Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1154
Brukte skolepcen og merket at hvis jeg flyttet vinduer ut av skjermen og så hadde musepekeren over vinduet og på kanten av skjermen flytter vinduet seg slik at det ikke lengre er utenfor skjermen. Prøvde nettop dette på pcen hjemme og kan ikke gjøre det her. Skolepcen har Windows 7 Enterprise og jeg har Home Premium hjemme.
Vet noen hva dette heter og om man kan få det i Home Premium også?
Gjetter på at det er en funksjon som ligger i driver til skjermkortet, og ikke i Windows.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tror dette har noe med om det er laptop eller stasjonær.
Kan sikkert enables et sted. Fyr opp windows 7 godmode og se igjennom alle instillingene!
High Magus
10100's Avatar
Trådstarter
Begge pcene er laptoper og begge har samme skjermkort Intel HD4000, skal se gjennom instillingene til windows og driveren nå.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Det kan være at flere skjermer er aktivert.
Forskjellen er windows-versjonen. De forskjellige er tilrettelagt de forskjellige, og har forskjellige "snarveier" i seg. Ultimate er den eneste som har alt.
Visst du meiner funksjonen som også kan triggast av win+piltast_venstre/høgre så er dette ein standard funksjon i både win7 og win8, og fungerer versjonane av desse operativsystema.
High Magus
10100's Avatar
Trådstarter
Oops, merket ikke at jeg hadde fått flere svar her. Det er ikke den "split screen" funksjonen som du har linket til FpsDog. Kan prøve å forklare det på nytt.

Tenk deg at du har et vindu oppe og flytter det slit at det er utenfor skjermen på f.eks. venstre side.
Bilde: http://i.imgur.com/Busf2W1.png

Hvis jeg flyter musepekeren helt til venstre på skjermen og den er over vinduet skjer dette:

Skolepc - Vinduet flytter seg bort fra kanten til jeg kan se hele vinduet.
Privat-pc - Ingenting.

Til slutt en liten video - http://www.youtube.com/v/seM_3JrnOqQ
High Magus
10100's Avatar
Trådstarter
Oi, her var det noen skrivefeil.

Tenk deg at du har et vindu oppe og flytter det slik*
Hvis jeg flytter*