Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2203
Hvordan dra damer uten feit bil?

Noen bra forslag?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Øhhh, vær deg selv...
Trenger ikke feit bil for å kjøre "fjortistaxi" !!!
Ha en feit personlighet, skjønt på Gjøvik kan du nok slitte litt med kun det
Har ennå til gode å se damer som faller for bilen du kjører....og hvis de gjorde det ville ihvertfall jeg holdt meg langt unna....lame luddere.
Vær gentleman!!! Det pleier å hjelpe!
Hvorfor i helvete skal egentlig en bil trekke damer?!?
Fjortisser som digger litt "eldre" folk!
Det er det indre som teller, ikke karosseriet!
Hvis du bare vil dra damer generelt, og være en skikkelig lame råner med übermange fjortisberter, har jeg ikke en peil.

Men hvis det er EI dame du vil ha draget på, ja, da kan det jo hende du kanskje kan få noen litt mer nyttige tips..
Jeanine: PM meg og send meg noen nyttige tips da
En ting er vaffal sikkert, kvinnfolk som er ute etter deg pga bilen,de gjennomskuer du rimelig fort,/me veit...:/ ...Og da har du jo en oppsigelsesgrunn oxo....

"Kvinnfolk er ikke den raskeste veien til konkurs,men den sikreste"

Kai Erland Bakke
Raufoss 2002
/server oslo.no.eu.undernet.org
/nick Gutt_18
/join #oslo
/me søker babes på rundt 18 år, msg meg for bilde!

^^
Mere triks M-Sport
Triks ? Nyss triks? SKar faen meg gi deg triks jeg...noi,jeg er latterlig,har ingen triks....Jeg fins faktisk ikke...
hvis du er så desperat at du må hit for å finne ut hvordan man drar damer, har du nok tapt allerede

go with the charm
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Som sagt, er det kun får og få seg ei dame, hvemsom helst, så holder vel det med bil vil jeg tro, bare å stille seg opp på den lokale benserten eller no

Men hvis det er no mere seriøst du tenker på, så må du være deg selv, for hvis du oppfører deg på non annet måte, kun for å få a, så vil jeg tro det blir durabelt slitsomt i lengden, og agere noen man ikke er.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Søk etter sjekkereplikker eller .no her på forumet (mener og huske noe iblis posta om det) Finn din yndlings replikk, stikk på byen og bruk den flittig, kanskje, kanskje har du flaksen med deg...
Opprinnelig postet av z0py3r
Søk etter sjekkereplikker eller .no her på forumet (mener og huske noe iblis posta om det) Finn din yndlings replikk, stikk på byen og bruk den flittig, kanskje, kanskje har du flaksen med deg...
Vis hele sitatet...
Takker for forslaget

Tenker bare sånn generelt på gode triks
Mere forslag
Opprinnelig postet av z0py3r
Søk etter sjekkereplikker eller .no her på forumet (mener og huske noe iblis posta om det) Finn din yndlings replikk, stikk på byen og bruk den flittig, kanskje, kanskje har du flaksen med deg...
Vis hele sitatet...
Har prøvd "Skal vi pewle?", men fikk til svar "Hæ?"...
Tror det var i en av de postene...

Å være seg selv er en bra ting, hvis man da ikke er en ond en jævel som dreper katter med kinaputt, og skyter hunder med luftgevær og flirer høyt og onanerer etterpå, mens hun ser på...
Sist endret av Scoody; 11. februar 2002 kl. 20:20.
enig med ZarOniX gentleman slår ann.. Kjør stil!
Bananhuer!

Sjekketriks er bare noe tull. Damer tar dem mer eller mindre som en spøk nå til dags, og bra er jo det. Nei, men altså, det nytter ikke å spille en lam rolle for å "trekke damer", du må egentlig bare være deg selv, kanskje smile litt mer eller noe.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av zeth
/server oslo.no.eu.undernet.org
/nick Gutt_18
/join #oslo
/me søker babes på rundt 18 år, msg meg for bilde!

^^
Vis hele sitatet...
LOOOOOOOOL.
Det verste av alt der jo at det er stor mulighet for at det funker også
Drit i sjekketriks og slikt tull! Dra deg ut på byen med noen skikkelige kompiser, dropp snusen, kle deg pent, ha på deg noe skikkelig parfyme, osv. drikk deg passelig full, ikke noe rølping. Dans, vis deg frem, ikke stå i ett hjørne som en mongo med en halvliter. Vær selvsikker uten å være noe klysete.

