Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 572840
Hei, har tatt mdma 3 ganger nå. Tok 01 2 ganger uten noe særlig effekt. Bestemmte meg derfor i går for å kjøre på og droppa 0,25g. Syntes det var en helt fantastisk trip og syntes bare jeg fikk en helt utrolig god følelse og fikk skikkelig god contection med dama.
Men greia er, dama visste ikke at jeg var på det. (Sa bare jeg hadde røyka meg skikkelig balle, noe hun trodde på siden hun ikke har så mye erfaring med rusmidler.)
Men i dag tenker jeg kanskje å ta hun med på 1 tur. Har bare 0,3 igjen som jeg tenker vi kunne delt likt. Er det da sånn at jeg kommer til å få en dårligere effekt i dag da? Eller går det greit å ta det i dag igjen? Vil deg evt bli en uoverkommelig nedtur?
Bare sleng på info, alt er nyttig å vite.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er waste, iallefall etter mine erfaringer. Har prøvd det er par ganger, og effekten på dag 2 var nært null. Ikke er det bra for deg heller. Aner du hvor mye hjernen får kjørt seg under en roll?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og begge gangene med todagers har jeg fått en ukeslang nedtur der det føles som hele livet og verden er på tur i dass. Ikke verdt det imho.
Gjør deg selv og dama di en tjeneste og gjør det ordentlig fremfor en «gjør som jeg sier ikke som jeg gjør» type greie, be the preacher

Ikke bare kan man vise at dette er boe som de fleste klarer å ha et fornuftig forhold til
Okei, da venter jeg nok et par uker før vi evt turer. Var bare så sinnsykt gøy og føler det lettet litt på "trykket" man får i et forhold. Men er jo ikke noe hastverk så er jo ikke noe problem å vente.
Enda et spm: er det sånn at jeg aldri vil få en så bra opplevelse på Emma igjen. Og evt hvor lenge bør jeg vente før jeg kan få full effekt?
Det er fantastisk mange bra erfaringer man får fra personer fra her inne, men alle personer har forskjellige toleranse, sensitivitet, personlighet og atferd.

Det er umulig å kunne svare på spørsmålet ditt med et fast fasit svar. Jeg vet om personer som har tatt mdma hver helg i flere år, med tilseybtaltende god effekt uten noe form for bivirkninger.

Andre kan jo fucke opp livet sitt på én tur.

For å prøve å svare så riktig som mulig på spørsmålet ditt. Selvsagt er det mulig å oppleve en like god rus og effekt av det! Med stor sannsynlighet. Mdma er forøvrig etter min mening veldig omgivelse basert.

Du vil med stor sannsynlighet oppleve masse fler lik eufori opplevelser igjen. Hvor lenge du må vente? Umulig å svare på. Normalt sett ville jeg tippet 1 måned. Men det er så mye som spiller inn. Doesring er kanskje det som avgjør mest. Vurdere doesingen er også veldig vanskelig å svare på. Lytt til kroppen din og din intuisjon.
Finnes mange som hevder at første turen alltid vil være noe spesielt, hører det om LSD og andre stoffer også, men det er jo ikke akkurat noe man kan vite.

Vent tre måneder så er du garantert full effekt og så få ulemper som mulig.
Når det er sagt så tror jeg ikke du kommer til å vente så lenge, og er bare spørsmål om tid før en eller annen kommer og sier at noe kortere også fungerer, men det er også forbundet med økt risiko/økt bivirkninger.
Hvis du er en fornuftig rusbruker og ikke en jævla bikkje så venter du tre måneder.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har ikke jeg gjort det selv. Men han jeg bor sammen med gikk i en dritt-dvale, som han kalte det, i over en uke. Kunne ikke sammenlignes med blåmandagen når han bare tok det en kveld i ny og ne
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok min første to-dagers trip i Berlin for 1,5 år siden. Rullet greit andre dagen også. Problemet var mandagen og egentlig resten av uken, men hovedsakelig de 2-3 første dagene var jeg svimmel, slet med å konsentrere meg og hadde det generelt kjipt.

