Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5845
Vil kartlegge de beste stedene og teste maten. Personlig er jeg fan av Dronningen
En del år siden jeg var kebab avhengig men da var det blant annet, Balkan Kebab, Carmel , New Beirut . De jeg kommer på i farta :-)
Awari ved sofienbergparken. Takk meg senere.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Balkan. Men det skal riktignok være skikkelig rasshøl-faktor på driften, har jeg hørt av noen som har jobbet der.

Jeg pleide å være fan av den lille sjappa rett ved Karl Johan/Stortorget for noen år siden, men prøvde igjen et par ganger for ikke så lenge siden og ble skuffet - må ha vært noen endringer der.
Bislett kebab pleide å ha god kebab for en god del år tilbake.
Nå i senere tid så spiser jeg kun døner, den farsedritten som er overkrydra med spisskumen og som smaker, ser, lukter og føles ut som det samme kjøttet overalt er jeg gått alt for lei.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av robhol Vis innlegg
Balkan. Men det skal riktignok være skikkelig rasshøl-faktor på driften, har jeg hørt av noen som har jobbet der.

Jeg pleide å være fan av den lille sjappa rett ved Karl Johan/Stortorget for noen år siden, men prøvde igjen et par ganger for ikke så lenge siden og ble skuffet - må ha vært noen endringer der.
Vis hele sitatet...
Charlies Kebab der ved "tunellen" forbi Svane-apoteket?
Husker jeg var fan for en masse år sida, men Razzak som drev stedet solgte seg ut - og opp. Han driver noen 7Elevens nå.
Loyal to the bab, Bislett <3

Foreløpig slår den det meste jeg har prøvd, liker bislett best.
R.i.p 23.04.2021
Støtter bislett kebab,men enig i det flaffersen sier. Den kjøtt farsen er jeg møkaleei! Du får kjøpt den identiske farsen i noen butikker, heter kanda kebab ,ligger i frysedisken.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Nå i senere tid så spiser jeg kun døner, den farsedritten som er overkrydra med spisskumen og som smaker, ser, lukter og føles ut som det samme kjøttet overalt er jeg gått alt for lei.
Vis hele sitatet...
Hvor er Oslo`s beste Döner-kebab?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Ikke i Oslo, men like utenfor - på Løvenstad finner du Rælingen Pizza og kebabhuset, de har "hjemmelaget" kebab!
Spiste mye på Beirut da jeg var yngre, men nå er det sjelden jeg spiser noe annet enn døner-rull fra Ekte Istanbul. En av de bedre kebabene i byen spør du meg, men det er ikke "oslo kebab"
Grytelokket på Torshov har relativt billig babb som smaker fantastisk i rull i hvertfall. Det er et spesielt kjøtt med noe krydder som smaker herlig.
Den absolutt beste kebaben jeg har spist er på Tåsen Cafébar. Legger ved en video: Oslos beste kebab - Episode 5: Tåsen Cafébar
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Folkets Kebab på Valle/Helsfyr er den beste innen kategori farse-bab jeg vet om.
Mediterranean i Torggata holder høyt nivå på lam shawarma.
Balkan og Dronningen er solide. Disse er så langt de beste jeg har funnet i Oslo.

Off topic:
Ikke i Oslo, men jeg må få slå et slag for La Italia Stange. Det er helt klart den beste kebaben jeg har spist i Norge.
Vet det er mange fra The Gathering som har dette stedet som et (av mange) høydepunkt i påsken.
Psykedelisk bakverk
Nye Oslove på løren. Bruker entrecôte som kebabkjøtt og nydelig hjemmebakte brød
Jeg synes Beirut kebab. Man får velge endel av innholdet. Jeg ba alltid om ekstra saus nederst. Men vær forsiktig når du ber som styrke Du får veldig mye for pengene også.
Er det ikke istanbul i Oslo. Anbefaler iallefall sultan durum. Latterlig god om du er glad i tyrkisk kebab
Sitat av sudo Vis innlegg
Den absolutt beste kebaben jeg har spist er på Tåsen Cafébar. Legger ved en video: Oslos beste kebab - Episode 5: Tåsen Cafébar
Vis hele sitatet...
Co-signer denne. Da spesielt kebabtallerken med alt ekstra

Tåsen cafe har ordentlig kjøtt, og man kan velge mellom svin, biff eller mix. Er også mulig å få smeltet ost(esaus?) i/over kjøttet. Ikke nok med det, men du kan også få den toppet med bacon.
Følger med gode pita-trekanter som man ser på videoen også.

Dyrere enn gjennomsnittlig farse-babb, men smaker deretter.
Har også de forskjellige drikkene fra O. Mathisen (Tøyen cola) og utvalg Jarritos.


*Ser en person har klaget på farsekjøtt på Google reviews siste 6mnd. Men velger å tro at Tåsen Cafe ikke har sviktet oss
▼ ... over et år senere ... ▼
Hva tenker folk nå, er klassikerne fremdeles best? Vet det er kommet noen nye sjapper med digg mat
Dagbladet mener kebaben på Shawarma House i Smalgangen på Grønland er Oslos beste.
Mediterranean Grill.
Dobbel shish i rull. Godt krydra med ekte grillsmak, uten den klassiske "drukna i dressing" smaken.
Charlies på Strømmen for kebab og Grønland kebab og pizza har en veldig god lammeshawarma.
Sist endret av BlaBlaHJHD; 21. september 2022 kl. 20:58.
Vinny's rett ovenfor Spektrum er favoritten her ��
Er det mulighet for å lage en poll på dette? Eller kanskje rotete om den er åpen for bruker forslag. Kanskje "Hvilken bydel har best kebab" så kan man skilne i den som kommer opp høyest?
Sånn omtrent samme hvor man er kan du banne på at det finnes et gatekjøkken m/ kebab + en Kinarestaurant og ja,
jeg har lest tråd tittelen, men hva med å kjøre en nasjonal tävling? Norges Beste!

Prepare for the beef, whoever lose dies.