Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  14 14124
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Som enkelte kanskje har fått med seg har vi fått bakgrunnsbilete her på bruket.

Dei bileta som pryder funksjonen p.t. er greie nok, men dei er på ingen måte særprega for nFF sin del.

Det ønsker vi å gjere noko med. Så difor inviterer vi folk til å komme med eigne bidrag. Vi legg i utgangspunktet ingen føringer for kva slags bilete det er, både grafikk og fotografi er lov. Du bør gjerne tenke over korleis det vil funke som bakgrunn.

Hugs at bakgrunn er per device, så du står fritt til å komme med bilete som kun vil fungere godt på mobil om du har lyst.

Du må ha rettar til å publisere biletet, og du må lisensiere det under CreativeCommons BY-SA, eller tilsvarande.

Last opp biletet på imma.gr og legg inn lenke her i tråden.

Om ein måneds tid tar vi ei avstemming blant dei ti bileta med høgast KP-tal i tråden
Sist endret av vidarlo; 6. mai 2018 kl. 21:20.
Spacetheme bør få overleve.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Spacetheme bør få overleve.
Vis hele sitatet...
Det er vel i større grad snakk om å utvide repotoaret, framfor å bytte ut eksisterande
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er det mulig å legge inn disse bildene med litt bedre oppløsning? Har bladd igjennom de som er offentliggjort så langt og det er litt kjedelig å kunne telle pixlene.
Legger ved et par bilder jeg har tatt selv som bidrag i tråden:







[IMG]Untitled by Thalboo, on Flickr[/IMG]

[IMG]spot on! by Thalboo, on Flickr[/IMG]

[IMG]Untitled by Thalboo, on Flickr[/IMG]

[IMG]LSD tv (2) by Thalboo, on Flickr[/IMG]

Sånn da skal jeg ikke plage folket mere
Sist endret av Eyeamare; 13. mai 2018 kl. 04:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bidrar med noen bilder her, alt fra landskap til abstrakt natur:











Egentlig sømløst.
Jeg er ingen grafikker, men hadde lyst til å prøve meg i denne konkurransen. Så jeg lagde et mørkt bilde av universet, med to nøytronstjerner i «sine siste dager».



Slik ser det ut som freak.no bakgrunn:



Dessverre så sleit imma.gr med å laste opp PNG bilde på 2.2MB (1920x1080), og de JPG bildene jeg lastet opp, så ut til å bli komprimert av imma.gr? Så jeg lastet opp PNG bildet til imgur.com, men imgur konverterte bildet til JPG dem og. Det viktigste var at skarpheten og kvaliteten var bedre hos imgur.com, så jeg legger med en link dit.

Hvis admin/crew ønsker bildet med orginal skarphet og kvalitet, så kan jeg sende dere PNG bildet.

Imgur.com

Bildet er laget i Gimp. Og ja, jeg kunne sikkert ha gjort en bedre jobb med de to nøytronstjerne.
Sist endret av 0xFF; 30. mai 2018 kl. 15:31.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva skjedde med denne tråden? Utifra hva jeg kan se så ble aldri noen av disse bildene brukt til bakgrunns-prosjektet?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar


Noe jeg laga med litt vannfargepensler i photoshop, ikke noe spesielt, men er en rimelig grei bakgrunn synes jeg

Håper den blir tatt i bruk da, er synd ingenting her har blitt tatt i bruk enda. Hva skjer admins?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne igjen da jeg gjerne skulle sett dette implementert! Evt om det er mulig å få svar på om dette er lagt på is eller ei.. Noe det virker som det er
▼ ... noen måneder senere ... ▼


Bildet er tatt av meg og jeg bidrar med det fordi jeg er generelt sett jævlig glad i norsk natur.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Dette er ett mekka for flein, år etter år.
Sist endret av Jokke; 28. august 2020 kl. 11:34.
▼ ... noen måneder senere ... ▼

Sitat av Jokkerella Vis innlegg


Bildet er tatt av meg og jeg bidrar med det fordi jeg er generelt sett jævlig glad i norsk natur.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Dette er ett mekka for flein, år etter år.
Vis hele sitatet...
Det bildet her var veldig fint.
Bra kontrast, fine farger.
Jeg ville tatt det inn i Photoshop og fjernet alt av vegetasjon i toppen.
Det ville blitt mye cleanere, mer balansert.