Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2626
jeg har tatt amfetamin en god del ganger før, men de to siste gangene jeg har tatt det har jeg blitt truffet av en slags second wave som er mye sterkere en noen amfetamin rus jeg har kjent. Denne waven kommer ca en time etter den siste linja.
Når waven kommer begynner det å prikke over hele ansiktet og i tuppen av fingrene, jeg blir jævlig svimmel når jeg reiser meg og synet "lagger" hele tiden og kjenner et enormt trykk i magen av og til. Jeg tok linjer med to folk som tok akkurat like mye som meg men de var basicly edru, og han ene hadde aldri prøvd amfetamin. Så det jeg lurer på er hvorfor jeg blir så fakt mens kompisene mine så vidt kjenner noe og hvorfor kjenner jeg det så lenge etter.
Sist endret av olibolla; 14. februar 2021 kl. 07:07.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Kan det være PMMA?
https://sml.snl.no/PMMA
Vis hele sitatet...
Da tviler jeg veldig sterkt på at det er pmma da det tar noen timer før det funker.

Det er hovedgrunnen til at det har vært dødsfall på pmma da det tar litt tid før funken kommer. Så hvis folk på molly blir utolmodig så snakker vi om minst to timer
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du kanskje har problemer med blodtrykket... Eventuelt hvis du kombinerer med noe med blodfortynnende virkning, eventuelt flere - medisin, alkohol ++
Det virker som det ikke er amfetaminen som gjør dette i seg selv, men heller din generelle helse.
Høres ut som noe blodtrykksmessig ja. Ville nok vært litt obs på det. Mange av oss lever hele livet med medfødte hjertefeil, og mange finner det ikke ut før pumpa en dag klikker
Sitat av 420master Vis innlegg
Da tviler jeg veldig sterkt på at det er pmma da det tar noen timer før det funker.

Det er hovedgrunnen til at det har vært dødsfall på pmma da det tar litt tid før funken kommer. Så hvis folk på molly blir utolmodig så snakker vi om minst to timer
Vis hele sitatet...
Ikke om man sniffer eller om PMMAen er blandet ut med (amfetamin/andre ting)


Har prøv PMMA første gangen tok det 1 time og 30-45min de andre gangene tok det 30 min den PMMAen var blandet ut med mdma.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 16. februar 2021 kl. 15:59.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vet det er mye PMMA i trondheim nå
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er ikke rester i nesen som kommer ned i magen en tid etter "hovedsnorten" da? Et slags forsinket opptak du kjenner.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Ikke om man sniffer eller om PMMAen er blandet ut med (amfetamin/andre ting)


Har prøv PMMA første gangen tok det 1 time og 30-45min de andre gangene tok det 30 min den PMMAen var blandet ut med mdma.
Vis hele sitatet...
I hvilken form da? Selv om det varier veldig fra hver eneste som selger så er det sikkert mye av «samme» som er i omløp om det er speed, så da kan det være greit å vite om den feks er veldig våt, tørr, mye klumper osv.

Er noe gul speed her som er fuktig, lukter en del ether og smaker søtt først, før den får en veldig løsemiddel/kjemisk smak om man tar litt på tungen.
Gulfargen forblir gjennom filtrering hos de som skyter også. Noen som har vært borti det?
Dette er relativt opplagt symptomer på alt for lavt– eller høyt blodtrykk (som begge har veldig like symptomer). Dette kan være at hjertet ditt er alt annet enn bra, og kanskje kan parkere. Du bør pelle deg til din fastlege, og ta en grundig hjertetest (blodtrykk, puls, oksygenmetning og EKG) snarest! Samtidig som du selvsagt kutter ut amfetamin, for godt...
Jeg opplevde akkurat samme fenomen helt i nybegynnerstadiet på amfetamin, jeg sniffet det fremdeles for å si det sånn. Jeg kalte det merkelig nok også second wave. Det var som amfetaminen lot meg føle som aldri jeg hadde følt før, selv sorg var en deilig følelse! Helt verdensrystende greier!

Nå er speed bare et kick av sprøyten og så litt loking på pcen, for så å bedøve meg mer og mer med hasj og/eller piller. Alltid cocktail.

s