Så tok lærdom, hold meg til en dag.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent med det. I minst 1 mnd mener jeg. Jeg har missbrukt mdma, så snakker av erfaring.
Man kan få go funk selv på dag 2 men det varrierer veldig, men dag 3 er en klar nedover bakke, bare skuffelse, dag 4 er man bare kokt i hodet uten spesielle effekter.
Du må lese deg bedre opp på rusmidler før du introduserer andre til dem. Bruk google.
Det er 6 dager siden du tok sist. Så tok du i går og vil igjen i dag?

Fryktelig dårlig idé. Minimum 3mnd mellom hver rull burde være tommelfingerregel.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du må lese deg bedre opp på rusmidler før du introduserer andre til dem. Bruk google.
Vis hele sitatet...
Har gjort det i flere år men foretrekker heller erfaringer. Står så mye Piss og så mye forskjellig rundt om kring.
Også er det ofte spesifikke spm Google ikke alltid har svar på

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det er 6 dager siden du tok sist. Så tok du i går og vil igjen i dag?

Fryktelig dårlig idé. Minimum 3mnd mellom hver rull burde være tommelfingerregel.
Vis hele sitatet...
Tenker noe sånt selv. Var 1gangs tilfelle. Men var absolutt verdt det
Sist endret av Mikkel Rev 420; 20. januar 2019 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Minimum 7 dager
Vis hele sitatet...
Nei. 7 dager er altfor lite. Ta en titt på RollSafe.org: Research-backed MDMA (Molly/Ecstasy) education. Drugsarebadmkey er fullstendig på villspor og det er et helt forferdelig elendig bidrag til tråden å melde om at man minst bør vente en uke. 4 uker+ så snakker vi.
Syntes 1 uke var litt lite ja. Men har bestemt meg for å chille med alt og holde meg nykter fra absolutt alt en god stund. Har hatt en mnd med alt for mye dop og testing av diverse stoffer, og tviler på at hodet har helt godt av det.
Takk for svar, har egt fått de svarene jeg trengte og tar evt med dama ved en seinere anledning.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir "null", okay ikke NULL effekt, men det blir lite effekt og en helvetets nedtur. Blir nok 1 uke med å føle seg helt tom i hode. Som å ikke ha noen følelser nesten. Brukte og ta 9 piller med E per helg før (I know, var idiot og viste ikke bedre).. Har hatt opptil 2 mnd med å føle meg depressesiv og følelseløs av det. Aint no fun. Men tar det max 4 ganger per år nå, og da 1 drop så 1/2 av droppen etter peaken.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tokk 400mg 2 dager på rad i sommer, mye svakere effekt dag 2 men fortsatt merkbart ettersom jeg tok en idiotisk dose. Ikke anbefalt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Nei. 7 dager er altfor lite. Ta en titt på RollSafe.org: Research-backed MDMA (Molly/Ecstasy) education. Drugsarebadmkey er fullstendig på villspor og det er et helt forferdelig elendig bidrag til tråden å melde om at man minst bør vente en uke. 4 uker+ så snakker vi.
Vis hele sitatet...
Både og, hvis man klarer å gjøre det et par ganger i året, og man får en 7 dagers innimellom er det egentlig greit, men 1 gang i uka eller i mnd er jo ikke greit
Jeg har tatt det to dager på rad og fikk kjempe bra funk på dag to. Droppa og snorta ca 0,5. Ødela heller ikke hodet eller uka mi
Både virkninger og bivirkninger er ekstremt inviduelt på MDMA, så de guidelinsa er vel for at det skal gjelde for >99%. Selv har jeg klart å gått på den "smellen" at jeg har droppa mdma på dag nr 2 (dog bare 150mg på dag to) og jeg har opplevd bra effekt uten noe særlig nedtur på denne 2 dageren. Jeg opplever sjelden noen nedtur på MDMA generelt, men jeg tar de forhåndsreglene jeg kan ta.

