Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1316
Anonym bruker
"Villig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Tok MDMA igår kveld/ natt for første gang. Helt edru og ikke andre rusmidler, ville kjenne virkninga ordentlig. Føltes bra, kjente generelt en lykke følelse og satt og smilte, samt litt forsterket sanseintrykk. Helt fin idag, kanskje noe svimmel/slapp akkurat i det vi stod opp.

Vi hadde halvt g, og måtte ta på øyemål (ikke lurt) men var forsiktige. Droppa et sted mellom 0,08 og 0,1. Er det sånn at dere tenker jeg hadde fått en dårlig opplevelse av å prøve i dag igjen? eller er det beste å vente.

Har lyst, men ikke lyst å ødelegge heller
Vent. Mdma er noe som fort frister men funken blir dårligere, nedturen hardere og skadene verre. Vent minst et par uker. Ideelt skal det gå 1 eller selv 3 mnd imellom hver gang.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent minst 2-3 uker. Det er ikke det at du nødvendigvis hadde fått dårlig opplevelse i dag, men ikke like god. Den største grunnen til at jeg sier vent er allikevel for å beskytte hjernen din, det er utrolig påkjenning for hjernen med mdma og hjernen kan skades om man tripper for hyppig. Dette går sterkt utover psykisk helse og kan ta lang tid å reverse om først skaden er gjort
Anonym bruker
"Villig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar Best å vente, kommer andre dager så haster ikke :P

Men jeg lurte på en annen ting også. Da jeg kjente rusen komme, fikk jeg en litt sånn "faen hvorfor gjorde jeg dette" følelse. Kanskje litt angst følelse, vet ikke hvordan jeg skal forklare. Småpanikk for hva som skjer og angra nesten. Måtte bare tenke at "det går bra, det går bra". Dette gikk over etter en kort stund, og da kom den gode følelsen jeg nevnte over som varte i flere timer. Er dette en vanlig reaksjon?
R.i.p 23.04.2021
Det er helt nornalt for alt som er ukjent for kroppen. Det går over med erfaring ,dvs når kroppen har kartlagt rusen og man alltid hvet på forhånd åssn det blir.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Helt normalt å føle på angst før peaken, har tatt molly alt for mange ganger og får ALLTID panikk før peak

Bra du venter! Er ikke like digg å ta molly dagen etter uansett.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg lurte på en annen ting også. Da jeg kjente rusen komme, fikk jeg en litt sånn "faen hvorfor gjorde jeg dette" følelse. Kanskje litt angst følelse, vet ikke hvordan jeg skal forklare. Småpanikk for hva som skjer og angra nesten. Måtte bare tenke at "det går bra, det går bra". Dette gikk over etter en kort stund, og da kom den gode følelsen jeg nevnte over som varte i flere timer. Er dette en vanlig reaksjon?
Vis hele sitatet...
Ja det er helt vanlig når man ikke er sikker på dosering eller rusmiddelets effekt. Er noen år siden jeg slutta å ruse meg men jeg hadde alltid den følelsen når det kom til molly fordi det kan smelle jævlig hardt og bli veldig ubehagelig om man har tatt for mye, så jeg stolte ikke 100% på rusmiddelet i seg selv og visste det var dumt å bruke siden det er en tynn linje mellom fett og drit kjipt hvis det smeller for hardt. Tror også at det er en del som skjer i kroppen når stoffet begynner å virke som gjør at det bobler litt ekstra og som utløser fysiologiske reaksjoner man ikke vanligvis har og som igjen trigger en liten usikkerhet eller angst. Beste settinga for molly syns jeg er på rave og ikke på hjemmefest for på rave er man gjerne så oppspilt fra før at man ikke driver å kjenner etter på den samme måten som hvis man sitter på hjemmefest og venter på å kjenne noe.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved 0.1 igår, så ville jeg ha droppet 0.2 idag. Hadde 30 knips på 160-170mg og jeg tura godt i 5 dager ila mnd. Ingenting jeg anbefaler, følte meg totalt wack siste nedturen selv om jeg hadde fin tur. GL
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Helt normalt å føle på angst før peaken, har tatt molly alt for mange ganger og får ALLTID panikk før peak
Vis hele sitatet...
Vent hæ? Har tatt molly bare en gang, men merket ikke et hint av panikk eller noe sånt. Var mye mindre stresset enn normalt, selv før peaken.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Vent hæ? Har tatt molly bare en gang, men merket ikke et hint av panikk eller noe sånt. Var mye mindre stresset enn normalt, selv før peaken.
Vis hele sitatet...
Det kommer vel veldig ann på personen egentlig. Første gang jeg tok molly så var det ikke et hint av panikk heller, men på den tiden så visste jeg ikke hva molly var for noe engang - jeg hadde null forventninger og null kunnskap til det.
Peak kan være litt for mye noen gang, og nå når jeg tar molly så får jeg alltid kjempe mye angst hvor jeg angrer ekstremt masse på hva jeg har gjort, fordi jeg rett og slett blir redd for at peaken ender opp alt for ubehagelig.

Men det går bort som regel når peaken har vært på sitt høyeste .