Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1165
Hei, folkens, jeg har ett problem med høyttaleren min.
Når jeg plugger den inn så kommer det ikke noe lyd, kommer heller ikke noe lyd når jeg tar på stereojacken, noe det vanligvis ville gjort. Vet dere hva som er feil?
Litt mer info om hvilken høyttaler det er??
Og lyden på maskinen står på?
All in!
Trådstarter
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
Litt mer info om hvilken høyttaler det er??
Vis hele sitatet...
Logitech X-540


Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Og lyden på maskinen står på?
Vis hele sitatet...
Altså, lyden er slått på så vidt jeg vet..
Kan jo være at hvis du bruker en pc med windows så har du ved en feiltagelse deaktivert lydkortet?
All in!
Trådstarter
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Kan jo være at hvis du bruker en pc med windows så har du ved en feiltagelse deaktivert lydkortet?
Vis hele sitatet...
Hei og takk for innspill Hvordan vil jeg isåfall kunne aktivere lydkortet?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Hei og takk for innspill Hvordan vil jeg isåfall kunne aktivere lydkortet?
Vis hele sitatet...
Start - kontrollpanel - lyd, så skal det være en fane som heter enheter hvor du vil kunne se om lydkortet i pc'en er aktivert eller ikke.
All in!
Trådstarter
Det eneste jeg fant ut var at høyttaleren visstnok ikke var plugget inn, da er vel jacken ødelagt?
Har du valgt den X-540en som avspillings/standardenhet. Hvis ikke vil du ikke få lyd.
All in!
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du valgt den X-540en som avspillings/standardenhet. Hvis ikke vil du ikke få lyd.
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men har igrunn ingen andre høyttalere plugget i, har alltid funket før..
Men som sagt, mistenker at det er jacken ettersom det ikke kommer noen lyd fra høyttaleren når jeg tar på den, noe det vanligvis ville gjort.
Skal se noe sånt ut. Har ikke noen ting med jackplugger her så får ikke testet selv hva som er riktig enhet. Det er bare å sette som standardenhet, helst ha noe lyd på Pc-en mens du finner riktig enhet.
http://i.imgur.com/oYv5a.png
[IMG][/IMG]
slik ser min meny ut. det er ikke altid at jackplugenheter blir oppdaget siden her går lyden gjennom Conexant High Definition SmartAudio HD2 før den går ut i ørepluggene gjennom jackpluggen.
Du har vel en eldre laptop? Jeg har stasjonær med et hk som har litt flere lydtilkoblinger enn du har, skulle gjerne visst hva ts har.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Du har vel en eldre laptop? Jeg har stasjonær med et hk som har litt flere lydtilkoblinger enn du har, skulle gjerne visst hva ts har.
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg har en laptop med 2 USB, 2 lyd ut, 1 mic inn og innebygd høyttaler og stereomic.
All in!
Trådstarter
Det hjalp dessverre ikke, den var satt som standar og var ikke deaktivert.
Edit, har stasjonær.
Edit2, testet de nettopp på iPhonen min, funker ikke der heller.
Sist endret av Echodius; 26. mai 2012 kl. 13:39.
Har du prøvd en annen kabel?
Kan jo prøve å koble høyttaleren din til en Ipod eller noe annet, for å sjekke om problemet ligger i pc'en eller i høyttaleren...
All in!
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du prøvd en annen kabel?
Vis hele sitatet...
Byttet kabel, funket nå.
Tusen takk for hjelpen!


Sitat av Zetta Vis innlegg
Kan jo prøve å koble høyttaleren din til en Ipod eller noe annet, for å sjekke om problemet ligger i pc'en eller i høyttaleren...
Vis hele sitatet...
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det hjalp dessverre ikke, den var satt som standar og var ikke deaktivert.
Edit, har stasjonær.
Edit2, testet de nettopp på iPhonen min, funker ikke der heller.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Echodius; 26. mai 2012 kl. 14:18.
En annen ting, skal du få problemer så er Logitech glade i å sende ut nye produkter til deg.