Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 730
Hallo!

Har et problem her jeg forstår mindre av. Håper at noen kan hjelpe.

Skjermen blinker (går kjapt i svart) en gang og etter det har windows satt fargene tilbake til standard (lys blå) på oppgavelinja og i toppen av chrome, der fanene vises. 10-30 sekunder etterpå blinker skjermen igjen og fargene er normale.
Dette har skjedd et par ganger før også. Jeg scanner for malware regelmessig (Avast & MBAM) så jeg tror ikke det er det som er problemet.

Noen andre her som har opplevd det samme?

Har GB radeon r9 280x og seneste betadrivere (14.4) hvis det skulle spille noen rolle.
Sist endret av Beis; 27. april 2014 kl. 01:16.
Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det som skjer er at Aero avsluttes og gjenstartes.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
En årsak til at Aero restartes kan være skjermkortdriveren som krasjer, har iallefall opplevd nøyaktig det samme med Nvidia skjermkort.
Proff kannibal
Det samme skjer her, relativt regelmessig i perioder, mest sansynlig er det skjermkortdriver det er noe tull med (ja, jeg kan garantere at pcen min er fri for uønsket malware, med bold underline under garantere )