Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2480
Hva er harry? har lurt litt en stund, og når lars sponheim nå sier at shopping av kjøtt i sverige er harry så beviser det en av teoriene mine=)
hva er harry, urharry, blodharry?
skal skrive en artikkel om det, så hadde vært kewlt hvis noen kom på noe bra
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Harry kan vel være så mangt. Å "være" harry går vel ut på å gjøre ting som alle andre synes er dumt på en måte som skal gjøre deg selv "bedre". Feks. RÅNING synes mange er harry. Unntatt de som driver med det. (eller hva p0p) Anyway. Harryfaktoren går vel på egen vurdering. Det jeg synes er harry synes ikke nødvendigvis kameratene mine er harry... Så det er vel ikke noen FASIT på hva harry er, men jeg vil si at enkelte ting som: Blitzere,Rånere,"Finske metal-rockere" o.l er harry... (Hvem har ikke sett Piirka i Borettslaget?) En piirka i virkeligheten ville vært min karakteristik av harry... vel, dett var dett for min del nå, sitter i samfunnstimen. Kan skrive mer senere..Håper dette hjalp..
Totto
man må være litt harry for å være kul, synes jeg
Trådstarter
noe er så harry at det blir kewlt, mens annet er for harry...det er det jeg vil vite hva er=)
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hockeysveis blir for harry

sjekk denne:

www.mulletjoe.com
Kongefamilien er harry
Trådstarter
trøndere er harry
(no offence)
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
se og hør er überharry
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av Apraksin
se og hør er überharry
Vis hele sitatet...
Enig, alle leser det, men ingen kjøper det... (Fælt så mange det er som er hos tannlegen da...)
Campingliv med tilhørende grilldresser og
yrkessjåfører med rullings i munnvika er ekstremt blodharry.

Støtter forøvrig Sponheim.
Opprinnelig postet av Painkiller
trøndere er harry
(no offence)
Vis hele sitatet...

Hva som er så harry` med en trønder da
Støtter forøvrig Sponheim.
Vis hele sitatet...
Helt enig
Opprinnelig postet av Totto
. Feks. RÅNING synes mange er harry. Unntatt de som driver med det. (eller hva p0p)
Vis hele sitatet...
øyh, å råne ekke harry.
råne er kewlt. eller hva asses?
hirr, jeg må få uppa filmen jeg har mekka esse.

Men jeg syns folk bør være litt harrye. Å være så jævla fisefin er kjedli.
Du visar din smak gjennom din avsmak. Du seier at det er "harry" med hockeysveis og adidas grilldress for å framheve din egen gode smak med moteriktig hår og stilfulle klede.
Sponheim er harry....unnskyld...arrogant.
Mannen mente att det ikke var noe poeng å sette ned matvare prisene men heller øke utvalget. Han tjener så godt at han aldri behøvde å sjekke prisene (mener det var i januar han sa dette..)
Jeg er så glad for at han er på stortinget og at jeg betaler lønna hans...nazi...
råning er harry på en kul måte.. så lenge du kan le av det sjøl

poenget ligger i å le av seg sjøl, klarer du det er det meste gjort
Opprinnelig postet av parapax
Sponheim er harry....unnskyld...arrogant.
Mannen mente att det ikke var noe poeng å sette ned matvare prisene men heller øke utvalget. Han tjener så godt at han aldri behøvde å sjekke prisene (mener det var i januar han sa dette..)
Jeg er så glad for at han er på stortinget og at jeg betaler lønna hans...nazi...
Vis hele sitatet...
Siden jeg har opphold meg i mange land så kan jeg si dette: Folk må slutte å klage over disse "høye" matvareprisene som egentlig er ikke sååå høye hvis du sammenligner med lønningene. De som jeg synes er helt elendig er utvalget. Greit nok at Rimi eller Rema 1000 har dårlig utvalg + "lave" priser. Men det hadde ikke skadet at vi hadde flere "luksus" butikker med bedre utvalg av ting. Mat er prioritering og enkelte vil betale litt mer penger for å slippe spise boksemat fra Rimien. Vi må jo se på fakta og forstå det at de fleste i dette landet har faktisk noen miljoner i kontoen. Så hvorfor ikke gi ett bedre tilbud for de som ønsker det. Rimien kan jo selge akkurat det de vil fra deres "lager"salg for det at det finnes flere butikker som f.eks Meny.
Opprinnelig postet av Painkiller
Hva er harry? har lurt litt en stund, og når lars sponheim nå sier at shopping av kjøtt i sverige er harry så beviser det en av teoriene mine=)
hva er harry, urharry, blodharry?
skal skrive en artikkel om det, så hadde vært kewlt hvis noen kom på noe bra
Vis hele sitatet...
Har du lest boken "Harry" -Are Kalvø
ISBN: 8252154190

