Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3431
Jeg skriver denne tråden mest for tidfordriv for jeg venter på klokken skalble fem og jeg kan ta mine 130mg daglige metadon, men jeg digger å høre på elvis.... og elsker å se konsert videoer, spesielt aloha from hawai.

Men når jeg søker på best of elvis presley nå på youtube kommer det opp en hel masse, problemet er at flere og flere er covere av elvis sine låter, forbanna dritt, jeg vil høre ELVIS PRESLEY, THE KING! Ikke en gjeng kopifolk. Noen andre som merker slikt?

Peace and love, elvis lever i være hjerter.

s
Prøvde å søke opp "best of Elvis Presley" nå for å se men støter ikke på det samme problemet.
Finner bare originale låter med han som synger og ikke coverlåter av andre folk.

Har du kanskje skrevet feil eller har på noe slags filter?
Ingenting forsvinner fra nettet.
Jeg hadde en perfekt videofeed på Facebook watch, men så lånte noen telefonen min i noen timer og så på en del filmer. Nå er feeden helt ødelagt.

Har du forsøkt å gjøre søkene i inkognito modus slik at din tidligere historikk ikke blir tatt hensyn til?
Ja, Elvis går dessverre ut på internettdato 30. februar 2043.
Neida, er bare å putte inn riktige ord når man søker
Sitat av Rosander Vis innlegg
Nå er feeden helt ødelagt.
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/feed/history

Slett det du ikke vil at skal rote til.
Så lenge folk søker på og hører på Elvis, vil du finne dem. Men det er jo mange som har kopiert Elvis's låter, og dem vil jo dukke opp innimellom.
Selv har jeg søkt opp melodier som er på 78-platene mine, og dem er der selv om dem er fra forrige århundre.
Kanskje du er på et nettverk med begrenset innhold-modus.
Sist endret av TrippyKing; 4. mars 2020 kl. 11:17.
Det meste ligger jo på spotify da!
Bruker;-)
Trådstarter
Bare syns det plutselig var alt annet en elvis som sang på best of videoer, merkelig, skal følge tips ovenfra, fant en fin best of type video med ELVIS, hører på den nå og skal legge meg for å sove. God natt folkens.


s
▼ ... over et år senere ... ▼
Gammel tråd men hører mye på elvis men jeg bruker Spotify…..i tilegg til cd plater
Elvis har jo blitt litt aktuelt igjen pga den kino filmen som jeg forøvrig likte.