Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 506
Jeg har nylig kjøpt en Logitech Harmony 300i Universalkontroll som jeg har lyst til å bruke også opp mot en stasjonær datamaskin for å styre ting som XBMC. Men denne stasjonære, lik de fleste, har ikke infrarød motaker. Jeg har snust litt rundt på forskjellige butikker og google, men finner ikke noen grei plass som selger enten en USB dings eller PCI-kort eller noe som jeg kan bruke. Kanskje det lurer seg i noen kategorier jeg ikke finner?

Det jeg trenger er altså en IR-motaker til PC. Den må også ha en forlengelse av noe art som jeg kan legge en plass jeg kan treffe. Min stasjonære står rett bak TVen - og IR-signaler går jo ikke tvers igjenom . Noen som vet hvor dette kan anskaffes?
Sist endret av Kinseek; 24. juli 2010 kl. 12:42.
www.dealextreme.com

Gratis frakt til hele verden og utrolige priser.
Sist endret av Omaha; 24. juli 2010 kl. 13:02. Grunn: Edit : Yay! Post nummer 100!
En slik du mener?

edit: oops.. ikke en slik, men kasnkje en sånn
Infokriger
Kinseek's Avatar
Trådstarter
Ja det var nok noe slikt ja. Tror begge forslagene dine morpheum er fungerende IR-motakere. Jeg endte opp med å kjøpe en MCE IR Receiver fra eBay til 85kr med gratis frakt. Tror kanskje det kan bli litt lettere med tanke på drivere og OS-integrasjon med noe sånt "offisielt" noe. Godt mulig de andre også hadde fungert.
Sist endret av Kinseek; 24. juli 2010 kl. 13:25.