Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5180
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Mistet telefonen en halv meter over bakken når jeg skulle prøve på klær i en butikk, og når jeg plukket den opp for å sjekke om skjermen var knust eller noe liknende, så var alt good. Kanskje 1 minutt senere så ringer noen meg, og når jeg skal sjekke hvem som ringer så er skjermen bare svart. Telefonen ringer fortsatt, men jeg får ikke se hvem som ringer eller absolutt noen ting fordi skjermen er helt død.

Når jeg setter meg inn i bila og faren min skal kjøre meg hjem, så er telefonen min fortsatt tilkoblet til bila, og jeg kan spille av musikk fra samme iPhone... Jeg klarer å aktivere Siri og det ser ut som om selve telefonen funker, men det er bare skjermen som er problemet. Jeg har søkt på google og prøvd "Volum opp, volum ned, av/på knapp", men det funker ikke. Samme med å holde volum ned og av/på knapp samtidig...

Hadde satt virkelig stor pris på hjelp!!!
Kan hende at det hjelper å ta en nullstilling til fabrikkinnstillinger via iTunes, men det høres ut som at maskinvaren er gåen og at den må repareres.
Bakgrunnslampa er nok knust.
kan være at skjerm kabel inne i tlf er hoppet av også. har sjekket at tlf i har gått i black screen of death etter fall? trykk på volum opp, så volum ned, så hold power knapp inne til du ser apple logo. kan også prøves med at du lader tlf med 230v lader også
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av RapTouR Vis innlegg
kan være at skjerm kabel inne i tlf er hoppet av også. har sjekket at tlf i har gått i black screen of death etter fall? trykk på volum opp, så volum ned, så hold power knapp inne til du ser apple logo. kan også prøves med at du lader tlf med 230v lader også
Vis hele sitatet...
Har prøvd det, ingenting dukket opp... Men skal sende telefonen på reparasjon, har prøvd det meste og ser ikke ut som om det er noe jeg kan gjøre for å fikse den.


Takk for svar til deg og de lengre oppe!