Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2180
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun prøvd å sniffe det og får en lang og intens rus av det, men er det andre måter som kan være bedre? Vet at de egentlig skal legges under tungen feks, men gir dette god rus?
Best biotilgjengeligjet er nasalt
Folk sier vel at nesa er mest effektivt? Skyte trumfer snorte..Hvertfall de første gangene.. Nå har det ikkno å si om man snorter,suger,skyter.. blir ikkno rusa eller svimmel ellerno uansett....(men nå er det ikke det som er poenget uansett)
Sier seg selv at man aldri bør skyte
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Sier seg selv at man aldri bør skyte
Vis hele sitatet...
mye som sier seg selv.. men det er som oftest det som er gøy da! ikke at det noen gang har vært gøy å skyte sub, men det ga jo en smelleffekt de 10-15-20 første gangene....
Smak og behag, vil jeg tro. Kun prøvd subutex en gang, da var jeg allerede dritings og slukte 8mg og sovna. Var vel stein i tre dager.
Sitat av burner84 Vis innlegg
mye som sier seg selv.. men det er som oftest det som er gøy da! ikke at det noen gang har vært gøy å skyte sub, men det ga jo en smelleffekt de 10-15-20 første gangene....
Vis hele sitatet...
Å skyte Sub er skikkelig dumt. Er det sånn du inntar Subutexen du selvmedisinerer med?

Til TS:
Under tungen ga meg den jevneste, lengste og mest behagelige effekten i rusdoser. Ble også mye fortere kvalm av å sniffe.

Unngå for all del å bruke dette jevnlig hvis du ikke planlegger å bli hekta.

0,5-1mg holder i massevis
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Å skyte Sub er skikkelig dumt. Er det sånn du inntar Subutexen du selvmedisinerer med?



Til TS:
Under tungen ga meg den jevneste, lengste og mest behagelige effekten i rusdoser. Ble også mye fortere kvalm av å sniffe.

Unngå for all del å bruke dette jevnlig hvis du ikke planlegger å bli hekta.

0,5-1mg holder i massevis
Vis hele sitatet...
er du gal?? nei, ikke faen, her legges den under tungen .. har ikke brukt styr på 8 måneder.. (kanskje en gang,og det var minus)
Sist endret av random14016; 15. oktober 2021 kl. 14:43.
Sitat av burner84 Vis innlegg
er du gal?? nei, ikke faen, her legges den under tungen .. har ikke brukt styr på 8 måneder.. (kanskje en gang,og det var minus)
Vis hele sitatet...
Godt å høre - veldig bra at du har klart å slutte med akkurat det
Å ta de under tungen gir ikke like god rus, det er bedre å snorte de hvis du vil ha mest mulig virkning. Ikke snort for hardt slik at du får pulveret ned i halsen, det skal ligge og "trekke" i slimhinnene i nesen/neseveggen en stund. Men vær forsiktig, du blir fort avhengig og det er ikke noe å trakte etter! Helst ikke bruk mer enn 1-2 dager i uken.
Sist endret av Lommeløkt; 20. oktober 2021 kl. 14:25.