Uansett, drit i sjekketriks og slikt, det er ikke magi å finne seg ei dame.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
fullstendig enig med rofle, særlig med det å droppe snusen og unngå flatfyll......hvor kjipt det enn er. og som sagt, ikke dra med deg den stygge kompisen som alltid blir dritings og roper inn i øret ditt: skal du pule hu der!!! ikke populært se
hadde en lang tråd på dette med sjekketriks for en stund siden...
søk etter den, ja...
var vel camilla som dro en genial "hvordan få vekk innpåslitne gutter".... tror den var no sånt som "blir du med å kle oss nakne og rulle rundt i gresset mens vi driter på hverandre? jeg blir så tent av sånt!"
Hvis man skal dra damer uten og ha bil, så tror jeg at man enten må være kjekk, hvis ikke, så være sjarmerende, hvis ikke, så morsom, hvis ikke, så snill, og hvis man ikke er det så bør man bli rik(se Røkke), og hvis man ikke klarer det, så bør man kanskje krype til korset og kjøpe bil allikavel.
Better than thou.
Dette må være den desidert mest taperaktige tråden her på nFF noensine.
Opprinnelig postet av polle

LOOOOOOOOL.
Det verste av alt der jo at det er stor mulighet for at det funker også :D
Vis hele sitatet...
Jeg undres på om ikke zeth- har prøvd det flere ganger. :P
Opprinnelig postet av ZawZe


Jeg undres på om ikke zeth- har prøvd det flere ganger. :P
Vis hele sitatet...
Tss... det nærmeste jeg kommer er den ganga jeg lekte jente14 og snakka med folk jeg kjenner
Funker det trikset til zeth Jeg sjekket opp en jente på #oslo for 2-3 måneder siden som utga seg for å være 21. Senere viste det seg at hun var 27, og jobbet som stripper.

Traff henne i virkeligheten oxo. Pen jente. Treffer henne fortsatt

Forøvrig tror jeg selvsikkerhet er alfa omega i alle kontaktsituasjoner. Du er den du selv tror du er. Hvis du tror at du er en dritkul kar som har sjans på alle damene i lokalet, så HAR du det Men hvis du går rundt i stusselig forfatning og ikke tørr snakke med noen som helst, så blir det heller ikke noe ordning.

Word.
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:13.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sånn er det bare. Livet er hardt for de som blir tråkka på.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det her var en ganske teit thread, men når man synker så lavt at man spørr etter sjekketriks så har eg løsningen.

Dropp sjekketriks og sånnt tull.
Bil? De kosta jo DRITMASSE!
Nei, ta heller å få tak i BHG eller no sånnt.
Bland dritten sammen med en spritflaske eller bare no øl
(husk å ha en "ekte" flaske. Damene gjennomskuer deg om du kommer gående med en jævla cola-flaske.)
Så bare gjer du den til ei dum lita fjortisshore og henger på hun. Følger etter ho overalt ho går og snakka med ho UTTA å klå eller.no sånnt... Bare snakke vennlig også når ho besvimer drar du ho med inn på en dass, låser døren, og humper livskiten ut av ho.

Dette er mykje bedre å gjøre fordi at:

1. Om du kjør rundt med den jævla bilen din og sjekker opp smårips så kjeme eg og dreper deg.
2. Sjekketriks er teit.
3. Voldtekt fører ikkje til et forhold. Du er FRIIIII!

Lykke til.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA

3. Voldtekt fører ikkje til et forhold. Du er FRIIIII!
Vis hele sitatet...
hva om man blir ferska da? kompisene hennes ser deg.. eller hun husker hva som skjedde.. hun tar drugtest dagen etterpå, etc

fri my ass

å ha en voltektsdom på rullebladet er nok ikke særlig schpa
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av mongob0ffel


hva om man blir ferska da? kompisene hennes ser deg.. eller hun husker hva som skjedde.. hun tar drugtest dagen etterpå, etc

fri my ass

å ha en voltektsdom på rullebladet er nok ikke særlig schpa
Vis hele sitatet...
Det var en fjas da, men.. hehehe. Det skjønte vel ikkje du?