Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1211
Hei,

jeg og et par kamerater tenkte oss på interrail til sommeren, og i den forbindelse lurte jeg på om noen av dere lurvetasser hadde vært i Amsterdam?

Det er lixom Amsterdam, Venezia og Krakow vi har i tankene. Til de av dere som har vært i Amsterdam: Er det noe spesiellt (unntagen red light district og coffeeshops) man burde oppleve?

Krakow har jeg vært i før, og det var helt sinnsykt villt fett Der var jentene villige og ølen billig, ja.

Eller kanskje noen av dere har noen andre gode reisetips i Europa?
Opprinnelig postet av Stormen
Eller kanskje noen av dere har noen andre gode reisetips i Europa?
Vis hele sitatet...
Har omtrent bare vært i Paris og der var det drit kjedelig! (Nå var jo jeg der med familie da)
Better than thou.
Nord Italia. Fjellene der er det tett med fine små landsbyer med hyggelig folk, god mat, billig og slikt. Er vel ikke akkuratt noe party sted rundt der, men hyggelig er det hvertfall. Tror det blir litt problem å komme rundt med tog though..

Ellers så er visst Spania fint. Hovedstaden har masse rawshit arkitektur og shit, og spansk mat er jo dritt digg. Masse og oppleve også. Hypp på å dra på tur ditt en gang..
Ta en tur til danmark, der er det billig drikke..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
.. og ikke danmark eller whatever!? det er jo mange plasser det er billig med øl..

anyway.. Stormen: hvis du stikker inn på en bokhandler, har de MANGE reise bøker med kart, der man omtrent finner alle turist land i verden...også land der det ikke er så stor turist attraksjon. Jeg så engang i en bok om amsterdam, der det var innholdsfortegnelse og det så ut som en ganske artig by, utenom coffieshop'ene og redligth district.. Jeg vet ihvertfall at det er ett SINNSYKT uteliv, og byen er jo MEGET stor så man får vel nok å se på?

-sp3q
Better than thou.
Opprinnelig postet av Stormen
Eller kanskje noen av dere har noen andre gode reisetips i Europa?
Vis hele sitatet...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg har vært i amsterdam.. erm.. 3 eller 4 ganger.. husker ikke helt
ihvertfall.. byen er helt konge.. følelsen av at her er "alt" lov er ubeskrivelig deilig (altså alt er ikke lov.. men dem er fy faen så liberale mennesker)
selve byen amsterdam er fantastisk vakker.. nesten hele byen er laget i steinbygninger, i gammel stil.. fantastiske bygninger og fantastiske mennesker.. eneste stedet på jorden man kan oppleve at totalt fremmede mennesker smiler til deg på gaten... og la oss ikke engang begynne på utelivet.. helt awesome.. dere må ta turen innom Escape.. som er en helt awesome club.. er utrolig strenge i døren, men vi hadde ikke noe problemer med å komme inn
Amster er en morsom by....i små doser. Etter 3-4 dager går du fort lei, men vel vært ett besøk. Pen arkitektur, endel sites(anne franks hus f.eks , mye plagsome amerikanere der thou...
Vil ellers annbefale Praha. Vakker by og billig å leve i. Phett uteliv!
Salzburg i Østerriket er også vel verdt ett besøk......hvis du kommer ditt, stikk innom Daimler....bedre/kosligere resturant skal du lette etter...
jeg vurderer å flytte til Amster jeg... må jo være verdens diggeste by å bo i!
Opprinnelig postet av Stormen
Er det noe spesiellt (unntagen red light district og coffeeshops) man burde oppleve?
Vis hele sitatet...
Nei
hehe jeg vil også dra
http://www.coffeeshop.freeuk.com/:)
Sist endret av Exordium; 12. februar 2002 kl. 12:32.
Amsterdam er en flott by, var der i fjor. Ta en tur med de båtene i kanalene (var det i københavn kanskje?), da får dere se mye.
Ellers kan dere ta tog/buss til en liten by utenfor amsterdam som heter boschoop, som faktisk er veldig fin.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av cezar
jeg vurderer å flytte til Amster jeg... må jo være verdens diggeste by å bo i!
Vis hele sitatet...
en kamerat av meg (desilva) har faktisk flytta ned der for å bli noe datapiss i oljebransjen.. tjener ikke like mye som han ville gjort i norge, men pga lave bopriser og slikt, så har han mer å rutte med enn han ville gjort i norge..
skal ta turen ned og besøke ham i sommer tenker jeg..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
NEI *spams0rz*