Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2519
Hei, har fått tak i noen lapper som skal være på 500ug, prøvde 275 sist helg å er kommet frem til at 500ug blir for drøyt i dennd omgang.

Så lurer på om noen her inne vet av en fornuftig måte å dele lappene på? Er ikke intresert i å kliøpe de i to for å så gå utifra at det ble jevnt fordelt.

Mener å ha lest en gang en plass at det finnes en alkoholbasert måte å få løst lsdn fra lappen på?

Alle tips å triks mottaes med djuptakknemelighet<3
5ml 60% polsprit i et glass, hiv oppi frimerket. Rør rundt i sånn 5 min, grattis 1ml=100ug
Ta en halv lapp først, vent i 2 timer, er ikke effekten god nok tar du en kvart til, reppetèr med kvarte helt til du får ønsket effekt.
Aiiaii captain takk for hjelpen
Ville ikke ha delt den i to. Du vet ikke hvor på lappen syren ble dryppet. Jeg har selv opplevd å dele en bit i to, hvorpå jeg bare fikk litt småhalliser, mens kompisen min opplevde egodød. Jeg ville heller gått for Revbatims forslag.
Jau det ble det vi gikk for. Syntes det hørtes driiit genialt ut. Men bruker 96 istede for 60. Men har vell ikke noe å si
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ta en halv lapp først, vent i 2 timer, er ikke effekten god nok tar du en kvart til, reppetèr med kvarte helt til du får ønsket effekt.
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare nevne at dette egentlig ikke er en særlig god løsning når det gjelder LSD. Å ta en mindre mengde for deretter å øke senere kan gå bra, men hvis man fortsetter å redosere bør man være klar over at trippen plutselig kan eskalere kraftig.
Blotterark blir vanligvis dynket i en LSD-løsning slik at stoffet blir jevnt fordelt
Det vil derfor ikke være no problem å dele frimerker i to eller 4
Aldri hørt om LSD blottere som inneholder 500 microgram. Men for all del. Mulig du sitter med meget sjeldne og eksepsjonellt sterke blottere. 500 microgram er en såkalt kamikaze-trip det går gjetord om fra 60 tallet.
Sist endret av Bearass; 18. juli 2014 kl. 21:32.
Nei vet ikke jeg. Men har gjort meg den regelen at hvis dealeren sier det er en ting. Så er det det. Blir for dumt om jeg går ut ifra at dosen er lavere enn det hun sier. Med den tankegangen ser jeg for meg at jeg pluttselig løper på en smell

Sitat av Gloss Vis innlegg
Blotterark blir vanligvis dynket i en LSD-løsning slik at stoffet blir jevnt fordelt
Det vil derfor ikke være no problem å dele frimerker i to eller 4
Vis hele sitatet...
Har fått for meg at blotter ark før i tiden ble dynket. Mens nå deler dealeren opp med dråper fra flaske selv å da blir det litt mer "random" hvor hiten havner:O men ikke vet jeg. Men uansett derfor føler jeg at det å løse opp hiten i sprit å fordele det i ml var twmmelig genialt
Sist endret av Leary's thing; 18. juli 2014 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Aldri hørt om LSD blottere som inneholder 500 microgram. Men for all del. Mulig du sitter med meget sjeldne og eksepsjonellt sterke blottere. 500 microgram er en såkalt kamikaze-trip det går gjetord om fra 60 tallet.
Vis hele sitatet...
Enig i det han sier. Dealeren min sa at han hadde hookup på lsd i sukkerbiter, og disse skulle være på 375 microgram per. Viste seg bare å være helt vanlige sukkerbiter med sitronsmak, 1200,- borte. At han skryter av så mye micrograms tviler jeg sterkt på, da dette er en felle for mange. Lykketil
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Nei vet ikke jeg. Men har gjort meg den regelen at hvis dealeren sier det er en ting. Så er det det. Blir for dumt om jeg går ut ifra at dosen er lavere enn det hun sier. Med den tankegangen ser jeg for meg at jeg pluttselig løper på en smell



Har fått for meg at blotter ark før i tiden ble dynket. Mens nå deler dealeren opp med dråper fra flaske selv å da blir det litt mer "random" hvor hiten havner:O men ikke vet jeg. Men uansett derfor føler jeg at det å løse opp hiten i sprit å fordele det i ml var twmmelig genialt
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det er LSD du har? Hvor store er disse "LSD-frimerkene"? Kan det f.eks hende at det er 25i-nbome blottere du sitter på? Disse blotterne er som regel noe større enn LSD blottere - og doseres vanligvis rundt 500microgram.

Selv om blotterne sannsynligvis er svakere enn 500 mcg - så er det lurt å være føre var. Er det LSD på disse blotterne - så er dem uansett ganske sikkert mye sterkere enn standard 50-100 micrograms LSD-blottere.

LSD-Blotterne går som regel helt fint å dele uten problemer. Du trenger ikke å dille med å løse opp etc.
Jeg og en kompis delte 3 shiva-biter før vi skulle på sommerkabaret. Gikk fint det. Har også delt sukkerbit med godt resultat, så går nok greit.