På en annen side så er det dumt å eksperimentere med å se hvor ofte man kan pushe på med mdma uten å oppleve en sterk nedtur.
Spør du meg, så vent minst 1-3mnd.. helst mer om du bryr deg om ståa på hjernen din. personlig danser jeg med emma max 2 ganger i året, fordi jo mer man gjør noe, jo mindre spess blir det.. og når jeg byr henne på en dans, så er det jo greit å få mest ut av det.. enkelt og greit. Må nesten skryte litt av dine fornuftige doseringer da! Ikke la deg friste til å bikke 250 �� plutselig en dag får du noe som er 2x så strong som det du er vant med.. og da blir det plutselig litt for mye av det gode! tro du meg..��

redosering dag 2 og evt. 3
vil ifølge mine 2 hypotetiske erfaringer bare føre til at du skyter degselv i foten de nærmeste dagene/ukene som kommer.. samt du leker med risken for å utvikle serotonin syndrom, noe som jo absolutt ikke anbefales. De gangene jeg har vært på allweekend- festivaler angrer jeg bittert på om jeg lar fristelsen ta overhånd... Det er ikke sånn at jeg døde eller tok noe tilsynelatende stor skade av det, men det er fortsatt ikke en posisjon du vil sette degselv i. Bare se på matten f.eks.. én 4-6timers små-skuffende opptur i bytte for 7-21+dager med nedtur/nedstemthet mm.? Not wurf, Less is more.
▼ ... over et år senere ... ▼
Det er vel individuelt ja. Sniffet ca 200mg mdma i går, hadde en fin tur i ca 6-7timer med afterglow langt utpå natta. Sov godt og spiste mat med vitaminer og frukt osv. I dag droppet jeg 200mg for 2 timer siden, føler jeg fikk bedre funk på å droppe, ikke så intens, det går greit med intens å, men dropper man blir det mye rundere varm kosete form synes jeg. Jeg har hvertfall en goooood sinstemning nå, 2 dager på rad funket bra for meg, men nå har jeg ikke rørt mdma på 5 å så det kan forklare en del. Ha en fin dag alle sammen, klem <3

Nå skal jeg oppi skogen
Sist endret av makkalatte; 7. mai 2020 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok MDMA 10 dager på rad i fjor sommer ;p Anbefales ikke.
Jeg har selv hatt et overdrevent forbruk av MDMA. Kjørte hardt flere ganger i måneden, gjerne to dager på rad, og holdt på sånn i cirka 9 måneders tid. Et vilt gjett er 30-40 turer på disse 9 månedene. Dette er litt over 3 år siden.

Plutselig møtte jeg veggen og var deprimert og scatter-brained i lang tid etterpå. Har nok fått permanente skader av det, selv om jeg ikke merker så mye til det nå.

MDMA er et stoff du skal være jævlig forsiktig med hvis du ikke vil gå på snørra psykisk. Lave/moderate doser og lange pauser mellom hver gang! Unngå å redosere men hvis du absolutt må bør du holde deg til et startdrop på 100-130mg og en redosering på cirka halvparten av dosen du startet med

Roll safe!
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 16:35.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg har selv hatt overdrevent forbruk av MDMA. Kjørte hardt flere ganger i måneden, gjerne to dager på rad, og holdt på sånn i cirka 9 måneders tid. Dette er litt over 3 år siden.

Plutselig møtte jeg veggen og var deprimert og scatter-brained i lang tid etterpå. Har nok fått permanente skader av det, selv om jeg ikke merker så mye til det nå.

MDMA er et stoff du skal være jævlig forsiktig med hvis du ikke vil gå på snørra psykisk. Lave/moderate doser og lange pauser mellom hver gang!
Vis hele sitatet...
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tok MDMA 10 dager på rad i fjor sommer ;p Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i hva dere beskriver, snortet en ukes tid for mange år siden, hjernen ble lagt i bløt.

Kystallkongen 9 måneder i strekk er vilt. Funker mdma på deg nå? Eller har du lagt det prosjektet bort for godt?

BTW;

Quotes about Terence's stance on MDMA:

Terence McKenna: "I think ecstasy is wonderful. mdma is problematic. Every drug -- some of the most bizarre drugs, like cocaine for example -- every drug when it makes its debut in the marketplace -- LSD, cannabis -- is hailed as a love drug, and so it was with mdma. My personal experience was that it was never as good as the first time, which seemed to me a bad thing, that you know you want to learn, you want to work with these things, you want to be able to take them somewhere, and what I observed in America was people just took it to party. Well, too little is known about it to do that.

