Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5163
Sitat av Mr.Bango Vis innlegg
Jeg personlig liker country godt. Men det er særlig country-inspirert rock, som The Band, gammal Neil Young og Bob Dylan, The Byrds osv. som så oftes snurrer på spilleren.

Til de som ikke synes country er noe for dem (og alle andre selvsagt), så anbefaler jeg på det sterkeste dokumentaren Heartworn Highways. Den maler virkelig et fint bilde av country sjangeren. Et spesielt bra klipp fra filmen med Townes Van Zandt.
Vis hele sitatet...
Godt tips, en fantastisk film med helt særegen stemning, og masse bra musikk. Scenene hvor townes spiller for kjæresten og han svarte smeden/naboen er fantastiske. Townes er en av de artistene som aldri fikk den anerkjennelsen han fortjente. Skrevet så mange nydelige låter som har blitt gjort kjente av andre artister, selv drakk han seg i hjel som relativt ukjent artist utenfor countrymiljøet
Det er ikke det at jeg ikke liker country, men mesteparten av country fanger rett og slett ikke interessen min en plass.

Jeg hører stort sett på det jeg liker uavhengig av hvilken sjanger det er, men på lik linje med mange andre sjangere finner jeg ikke country interessant.
Det eneste jeg har hørt litt på av country er vell vassendgutane, utenom dem så tror jeg ikke jeg har funnet noe annet innen sjangeren som jeg liker
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Det er ikke det at jeg ikke liker country, men mesteparten av country fanger rett og slett ikke interessen min en plass.

Jeg hører stort sett på det jeg liker uavhengig av hvilken sjanger det er, men på lik linje med mange andre sjangere finner jeg ikke country interessant.
Det eneste jeg har hørt litt på av country er vell vassendgutane, utenom dem så tror jeg ikke jeg har funnet noe annet innen sjangeren som jeg liker
Vis hele sitatet...
Jeg tror du er den første jeg har sett som innrømmer å like Vassendgutane, men ikke liker annen generell country. Fett!
må legge til at jeg mente at jeg synger til de religiøse teksten til. f.eks Hank. (mye "lord" og den slags) og synger selvsagt bare med når jeg er alene. Tenker ikke over teksten, det er bare så god match mellom toner og vokal, og han har enkle tekster som er lette å huske.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hør på Luke Bryan.
Vis hele sitatet...
wtf? haha, nei off, hater luke bryan " girl u make me speakers go boom boom!!" haha, nei setter heller på noe Shooter Jennings... sjekk ut denne, sykt bra: http://www.youtube.com/watch?v=CJwCwGDqiWg , her går Shooter hardt ut mot Nashville og wannabe outlaws.