"Fleip og fakta?
Harry

Norges første mobiltelefon kom i 1966 og kosta 30 000 kroner. Det blir selt 16 millionar Pizza Grandiosa og 320 000 Wunderbaumar i Norge kvart år. Og Bette Midlers ”The Rose” er karaoke-favoritt nummer ein. Slike harry faktaopplysningar er det mange av i Are Kalvøs nye bok, ”Harry”.


Dette er den første fullstendige framstillinga av den norske harryen i bokform. Under mottoet ”Ung, stolt og harry” gir boka ei innføring i harryens historie, forskjellige typar harryar, ymse harry aktivitetar og gjenstandar. Den avslører at det er mykje meir og heilt andre ting som er harry i dette landet enn dei fleste trudde. På over 200 fullspekka sider treffer du Rune Rudberg, D.D.E., Steinar Bastesen, Kåre Valebrokk og mange andre som har gjort seg fortente til å vere med i ei slik harry samanheng. Harry tema som råning, utdrikkingslag og åttitalet har også sin sjølvsagte plass i boka."
Better than thou.
Opprinnelig postet av los|kebab


Siden jeg har opphold meg i mange land så kan jeg si dette: Folk må slutte å klage over disse "høye" matvareprisene som egentlig er ikke sååå høye hvis du sammenligner med lønningene. De som jeg synes er helt elendig er utvalget. Greit nok at Rimi eller Rema 1000 har dårlig utvalg + "lave" priser. Men det hadde ikke skadet at vi hadde flere "luksus" butikker med bedre utvalg av ting. Mat er prioritering og enkelte vil betale litt mer penger for å slippe spise boksemat fra Rimien. Vi må jo se på fakta og forstå det at de fleste i dette landet har faktisk noen miljoner i kontoen. Så hvorfor ikke gi ett bedre tilbud for de som ønsker det. Rimien kan jo selge akkurat det de vil fra deres "lager"salg for det at det finnes flere butikker som f.eks Meny.
Vis hele sitatet...
Så enig så enig.
Opprinnelig postet av los|kebab


Siden jeg har opphold meg i mange land så kan jeg si dette: Folk må slutte å klage over disse "høye" matvareprisene som egentlig er ikke sååå høye hvis du sammenligner med lønningene. De som jeg synes er helt elendig er utvalget. Greit nok at Rimi eller Rema 1000 har dårlig utvalg + "lave" priser. Men det hadde ikke skadet at vi hadde flere "luksus" butikker med bedre utvalg av ting. Mat er prioritering og enkelte vil betale litt mer penger for å slippe spise boksemat fra Rimien. Vi må jo se på fakta og forstå det at de fleste i dette landet har faktisk noen miljoner i kontoen. Så hvorfor ikke gi ett bedre tilbud for de som ønsker det. Rimien kan jo selge akkurat det de vil fra deres "lager"salg for det at det finnes flere butikker som f.eks Meny.
Vis hele sitatet...
Mitt poeng var at: Grunnen til at folk handler i Sverige er at det er billigere der, Sponheim velger å ignorere dette fordi han har råd til å handle hva han vil, hvor han vil. Derfor stempler han dem som "harry". Greit nok det, men han trenger ikke lufte sine meninger over tabloid pressen. Derfor kaller jeg ham arrogant. Han er en "slave" av det norske folk og burde uttale seg der etter. Norske matvare butikker har noe av det dårligste utvalget i hele Europa, ok, men det trenger ikke å bety at vi må ha den dyreste maten i europa også....
Takk for meg...
Opprinnelig postet av parapax


