Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3644
Hia!

Tenker å gå til anskaffelse av en eller annen plattform å jobbe på og ettersom jeg kun har forholdt meg til bedriftspcer di siste åra så er jeg lite oppdatert, det er en ting.

Nr 2 er at jeg ønsker å ta inn gitarspillinga mi i den digitale verden. Med mulighet for tilkobling av lydkort slik at jeg kan ta opp, men også for å skrive tabs & noter.

Jeg driver også med noen manuskripter som enten ender opp som bok eller for film så jeg trenger god skrivefunksjonalitet og der er jeg tåpelig sikker på at laptop fortsatt er bedre? Eller?

Og jeg tegner også litt, enkelt og greit low level design av ting jeg lager/arrangerer osv. Pen på pad er chill da

På toppen av dette skal det fungere som en planlegger for framtiden, organisere jobbrelaterte dokumenter ol.

Noen som har noen gode tips om hva som er i vinden om dagen? Ser at Chromebook er en greie nå? Typ en hybrid laptop-pad? Bra?

Programmer jeg bruker er Android og/eller PC kompatible.
Microsoft surface kanskje?