Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 11837
mulig hjelm1 kommer også. Hvis forskjølelsen roer seg litt
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
mulig hjelm1 kommer også. Hvis forskjølelsen roer seg litt
Vis hele sitatet...
Å, bare slapp av
Mange helseprodukter i Trondheim som hjelper mot forkjølelse
Ikke alle helseproduktene er kjemisk fremstilte heller, noen av de vokser også i jorda, faktisk!
joda, sverger til moderat fysisk utfoldelse, nok søvn og nok te ingen nesedråper, varm klut over panna og grineronking foran pcn i skoletid her nej.
Enige med å (iallefall) møtes på Three Lions og så går vi til et annet sted hvis det evt ikke passer på TL ?
Så dvs. At om man er under 18 år, så er det like greit og ikke dra dit?
@Bokmerket; hvem har sagt dét ? Alle er velkomne, og gruppa kan gjerne finne et annet sted og dra dit, men vi møtes ihvertfall ved/i Three Lions.


Spørsmål til alle: er det noen som protesterer kraftig mot det som står i andre del av første setning i innlegget, altså Three Lions? I så fall si ifra.
Sist endret av aeon_illuminate; 19. september 2013 kl. 08:58.
Aha, kan hende at jeg tok litt raske beslutninger.

Tenkte bare at siden gruppa skal møtes utenfor en bar med 18 årsgrense, så var ikke dette tilfeldig
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Alle er velkomne sier dere, men hadde jeg vært 17 år eller yngre så hadde jeg nok syntes at terskelen for å møte opp var veldig, veldig høy når signalet fra DumDiDum hele tiden har vært at Three Lions er det foretrukne møtestedet. Til tross for 20-års aldersgrense og fotballkamp i bakgrunnen. aeon_illuminate skal ha kudos for gjentatte ganger ha forsøkt å flytte til et mer velegnet møtested, men slik jeg ser det så har dette utelukkende blitt møtt med skepsis og en holdning som sier "ja hvis vi absolutt må, men jeg vil helst på Three Lions".

Å ha voksentreff er et helt legitimt standpunkt, men neste gang kan dere kanskje være litt klarere i kommunikasjonen fra begynnelsen av, og for guds skyld ikke vær redd for å ta en beslutning.

Det sagt, jeg håper det blir et bra treff!
Sist endret av Tias; 19. september 2013 kl. 15:01.
Det virker som det er likt eller mere som stemmer på edgar, men om det er sånn, så kommer vell ikke jeg og kameraten min hvis det blir three lions hehe, kos dere!
Kan som proxy melde at Batabusa er generelt positivt innstilt til det meste bortsett fra Edgars, men foretrekker helst T.L.
Småforvirret nå egentlig. Blir det å møte Three Lions, og er det 20 år+ der selv på ukedagene? Ikke mulighet for å være der uansett? I så fall sliter jeg, og blir ikke å møte opp denne gang..

(Går jo eventuelt (kjedelig å gjøre det men) å splitte seg, dvs >20/<20 og gjøre hvert sitt. Innspill?)
Oppmøte ved/utenfor Three Lions, vanligvis 20år men siden det er kampdag er det 18. Etter oppmøte tar man en vurdering ut i fra de oppmøtte og ser ann situasjonen. Selv om det ser mer og mer ut for TL.
Foreslår da som sagt at vi møter på TL, men vi må se an hvor mange som kommer og _hvem_ som kommer. Er det stor variasjon går vi til et sted med sub-20-aldersgrense, er vi endel studenter går vi på et 18-årssted, er vi enda litt eldre går vi til et 20-årssted. . Sånn omtrent det..

Apropos, beklager dårlig planlegging. Trådstarteren er igrunn offline så derfor har vi ikke gått innspill derfra.

@ PairADice; eksakt det ja. Bortsett fra at det for meg ser ennå litt delt ut imellom Three Lions og anti-Three Lions.

.........

>> Grunnen til at man foreslo TL var at erfaringen er at som regel (ikke alltid!) ikke mange møter opp irl på slike treff.
Sist endret av aeon_illuminate; 19. september 2013 kl. 17:15.
Er uheldigvis et par uker unna å fylle 18 også. Damn.
Møter nok opp (pause fra GTA hehe) og ser an hvor mange andre <18 som kommer.
Sist endret av Eplegutten; 19. september 2013 kl. 17:38.
Hm... Kom til å tenke på at å gå rundt til fremmede mennesker utenfor TL og spørre "Er du en Freak?" fort kan misforstås...
Sitat av PairADice Vis innlegg
Hm... Kom til å tenke på at å gå rundt til fremmede mennesker utenfor TL og spørre "Er du en Freak?" fort kan misforstås...
Vis hele sitatet...
du ser relativt fort hvem det er som står å venter på folk. Noen poster kanskje noen kjennetegn her i tråden. Og kommer du litt etter de andre er det bare å se etter en samling med folk som ser ut som de venter på fler. Det er ikke et stort problem.
Sist endret av etse; 19. september 2013 kl. 17:51.
Nei, i grunn ikke. Skapte meg noen forunderlige og lett underholdende scener for mitt indre øye.
Meg - stikkord; grønn rutete skjorte. Hatt den med på flere freaktreff.
Sist endret av aeon_illuminate; 19. september 2013 kl. 18:23.
Meg, se bilde paa bloggen under.. kom nettopp fram, har kjørt Oslo-Trondheim idag på denne, så er rimelig sliten nå. Tok meg faktisk råd til hotell istedenfor å kræsje hos venner tilogmed.

Skal være på Three Lions rimelig nærme 1900.
backslikk og frakk.

man sitter i 2. etgpå tl, ingen sjekker legg så kom opp!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noe liv i den byen her i ukedager? Det er mandag, og jeg er helt sinnsykt øltørst. Aldri vært her før helga så har lite peiling..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oisann! Fikk ikke med meg at det var treff engang..
Håper det blir treff snart! Aldri vært på før, men stiller gjerne på neste!