Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 820
Heisann, alle! Sitter litt å leker meg med tanken og om å kjøpe meg en dry vape. Noen som har noen tips, tanker og litt info å komme med? Ser det er uendelig med forskjellige vapes man kan kjøpe, så er ikke så keen på å kjøpe katta i sekken!
Peace
Som jeg skrev for noen dager siden.

Jeg fikk en Storz & Bickel Mighty, sendt i diskret forpakning fra Shady.no, i går, og det første jeg gjorde var å fyre opp med hasj. Det var en veldig god opplevelse. Super smakfull, god high og enkel å rengjøre. Veldig fornøyd - 10/10.

Frem til i går har jeg hatt en Dynavap M. Den fungerer også utmerket til formålet, men jeg må si at Mightyen er i en helt annen liga når hele opplevelsen skal bedømmes under ett. Den koster jo tre ganger så mye, så det er vel også hva man bør forvente av tyskeren.
Vis hele sitatet...
Dynavap M er et godt alternativ til Mightyen, men de kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Begge håndterer både hasj og weed, men der stopper også likhetene. Mighty er virkelig top of the line, og Storz & Bickel er i en helt annen liga på ekstradeler og utvidelser.

Om du allerede vet at du liker å vape, ville jeg først som sist lagt mer penger i det og kjøpt en Mighty. Om du derimot ikke vet om dette er noe du kommer til å fortsette med, er Dynavap M en veldig god introduksjon til denne måten å innta cannabis på.
Sist endret av voktern; 15. april 2021 kl. 10:34.
For meg er det bare 2 vaper som er skikkelig bra, jeg har begge desse, og har også prøvd ut samtlige.

Arizer Solo 2 og Storz & Bickel Mighty er kongene.

Begge desse funker nett like bra, både til brunt og weed.
Eneste forskjellen på desse er smaken på vapen, men vet ikke helt hvem av di som smaker best...
Men jeg vill faktisk si jeg liker Arizer Solo 2'en best, da denne får glass bong adapter til, så jeg kjører et bong oppsett med denne, og det er smoooth af ��
Hit'sa sitter som eit skudd ��
Er enig i arizer solo 2! Den har noen kule adapter funksjoner som bong som han over her forteller om. Men grunnen til at jeg mener arizer Solo 2 slår konkurrentene! Er det faktum at du kan bytte batteri og kjøpe en ladestatsjon. Da slipper man fusset med kabel. Man kan heller ha 3-4 ekstrabatterier i en lader. Men migthy er nok den mest solide! Tåler nok mest, og holder lengst. Men den brukes som den kjøpes, og tror ikke det finnes noe artig som bong, eller ekstra lange munnstykk tubes.
NB! Kan være lurt å skaffe sånn henp wool viss du skal putte hasj i den!
Du får se noen reviews på YouTube���� og lykke til!
Sist endret av Koshkosh; 16. april 2021 kl. 01:08.
Airvape XS go.. Rimelig i innkjøp og god funk. Litt lite kammer, men bare å kjøre på med flere runder