Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 601
Hallo godtfolk!
Jeg har hatt denne låta liggende på hd'n min i alt for mange år nå. Begynte på den i 2005 eller noe sånt, men den har gått i mange rare retninger siden den gang. Låta begynte som en reggae inspirert dubstep låt, men endte opp som en massiv elektronisk rockelåt (det er nå hvertfall min definisjon).
Siden 2009 har jeg ikke gjort mange forsøk på å fullføre den, klarte aldri å fullføre med stil, på en måte...

Men her om dagen tok jeg den fram igjen og ble ganske positivt overasket over at jeg fortsatt digger ideen. Det er noe rusk i de høye frekvensene, samt at den burde sett litt anderledes ut i sequencern, men selv syns jeg den holder mål. Så derfor har jeg bestemt meg for å dele den med resten av verden.

Låta er fortsatt stemplet som en demo. Deler av låta kan ende opp med å bli brukt på andre prosjekter eller i en framtidig full versjon.

Roadkill - Confusion (demo) Soundcloud

Enjoy!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Mystisk start, som får meg til å lure på hva dette er og hva som kommer.. noe som går vidre over i en slags 8-bit syretrip med bass, men jeg digger det!
Dette er noe jeg godt kan ha på øret etter å ha helt nedpå en boks med redbull, så stå på videre!
Ballerusk
Beis's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Mystisk start, som får meg til å lure på hva dette er og hva som kommer.. noe som går vidre over i en slags 8-bit syretrip med bass, men jeg digger det!
Dette er noe jeg godt kan ha på øret etter å ha helt nedpå en boks med redbull, så stå på videre!
Vis hele sitatet...
Takk for feedbacken! Jeg er glad du likte den