There is considerable irrefutable evidence that it makes very long term changes on the dendritic processes of the nerves. My brother is a research pharmacologist, he did much of that work in Steven Parutka's(?) lab at Stanford. So as far as what ecstasy does, the subjective effects on the subject, it's fine, I'm all for that, but it doesn't have the clean bill of health that it would have if we could get it out of a plant and point to a culture that had used it for five thousand years and could point to compounds in the brain that it closely mimics.

This is the division, this is what I stand for, I stand for the plants, the plants have souls, they carry the morphogenetic field of thousands of years. When you take psilocybin, it takes you, you are participating in all the trips that it ever induced in anyone, and this is a tremendously stable field of experiences. When you take a drug fresh out of the laboratory it has no soul, it has no story, it has no direction, it's a product of the demon artifice of man, and I prefer to put my hand in the large hand of the Goddess and make my way into this dimension under the aegis of the sanctioned vegetables that for millennia have always been there to fling open the doorways to vistas of pleasure and delight that would make you turn up your nose at the best Beverley Hills has to offer."
Sist endret av makkalatte; 7. mai 2020 kl. 16:40.
Sitat av makkalatte Vis innlegg

Kystallkongen 9 måneder i strekk er vilt. Funker mdma på deg nå? Eller har du lagt det prosjektet bort for godt?
Vis hele sitatet...
MDMA har jeg bestemt meg for å aldri noensinne røre igjen.
En gang var jeg edru rundt kompisgjengen min da de turet og jeg var vitne til hvordan de oppførte seg på denne substansen - de trodde de hadde ekstremt dype samtaler og ble meget overdrevent empatiske og snille mot hverandre. I virkeligheten, fra mitt edru perspektiv, fløy de rundt i leiligheten mens øynene trillet rundt i skallen på dem. De gjentok seg selv i det uendelige og samtalene de hadde var på grensen til meningsløse.
Jeg innså der og da at MDMA gir deg en illusjon av
at man har dype, viktige samtaler mens det i virkeligheten nesten bare er vrøvl. Til tider var det umulig å forstå hva de ville frem til med tingene de sa.
For kompisene mine, subjektivt, var det sikkert en herlig kveld og de følte nok at de bondet med hverandre og følte enorm kjærlighet for seg selv og hverandre.
Jeg derimot innså hvor falskt dette er og at det er MDMA'en som lurer deg til å tro at du connecter på et ekstremt dypt plan med andre mennesker.

Det var rett og slett flaut å tenke på at jeg selv har hatt flere titalls sånne kvelder og holdt på akkurat sånn som de gjorde.
MDMA er på grunn av dette et av de falskeste stoffene jeg vet om, og personlig har jeg bestemt meg for å aldri ta det igjen, ei heller være rundt mennesker som er påvirket av det.

For ikke å snakke om hvor skadelig det kan være for psyken og hjernens evne til å føle glede og lykke.

Det er bare my two cents, og jeg har ingen problemer med at folk turer, men jeg holder meg i så fall langt unna
Kanskje? Men vet hva du beskriver, det er den rene sannheten. For noen sitter følelser så langt inne når det kommer til kjærlighet mellom individer i en familie. f.eks min far, vi har ett anstrengt forhold, mdma kunne hjelpe oss til å snakke om fortrengte minner osv.?
(forhold og assistert psykoterapi) Har hatt mye fine samtaler med venner, det er det som er så morsomt på tur. Tweaker vår egen hjerne for max stimuli, tar man en heste dose så tripper man baller av seg, men treffer man sweet spotten så blir man mer menneskelig, da er det chill å gå turer i skogen, det kan bli en minnerik opplevelse for resten av livet, "livet" er jo ganske mørkt til tider for alle, kanskje har de ikke følt glede på mange år, detkan hjelpe dem tilbake til ett bedre liv i etterkant.
Sist endret av makkalatte; 7. mai 2020 kl. 18:22.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan faktisk ha dype samtaler og gå inn i en veldig empatisk og selvinnsiktsfull modus. Men når du overdriver inntaket blir det som regel bare loking og tullprat. At et stoff er "falsk" er også bare tull. Et stoff er et stoff, og ikke noe mer. Hvis du tenker sånn så er jo alle stoffer som påvirker væremåten din falske. Alkohol, benzo, coke, whatever.

