Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1027
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg har lest litt rundt og funnet ut at dersom man skal blande ut lsd i væske burde man unngå vann pga klor.

Jeg skal mikrodosere og har kun blottere. Jeg vil helst unngå å klippe den i biter for å dosere selvom det er lettere. Vil vodka være en bra ting å blande med? Vil lsden holde seg lenge dersom det er blandet ut med vokdka og står i kjøleskap?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

Jeg har lest litt rundt og funnet ut at dersom man skal blande ut lsd i væske burde man unngå vann pga klor.

Jeg skal mikrodosere og har kun blottere. Jeg vil helst unngå å klippe den i biter for å dosere selvom det er lettere. Vil vodka være en bra ting å blande med? Vil lsden holde seg lenge dersom det er blandet ut med vokdka og står i kjøleskap?
Vis hele sitatet...
Ikke klipp den i biter. Skal du mikrodosere så må du legge lappene i vodka eller i sterilt vann (fåes på apoteket). Deretter kan du dosere opp i metriske mål med en sprøyte eller shotteglass.

Det er den eneste måten å mikrodosere korrekt på. Klipper du lappene i biter har du null peiling på hvor mye syre som er i hver bit. Sannsynligheten for at syren fordeler seg jevnt over hele lappen er utrolig lav.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har mikrodosert ved å klippe lappen i tre
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja derfor jeg vil blande i væske Vet du ca hvor lenge lappen burde ligge i vodka før jeg kan bruke det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja derfor jeg vil blande i væske Vet du ca hvor lenge lappen burde ligge i vodka før jeg kan bruke det?
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt fortalt minst 24 timer.
Jeg har selv brukt 50/50 batterivann og vodka.

24 timer er nok.
Jeg har oppbevart LSD i vodka i kjøleskap i over to år, og den er tilsynelatende like potent som da den ble blandet ut.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noen grunn til å blande 50/50 batterivann og vodka kontra bare å blande med vodka?