Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1430
Noen som har erfaringer med couchsurfing, og veit hvordan dette fungerer? Enkelte skeptikere sier at pedofile og andre kryp registrerer seg i hopetall på slike sider for å komme i kontakt med unge backpackere og lignende..
Det finnes enkelte som sikkert har litt kjipe baktanker, men generelt funker det bra. Bare pass på å se på reviews til personene før du bestemmer å overnatte der. Kjenner fler som driver aktivt med coachsuring, og aldri hørt en eneste klage fra de.
Gjør som bestefaren min når han backpacket ned gjennom europa, ha penger i sokken og sprettkniv/kniv i baklomma så går det forhåpentligvis greit, ellers prøv å skaff deg et bilde på personen du skal overnatte hos
Jeg har couchsurfet en del og også hatt en god del boende hos meg. Har ikke hatt et eneste problem, det er rett og slett veldig trivelig.

Dog, jeg ville nok ikke ha gjort det om jeg var en kvinne.
Couchsurfing er genialt!!
Jeg har hosta flere, og selv blitt hosta flere ganger! Bare kjempebra erfaringer!! Har bare møtt kule couchsurfere!

Sørg for å snakk litt på forhånd, slik at du får et inntrykk av personen. Som noen sier over her; du ser jo også an profilene og bilder. Du trenger ikke hoste/sove hos de uten bilder og profilinfo... haha. Det er heller ikke bindende avtaler, så skulle du ikke føle deg komfortabel når dere først møtes er det jo bare å finne på noe annet
Pedofile er vel ikke ute etter folk som er så voksen at de reiser rundt alene, heller barn som ikke har kommet i puberteten enda.