Er veldig synd når man misbruker Emms og behandler det som om det skulle vært coke eller alkohol. Det gir det et dårlig rykte og skaper ofte langvarige problemer for brukeren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man kan faktisk ha dype samtaler og gå inn i en veldig empatisk og selvinnsiktsfull modus. Men når du overdriver inntaket blir det som regel bare loking og tullprat. At et stoff er "falsk" er også bare tull. Et stoff er et stoff, og ikke noe mer. Hvis du tenker sånn så er jo alle stoffer som påvirker væremåten din falske. Alkohol, benzo, coke, whatever.

Er veldig synd når man misbruker Emms og behandler det som om det skulle vært coke eller alkohol. Det gir det et dårlig rykte og skaper ofte langvarige problemer for brukeren.
Vis hele sitatet...
Mener selvsagt ikke at stoffet er falskt. Men følelsene du får, de dype fine og meningsfulle samtalene, og båndet du føler at du får med menneskene du turer sammen med er falskt.

Det er min erfaring og jeg mener fortsatt det jeg skrev om stoffet.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvorfor er det falskt? Fordi følelsen forsvinner?
Hvis mdma har vært lovlig og regulert med klinikker osv, tror du individer har fått mer respekt for stoffet da? Mindre misbruk, se for deg en hel by konsumerer mdma på en varm sommer dag. Det har vært spennende å se hvordan kulturen har reagert på det i ettertid.
Sist endret av makkalatte; 7. mai 2020 kl. 18:39.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvorfor er det falskt? Fordi følelsen forsvinner?
Vis hele sitatet...
Fordi det får deg til å føle en enorm kjærlighet til alt og alle som ikke er virkelig. Samtidig deler man lett hemmeligheter man aldri ville delt ellers og som man gjerne angrer på at man delte dagen etter.
I tillegg føles det så naturlig å gjøre det i tilstanden man er i når man er påvirket, fordi det er sånn MDMA fungerer. Man blir mer tillitsfull til andre og kan lett bli bestevenn med en man aldri har møtt tidligere.
Noen dager senere er personen man ble bestevenn med under påvirkning slett ikke bestekompisen din.
Substansen lurer deg rett og slett til å gjøre og si ting du ikke ville gjort ellers og man får et bånd til personene man tar stoffet med som er falskt.

Mulig dere misforstår hva jeg mener når jeg kaller MDMA et falskt stoff, men i mangel på et bedre ord kaller jeg det falskt. Personen man blir på MDMA og oppførselen man får av stoffet er i hvert fall falsk. Mener jeg.
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 18:45.
Hvis MDMA åpner opp sperrene og tillater meg å fortelle kompisen min eller dama mi hvor mye de faktisk betyr for meg og hvor mye kjærlighet jeg har for dem, så er det jo ikke falskt. Dette er jo følelser jeg har inni meg, men som stagges av ting som stolthet, frykt for å føle meg dum osv. Det er det som er så fint med MDMA. Har aldri angret på noe jeg har sagt til noen på en roll.

Ikke for å virke frekk eller noe, men det virker som de negative tingene du nevner har mer med deg selv å gjøre, eller settingene du har brukt det i, og ikke stoffet i seg selv. Man blir mer tillitsfull og empatisk, og det er derfor jeg mener at det ikke er et partydop. Det er et stoff som man kun burde ta med sine nærmeste venner og folk du er glad i. MDMA har uten tvil forsterket båndet jeg har mellom venner og dama, og det ble ikke mindre sterkt etter rusen er gått ut.

Hva med alkohol som kan få deg til å si og gjøre ting du ALDRI ville sagt eller gjort ellers? Der har du virkelig noe son er "falskt".

