Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2340
Jeg har nettop begynt på igjen å spille The Forest.
Nå ønsker jeg noen å spille multiplayer med.

For de som ikke har prøvd spillet:
http://store.steampowered.com/app/242760/The_Forest/

Spillet går ut på å finne sønnen din på en øde øy, der flyet ditt har kræsja. Bekjempe kannibaler og monster, men også bygge bosted, feller, utforske huler og finne ting. På steam koster det bare 100kr og det er early acces.

Spillet blir bare bedre og bedre, mange nye updates når jeg begynte igjen, som våpen og konstruksjoner.


Det skal sies spillet er litt vanskelig for nybegynnere, men jeg er ganske kjent i skogen, vet hvor ting ligger, og hvor kannibalene befinner seg. Jeg har bygd en liten ferdig base der man kan save og være trygg uten å bli anngrepet.
Jeg har også mesteparten av våpen utenom pistolen (som tar litt tid å finne)
Derfor er det ingen problem at de som vil å joine serveren min får katana eller motorsag i starten.

Jeg ønsker helst noen som har prøvd spillet tidligere, men ingen problem med nye heller.

Jeg har bare plass til 3 stk, men det kan kanskje bli gjort om på.

Håper noen er gira, gi meg en PM med navnet ditt på steam, så kan jeg invitere.