Mitt poeng var at: Grunnen til at folk handler i Sverige er at det er billigere der, Sponheim velger å ignorere dette fordi han har råd til å handle hva han vil, hvor han vil. Derfor stempler han dem som "harry". Greit nok det, men han trenger ikke lufte sine meninger over tabloid pressen. Derfor kaller jeg ham arrogant. Han er en "slave" av det norske folk og burde uttale seg der etter. Norske matvare butikker har noe av det dårligste utvalget i hele Europa, ok, men det trenger ikke å bety at vi må ha den dyreste maten i europa også....
Takk for meg...
Vis hele sitatet...
Dyreste maten i Europa + høyeste lønninger i Europa = som de fleste andre stedene i Europa - (-dårlig utvalg) = Norge.

Vi må ikke glemme at Norge er en av de - om ikke det rikeste land i hele jævla tellus.
Trur aldri folk kommer til å bli enige om hva som er "harry"
Noen mener råning er harry og andre mener ikke.

Det mest harry`e jeg vet om er folk som sitter i en stygg gammel BMW med terninger som dingler i frontruta, å en 40 åring bak rattet med cowboyhatt
Jeg synes vel at kongefamilien er det mest harry i hele Norge....
De er liksom jævla wannabe hele gjengen..røyker og gifter seg med folk med harry faktor som er høyere en fisketang.

...men nicken min er jo vel litt harry den og så bør vel holde kjeften min tett...;p
Sist endret av los|kebab; 14. mars 2002 kl. 22:43.
muffins det er muffins det
Hva som er harry er vel ganske individuelt.
Når han politker-fyren-som-jeg-ikke-husker-navnet-på-nå mener at det er harry å handle i sverige, så er det hans subjektive mening.

Det er grunnen til at vi ikke kan bli enig om hva harry er. Det er det samme som å starte en diskusjon og prøve å bli enig om at tran smaker godt. Noen synes kanskje det, mens de fleste synes ikke det. Med andre ord kan man få alle til å ha de samme meningene.

Håper dere forstår hva jeg vil fram til...
sponheim skal bare passe seg! han sier jo så mye dumt at det ligner jo ikke grisen! han er det av politikerne her i landet, som henger minst på greip, selv om han sikkert er snill. og jeg sier ikke at det er han jeg er mest uenig i, bare at han er helt på jordet.
Om du kjører en gammel Ford Taunus e.l lignende med en billig sub woofer på størelse med et kjøleskap i bagasjerommet,kun standard høytalere i front og side, har kjipe lettmetallsfelger, wunderbaum og tøyterninger i frontruta.
Da er du muligens litt harry.

well boys ska det først gjøres noe så bør det gjøres med stil.

Sponheim er harry selv.
Å reise til roma for å handle billig skinke er jo ikke bedre enn å handle i sverige.

SPONHEIM HAR FINT HÅR.
BILTEMA er harry.
elviser med mobiler er harry.
nicket mitt er harry.

Men det er kult å være harry når du er klar over det selv
Trådstarter
det er überkewlt å være harry

jeg veit at jeg kan være drittharry, men digg er det
Jeg vurdere å bytte navn til Harry, har alltid likt det navnet, det er om mulig et at det feteste navnene som finnes

og til han fjompen som snakka om hobby rånere!:


ØY hobby rånere er KEWLE

(jeg er bare en skap-hobby råner)
buffalo sko, wannabe gangstere, city vankere er ganske harry.
Wunderbaum, Fartstriper og flammelakkering (sett nede i fredrikstad) er harry.

For ikke og snakke om ord som schpa, kewlt, rocker fett etc etc..