MDMA gjør som regel at du er mer kjærlig og gir mer av deg selv enn til vanlig, og det kan faktisk være veldig positivt. Det kan være veldig åndelig sunt å ta en pause fra alle nevroser og tullete sosiale barrierer. Digg å kunne gi bestekompisen din en klem og si du er glad i ham uten å føle at du må påpeke at du ikke er homo osv. Jeg vil egentlig påstå at du har brukt det feil, utifra hva du forteller.
Sist endret av Purgatorio; 7. mai 2020 kl. 19:00. Grunn: Faen ass leif
Jeg har bare én ting å si - prøv å være edru rundt en gjeng som tar MDMA en kveld og se hvordan de oppfører seg. Om du selv har tatt Molly så føler du såklart at alt er dritnice.
Om du er edru ser du fort hvor overdrevet den empatien og kjærligheten som spres mellom menneskene er. Det virker direkte falskt.

Jeg har forresten kun tatt Molly med kjæresten min og med mine nærmeste venner.

Jeg ser at jeg har trigget et par mennesker her inne som jeg regner med er glade i MDMA, men dere klarer dessverre ikke å forandre mitt syn her. Jeg har tatt MDMA mange ganger og jeg trengte bare å se det utenifra (i edru tilstand) én gang for å innse at dette er et bad drug. I MINE øyne.

Jeg mener det jeg mener, så får dere fortsette å mene at MDMA er toppers

Over og ut
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 19:05.
Det er en ærlig sak det Se for deg du ser på ett blad fra en blomst, du ser ikke alle detaljene, men hvis du bruker ett forstørrelses glass eller mikroskop så åpner det seg en ny verden med mye ny informasjon.
Vil gjerne legge til at om MDMA kan brukes som behandling for å hjelpe kronisk deprimerte mennesker eller mennesker med PTSD er jeg 100% in favor for å legalisere det for medisinsk bruk!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg har bare én ting å si - prøv å være edru rundt en gjeng som tar MDMA en kveld og se hvordan de oppfører seg. Om du selv har tatt Molly så føler du såklart at alt er dritnice.
Om du er edru ser du fort hvor overdrevet den empatien og kjærligheten som spres mellom menneskene er. Det virker direkte falskt. t
Vis hele sitatet...
Igjen, det kommer veldig an på menneskene og settingen. Har vært nykter flere ganger sammen med folk som ruller, og har ikke samme inntrykk som deg.

Det jeg har sett er alt annet enn falskt. Vil kanskje tilogmed si det er mer ekte enn når folk er nyktre. Under påvirkning av MDMA tør folk å åpne seg opp og si akkurat hva de føler. Til vanlig vil jo gjerne vi (og særlig menn) begrense det å vise følelser, og prøve å framstå kule, sterke og selvsikre selv om det ofte ikke er sannheten.

Første gangen jeg rullet så tok jeg forholdet med dama til the next level. Fortalte henne masse greier som jeg hadde holdt for meg selv. Fortalte henne om følelsene mine, at jeg ikke alltid greier å være det beste mennesket for de rundt meg, men at jeg er klar over det og at det er noe jeg jobber med for deres skyld, selv om jeg ikke er så flink til å formidle det til vanlig. Alt av ego og stolthet forsvant, og jeg fikk ut mye som ikke burde være usagt i et forhold, men som dessverre ofte er vanskelig å innrømme, tilogmed for meg selv.

Utrolig hvor mye tullete sperrer vi har i psyken vår til daglig. Stolthet, forfengelighet osv. Det er veldig sunt å kunne sette ord på følelser. Selv om jeg og dama hadde vært sammen i mange år før det, var det som jeg endelig fikk vist henne mitt sanne jeg.

<3
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg tror det å ha en god samtale kan ha terapeutisk betydning, og det å forakte og hate på seg selv og det man har gjort i fortiden, ikke er den beste psykologiske tolkning av seg selv å ha. Sant eller ikke, så blir det negativt. Tror man på at en samtale kan helbrede, at ord kan fylle og løfte opp, flytte fjell og perspektiv, så skjønner man også hvor enormt potensiale [i]samtalen på mdma[/b] kan ha.

