Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 506
Har i en stund spillt 9 ball på king.com, men syns at pool begynner å bli litt kjedelig. Jeg har lenge hatt et ønske om å finne et greit snooker spill online, men de jeg har snublet innom har ikke vært noe å skryte av.

Er det noen her som spiller snooker online og som kan anbefale meg en side å spille på?

Blir vel få svar her da jeg regner med at de fleste her driter en lang kabel i snooker
Snooker er tøft det. Jævli kult å se på når det er british open, verdensmesterskap i crucible elns. Higgins er favoritt.

For lenge siden fikk jeg link her på freak til en side hvor du spilte snooker mot random folk. Det var gøy, men huska det var noe som var negativt .. men ikke hva.

Håper du finner noe like bra.

Bare et side-spørsmål: Snakker du om penger og spill eller?
Ballerusk
Beis's Avatar
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Snooker er tøft det. Jævli kult å se på når det er british open, verdensmesterskap i crucible elns. Higgins er favoritt.

For lenge siden fikk jeg link her på freak til en side hvor du spilte snooker mot random folk. Det var gøy, men huska det var noe som var negativt .. men ikke hva.

Håper du finner noe like bra.

Bare et side-spørsmål: Snakker du om penger og spill eller?
Vis hele sitatet...
Ronny the rocket her! Sto i sofaen da han ble VM igjen nå

Jeg snakker kun om spilling. Vil helst ikke at det er penger med i bildet.
Han er morsom å se på. Ja det var artig det. Han har en feeling som er helt unik, finnes ikke maken .. Mens higgins er den mest solide som finnes. Begge har slått hverandre..

Okay, vel jeg håper du finner den jeg spilte med før ..