Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2094
Morn! I går natt klikka nettet. Jeg trodde bare det var routeren som kobla ut eller noe, så jeg gikk å la meg.

så på morningen funka det fortsatt ikke, men jeg får kontakt med routeren, og kan koble til routeren via IP. Men PC'n får ikke nett igjennom routeren... Selvom internett lampa på routeren lyser...
Har prøvd re-start, re-innstalering av pc programmvaren, re-innstalere routeren (på samme måte som for å koble til første gang) og jeg har prøvd med en annen PC. No result, sitter nå på et random usikret nett i nabolaget

noen som vet hva som kan være galt? noe jeg kan gjøre for å fikse det uten å måtte sitte i tlf å vente på svar fra telenor?

takker

Edit: Telenor Turbo

Edit2: zyxel: p-2602hwt-f3 router
Sist endret av random42099; 27. mai 2009 kl. 18:27.
Hva heter modemet/routeren?
zyxel: p-2602hwt-f3
pleier å funke best å ringe til leverandøren.

prøvdfe alt mellom himmel og jord husker jeg for en stund siden. men så ringte jeg til slutt så var det en server fra dem som hadde blitt ødelagt å jeg var deneneste som brukte den så ingen visste at den var nede
zomfg så vanvittig lite keen på å sitte å vente på svar i tlf!

damn you waiting music!
ingen som har noe forslag...?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ring telenor, det er jo tydelig at du ikke klarer å finne noen feil på egenhånd.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
zomfg så vanvittig lite keen på å sitte å vente på svar i tlf!

damn you waiting music!
Vis hele sitatet...
Da er du heller ikke keen på å få det til å funke. Så hvorfor gidder du id et hele tatt å lage ett post på dette forumet da ?
det er så gøy å være hyggelig! smile a little kompis!

vet ikke om du har prøvd å ringe telenor, men det er helvete, pleier ihvertfall å være. DERFOR spør jeg om noen har hatt samme problem kan hjepe meg å løse mitt!

men hvis du har tenkt å være sur å kjip så må du bare det, men setter pris på om du gjør det et anna sted
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ring telenor, det er jo tydelig at du ikke klarer å finne noen feil på egenhånd.
Vis hele sitatet...
det er liksom derfor jeg spør her...

men fra nå av da, hvis dere skal si at jeg bare skal ringe telenor, så gi faen, jeg spør jo faktisk om noen kan hjelpe meg med problemet slik at jeg kan SLIPPE å ringe telenor.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
det er så gøy å være hyggelig! smile a little kompis!

vet ikke om du har prøvd å ringe telenor, men det er helvete, pleier ihvertfall å være. DERFOR spør jeg om noen har hatt samme problem kan hjepe meg å løse mitt!

men hvis du har tenkt å være sur å kjip så må du bare det, men setter pris på om du gjør det et anna sted
Vis hele sitatet...
Ærlig talt... No har folk komt med tips til deg. Når du mer eller mindre sier: Jeg gidder ikke, hvilke kommentarer forventer du da?
Sitat av spelley Vis innlegg
Ærlig talt... No har folk komt med tips til deg. Når du mer eller mindre sier: Jeg gidder ikke, hvilke kommentarer forventer du da?
Vis hele sitatet...
lol post nr. 1: hvilken router - svart på.

en som sier han hadde noe lignende, og endte med å ringe telenor. ok, flott det, takk. men herregud. det er jo bare "ring telenor" som blir sagt takker for at folk tar seg tid til å komme med innlegg, men la nå meg vente på svar her da, du skal få lov til å bruke tida di på noe helt annet du
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
lol post nr. 1: hvilken router - svart på.

en som sier han hadde noe lignende, og endte med å ringe telenor. ok, flott det, takk. men herregud. det er jo bare "ring telenor" som blir sagt takker for at folk tar seg tid til å komme med innlegg, men la nå meg vente på svar her da, du skal få lov til å bruke tida di på noe helt annet du
Vis hele sitatet...
kanskje du rett og slett skal prøve det da?!
jeg fatter ikke hva dere fyrer dere så opp for alvorlig talt, jeg kom med et spm. kan dere ikke svare så trenger dere ikke gjøre det, jeg har fortalt dere hvorfor jeg ikke allerede har ringt? det er ingen som krever at dere skal absolutt tvinge meg, eller overbevise meg om at the phone is the way hvorfor ikke bare la det gå?
Prøv å riv ut strømforsyningen til routeren din, la den være ut i 5-10 minutter. Hiv den i igjen, koble deg til router med kabel, og prøv igjen.

Fungerer ikke det kan du melde feil til telenor via internettsidene, som du finner her. Dette gjorde jeg for en uke siden, og de fikset feilen innen 2 dager (tok så lang tid grunnet feilkobling i et skap).

Hater forresten også å ringe til kundeservice da dette tar lang tid, og koster litt.
Sitat av Svoldal Vis innlegg
Prøv å riv ut strømforsyningen til routeren din, la den være ut i 5-10 minutter. Hiv den i igjen, koble deg til router med kabel, og prøv igjen.

Fungerer ikke det kan du melde feil til telenor via internettsidene, som du finner her. Dette gjorde jeg for en uke siden, og de fikset feilen innen 2 dager (tok så lang tid grunnet feilkobling i et skap).

Hater forresten også å ringe til kundeservice da dette tar lang tid, og koster litt.
Vis hele sitatet...
TAKK FOR FORSTÅELSE!
har ikke prøvd å koble til med kabel ennå nei det skal jeg prøve takker for link og