Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4306
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg oppfatter det som noe vanskelig å forstå forskjellen på en kronisk bruker og sporadisk bruker når det kommer til cannabis.

Jeg røyket cannabis jevnlig i 11 dager for 30 dager siden. I morgen skal jeg levere en prøve, og kommer til å drikke masse vann for å vanne ut prøven.

Jeg lurer imidlertid på hva dere på forumet tenker for dere i forhold til å pisse rent. Jeg har brukt korona-kortet et par uker nå, så har ikke mulighet til å utsette prøven som skal tas i morgen. Det er prøver som sendes til laboratorium.

Jeg har sluttet å spise siden jeg kuttet ut cannabisen for 30 dager siden, med håp om at vektnedgangen også hjelper i forhold til å kvitte meg med cannabis i fettet. Har gått ned 5-6 kilo.

Erfaringer / tanker?
Jeg røyket nesten daglig i et par år da jeg var yngre og pisset rent etter litt under to uker etter jeg stoppet. Jeg var riktignok ganske tynn.
Om du er overvektig tar det lengre tid har jeg hørt, ettersom det sitter i fettvevet.

Og hvis du har slanket deg/forbrent fett er det også mulig å pisse positivt har jeg inntrykk av.

La vær å drikke masse vann, da blir det kommentert at urinprøven er vannet ut.
Sist endret av krystallkongen; 5. september 2021 kl. 23:06.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Om du er overvektig tar det lengre tid har jeg hørt, ettersom det sitter i fettvevet.

Og hvis du har slanket deg/forbrent fett er det også mulig å pisse positivt har jeg inntrykk av.
Vis hele sitatet...
Har lest at det anbefales å spise fettrike måltider i dagene før prøve tas, slik at man ikke skiller ut THC fra fettet pga. kaloriunderskudd.

Ta dette med en klype salt og gjør egen research TS, da jeg ikke har erfaring med cannabis.
Fikk positiv prøve etter nesten 3 uker etter jeg spiste 3g hasj, drakk til og med masse vann, good luck. Lest om folk som har testa positivt i flere månder etter kronisk cannabisbruk. Tror du mest sannsynlig er safe, men drikk en ekstrem mengde vann bare for å være på fen sikre siden.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nevnt det flere ganger her tidligere uten særlig respons...

Certo og powerade always clean. Gikk på pissings 1år og røyket hele veien.


Legger ved en link, så kan du lese deg litt opp.

https://wayofleaf.com/detox/brands/c...st-full-review
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har nevnt det flere ganger her tidligere uten særlig respons...

Certo og powerade always clean. Gikk på pissings 1år og røyket hele veien.


Legger ved en link, så kan du lese deg litt opp.

https://wayofleaf.com/detox/brands/c...st-full-review
Vis hele sitatet...

Hva blir Certo i Norge? Har vi noe tilsvarende?
Certo frysepulver eller frukt pektin
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
E så forgjelige fra person til person røyka kvær dag i 7 månda pissa cleant etter 3 uke.
Men en kompis av mæ røyka hver dag i 6 månda å han pissa ikke cleant før 2 månda å han e tynn så
Når du drikker masse vann så vil det vises på kreatin nivået i prøven at den er utvanna. Avhengig av hvor kjapp kommunikasjon mellom lab og lege er vil det styre hvor mye ekstra tid du får til neste prøve
Sitat av Jerna Vis innlegg
Når du drikker masse vann så vil det vises på kreatin nivået i prøven at den er utvanna. Avhengig av hvor kjapp kommunikasjon mellom lab og lege er vil det styre hvor mye ekstra tid du får til neste prøve
Vis hele sitatet...
Funker det å få i seg kreatin som kosttilskudd ved siden av? Alle sport- og helsekostbutikker selger jo kreatin monohydrate.
Ja det vil jeg tro. Det I kombinasjon med overforbruk av b vitaminer vil bidra til at urinen ser ut som urin og ikke vann.

Bør nevnes at dette er teoretisk. Jeg er ikke helsepersonell
Sist endret av Jerna; 7. september 2021 kl. 12:28.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Funker det å få i seg kreatin som kosttilskudd ved siden av? Alle sport- og helsekostbutikker selger jo kreatin monohydrate.
Vis hele sitatet...
Nei, men det funker med 1 Berocca ca 1 time før du skal levere. Da blir pisset gul-grønt uansett hvor mye vann du drikker. Men det hjelper kun på utseende til pisset, noe som vil si at det hjelper veldig i forbindelse med visuell inspeksjon av urinet når man tar hurtigprøver. Derimot så ser laboratoriet likevel at det er utvannet, da de måler keratinin - ikke kreatin - i pisset.


Prøven vil bli negativ etter 31 dager uten inntak hos ni av ti personer (Kilde: løse luften). Når det er sagt, så bør jeg nevne uten å gå i detalj at jeg personlig har vært positiv i flere måneder enn jeg orker å si, en konsekvens av daglig morgen-til-kveld vaporisering av et par kilo cannabis.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg fikk utsatt prøven fra mandag til torsdag.

Tok en hurtigtest med cutoff verdi 50 imorges. Negativ!

Har en god følelse, men drikker nok bittelitt vann og pisser litt før jeg til slutt skal avlegge prøven.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er imidlertid usikker på hvor raskt jeg rekker å bli ren på en prøve som har 0 cutoff-verdi. Det var morgenurin jeg testet.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Nei, men det funker med 1 Berocca ca 1 time før du skal levere. Da blir pisset gul-grønt uansett hvor mye vann du drikker. Men det hjelper kun på utseende til pisset, noe som vil si at det hjelper veldig i forbindelse med visuell inspeksjon av urinet når man tar hurtigprøver. Derimot så ser laboratoriet likevel at det er utvannet, da de måler keratinin - ikke kreatin - i pisset.


Prøven vil bli negativ etter 31 dager uten inntak hos ni av ti personer (Kilde: løse luften). Når det er sagt, så bør jeg nevne uten å gå i detalj at jeg personlig har vært positiv i flere måneder enn jeg orker å si, en konsekvens av daglig morgen-til-kveld vaporisering av et par kilo cannabis.
Vis hele sitatet...
Lest litt rundt om det nå og ser ut som kreatin ethyl ester er det man vil ha, det øker kreatininnivåene i mye større grad enn monohydrate. Det å få i seg nok elektrolytter og B-vitaminer virker også viktig.

https://external-preview.redd.it/SJ-...=webp&cf7bdf87

https://startingstrength.com/content...igure1_600.png
Sist endret av Jorg; 7. september 2021 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok enda en hurtigtest imorges, den var også negativ. Drakk vann før jeg avleverte prøven.

Nå krysser vi fingrene. Kommer tilbake med oppdateringer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den var negativ