Jeg har sett folk kvitte seg med ti tonn ballast på mdma, og selv om bruk av mdma kanskje ikke er bærekraftig, og jeg ikke syns måten det virker på er god i seg selv, så lar det seg ikke skyve under teppet at man kan få lettet hjertet sitt betraktelig på mdma, og det kan noen ganger være veldig psykologisk sunt å få snakket ut om tingene.

Noen ganger bare å klare å snakke om de..
Sist endret av meaculpaUIO; 7. mai 2020 kl. 20:36.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg tror det å ha en god samtale kan ha terapeutisk betydning, og det å forakte og hate på seg selv og det man har gjort i fortiden, ikke er den beste psykologiske tolkning av seg selv å ha. Sant eller ikke, så blir det negativt. Tror man på at en samtale kan helbrede, at ord kan fylle og løfte opp, flytte fjell og perspektiv, så skjønner man også hvor enormt potensiale [i]samtalen på mdma[/b] kan ha.

Jeg har sett folk kvitte seg med ti tonn ballast på mdma, og selv om bruk av mdma kanskje ikke er bærekraftig, og jeg ikke syns måten det virker på er god i seg selv, så lar det seg ikke skyve under teppet at man kan få lettet hjertet sitt betraktelig på mdma, og det kan noen ganger være veldig psykologisk sunt å få snakket ut om tingene.

Noen ganger bare å klare å snakke om de..
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg til dels enig med deg og han over! Å snakke om ting man undertrykker og holder inne i seg er vanskelig og MDMA kan hjelpe deg å formidle det til en som står deg nær. Uten tvil
Jeg har selv hatt flotte opplevelser på MDMA med bestekompiser og dama.
Jeg har derimot ikke hatt noen særlig kjipe opplevser.

Jeg er vel bare en person som synes det å utlevere seg helt, slik man har en tendens til å gjøre når man turer, kan bli litt i overkant og "too much".
Men jeg har jo hatt flotte samtaler på MDMA! Kommet nærmere kompiser osv.

Allikevel - Den 10. gangen du ser noen snakke om følelsene sine og problemene sine, spesielt om det er nøyaktig det samme han/hun sa for 3 turer siden blir det litt corny og falskt. For du VET det er MDMAen.

Skulle ikke tatt det så jævlig mye på kort tid, ofte med de samme folka.. Hehe

Kos dere med turing fremover gutta! Moderasjon
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 21:43.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Blir det corny eller falskt fordi det er corny eller falskt, eller fordi at det er vondt å se at folk ikke endrer seg.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Blir det corny eller falskt fordi det er corny eller falskt, eller fordi at det er vondt å se at folk ikke endrer seg.
Vis hele sitatet...
Du burde ordne deg en spade hvis du skal grave mer i synet mitt på MDMA

Jeg har forklart meg så godt jeg kan, beklager at jeg ikke klarer å gjøre ting mer krystallklart for deg.
Men er det så farlig at man gjentar seg litt på MDMA da? dA jeg holdt på med det aktivt var det litt av sjarmen og det er jo ikke noe mer falsk i det enn at to kompiser mimrer tilbake til noe lættis som skjedde på syre en gang, eller mimrer generelt for den saks skyld.

Ellers kan jeg si det alltid er en fryd å prate med noen som er på MA mens jeg er nykter, kanskje ekstra godt nå som jeg helt offisielt har lagt det på hylla for en stund. Det har alltid vært folk som har gått mye dypere enn ellers og ikke på den samme, påtrengende måten de ville ha levert budskapet på i fylla. Høres mer ut som det er vennene dine som stuker her enn MDMA'en.

Når det er sagt og det her er absolutt anekdotisk, men jeg endte opp med å bli god kompis med en dude jeg i utgngspunktet ikke var fan av i det hele tatt, ene og alene pga MDMA. Varte gjorde det vennskapet og men jeg tviler på at jeg kunne ha opplevd noe lignende på noe annet stoff. Men det hjalp oss å forstå hverandre og han er genuint en fet fyr like vel.
Sist endret av equimanthorn; 7. mai 2020 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg er vel bare en person som synes det å utlevere seg helt, slik man har en tendens til å gjøre når man turer, kan bli litt i overkant og "too much".
Vis hele sitatet...
Her er det jo.