Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 7405
EA deler i skrivende stund ut "Battlefield 3" og "Plants vs. Zombies" gratis.
Jeg forstår det slik at de vil slippe flere spill i dagene som kommer, så det kan lønne seg å sjekke siden fra tid til annen.

Spillene finner dere her.
Sist endret av caperno; 29. mai 2014 kl. 18:35.
har lest igjennom og finner ingen ulemper med dette....men det er jo EA som gir det ut. Noen andre som har funnet noen ulemper? ;p
takker, dette har gått meg hus forbi
Svanemerket
caperno's Avatar
Trådstarter
Sitat av WopWop Vis innlegg
har lest igjennom og finner ingen ulemper med dette....men det er jo EA som gir det ut. Noen andre som har funnet noen ulemper? ;p
Vis hele sitatet...
Det er ingen ulemper.
Ulempen er vel at man må bruke origin? Er vel et forsøk på å få flere til å bruke det forferdelige programmet.
Sitat av caperno Vis innlegg
Det er ingen ulemper.
Vis hele sitatet...
vel. ingen ulemper? nedlastingen vil ikke starte...EA i et nøtteskall
En av de ulempene slik jeg ser det er at vi nå, i likhet med etter HumbleBundle-salget som inkluderte BF3 ser vesentlig flere juksemakere på slagmarken. Jeg forsøkte å plukke opp BF3 igjen i dag, men gikk fort lei da det alltid endte opp med en eller annen aimbotter som løp rundt og saboterte spillet. Trist, men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente til tilbudet er over og EA får ryddet opp blant de uhederlige spillerne.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
En av de ulempene slik jeg ser det er at vi nå, i likhet med etter HumbleBundle-salget som inkluderte BF3 ser vesentlig flere juksemakere på slagmarken. Jeg forsøkte å plukke opp BF3 igjen i dag, men gikk fort lei da det alltid endte opp med en eller annen aimbotter som løp rundt og saboterte spillet. Trist, men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente til tilbudet er over og EA får ryddet opp blant de uhederlige spillerne.
Vis hele sitatet...
Det er et stort problem faktisk. Samme skjedde jo da Csgo var så billig, mange nye kontoer som ble brukt til smurfing og cheating...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nja, virker mer som et markedsføringtriks enn et gratis spill. BF3 alene uten noen tilleggspakker er ikke en spesielt god opplevelse i forhold til andre som har det- Derav vil flere folk kjøpe premium og BF4.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nja, virker mer som et markedsføringtriks enn et gratis spill. BF3 alene uten noen tilleggspakker er ikke en spesielt god opplevelse i forhold til andre som har det- Derav vil flere folk kjøpe premium og BF4.
Vis hele sitatet...
Såklart er det ett markedsføringstriks, hvorfor skulle de gitt ut ett spill gratis uten grunn?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nja, virker mer som et markedsføringtriks enn et gratis spill. BF3 alene uten noen tilleggspakker er ikke en spesielt god opplevelse i forhold til andre som har det- Derav vil flere folk kjøpe premium og BF4.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt gratis.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
En av de ulempene slik jeg ser det er at vi nå, i likhet med etter HumbleBundle-salget som inkluderte BF3 ser vesentlig flere juksemakere på slagmarken. Jeg forsøkte å plukke opp BF3 igjen i dag, men gikk fort lei da det alltid endte opp med en eller annen aimbotter som løp rundt og saboterte spillet. Trist, men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente til tilbudet er over og EA får ryddet opp blant de uhederlige spillerne.
Vis hele sitatet...
Helt enig, Så flere hackere som brukte både aimbot og en annen slags defibilator hack. Litt trist, da jeg er litt lei av bf4 pga netcode og div.
Flere enn meg som sliter med at nedlastingen ikke starter? Stuck på 0%
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Flere enn meg som sliter med at nedlastingen ikke starter? Stuck på 0%
Vis hele sitatet...
Jeg har akkurat det samme problemet. Restartet nedlastningen en 20 ganger og jeg har max kommet meg på 5% før den blir fucked igjen
Sist endret av random72742; 30. mai 2014 kl. 17:33.
Jeg er nå på 44%, og den har holdt på i hele dag. Etter et par prosent stopper den, og jeg må høyreklikke og velge "fortsett nedlastingen". Plants vs Zombies ble ferdig med en gang tho.
Ja, spilte selv mye BF3 og ikke så mye BF4 og gikk heller over til CS:GO. Liker å spille "turninger" og ordentlige matcher istedenfor å kuke rundt i et hav av public-noobs og hackere. BF kommer aldri til å bli et e-sport spill, noe som det er marked for nå for tida.
Er Plants vs Zombies verdt å laste ned?
Har prøvd en mobilversjon og det var 100% repetativt og gjentagende.
Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
Er Plants vs Zombies verdt å laste ned?
Har prøvd en mobilversjon og det var 100% repetativt og gjentagende.
Vis hele sitatet...
Nei, høres ut som det går i det samme som mobilversjonen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har kjøpt BF3, men har lagt en ny bruker og fått det gratis lol
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå gir de bort peggle, et must for alle med barn, og alle som ikke har mistet barnet i seg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå er det «Bejewled 3» som gis bort, helt greit til å slå i hjel litt tid med.